Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea halei compresoarelor si a instalatiei de incalzire centrala si reparatii electrice interioare si exterioare de la Statia de Comprimare Dealu Frumos


Anunt de participare (utilitati) numarul 128304/16.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala:  Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551018, Romania, Punct(e) de contact:  Ovidiu Hadambas, Tel. 0269803198, Email:  [email protected], Fax:  0269844832, Adresa internet (URL):  www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitarea halei compresoarelor si a instalatiei de incalzire centrala si reparatii electrice interioare si exterioare de la Statia de Comprimare Dealu Frumos
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sistemul National de Transport gaze naturale
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea halei compresoarelor si a instalatiei de incalzire centrala si reparatii electrice interioare si exterioare de la Statia de Comprimare Dealu Frumos
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231220-3 - Lucrari de constructii de gazoducte (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GAR.PARTICIPARE=18000 RON, garantie de buna executie 5% din val contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTAREA DIN SURSE PROPRII, PLATA LA MAX 90 DE ZILE DE LA INREGISTRAREA FACTURII LA SEDIUL ACHIZITORULUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaCertificate constatatoare (in original sau copie lizibila stampilata conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, valabile 30 de zile).Declaratie privind situatia personala (neancadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta)Persoane juridice/ fizice romane: - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/-Autorizatie de functionare / altele echivalentePersoane juridice /fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalCERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independentaFormular 12D.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormular 12C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea ultimului bilant contabil vizat de organele in drept.
-Completarea formularului de ? Informatii Generale? cu prezentarea cifrei de afaceri in domeniul deactivitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara , care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor lucrari similare din ultimii 5 ani.-Se vor prezenta obligatoriu documente care sa ateste pregatirea/ specializarea personalului de care dispune conform specificului de activitate. Experienta similara poate fi dovedita prin prezentarea unui/unor contract/contracte de lucrari similare insotite de recomandari din partea beneficiarilor.Nu se vor lua in considerare contractele/contractul neansotite de recomandari.
-Declaratie cu privire la subcontractanti.
Formular 12Hprivind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica daca cele declarate corespund cu situatia reala.
Dotare minima impusa:
- Utilaje de interventie rapida (macarale cu senile -1 bucata , excavatoare - 1 bucata, buldoexcavatoare ? 2 buc, buldozere ? 2 bucati- Surse de sudare automata -2 bucati
- Statie de betoane
- Se vor prezenta recomandari din partea beneficiarilor de lucrari similare solicitate la pct V4a).
- Ofertantii vor prezenta obligatoriu
-documente de certificare asistemului calitatii ISO 9001:2001, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei.- documente de certificare asistemului calitatii ISO 14001:2001, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei;
- documente de certificare asistemului de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale OHSAS 18001, sau echivalent.- Se vor prezenta Atestat tip B pentru instalatii electrice de 0, 4 KV, sau echivalent.
- Atestat ANRE tip C2A.
- Autorizatie INSEMEX ? executie lucrari in medii explozive.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
se organizeaza faza finala de licitatie electronica, intr-o singura runda, obiectul licitatiei electronice : pretul.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2011 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2011 10:00
Locul: sediul SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS - SERVICIUL LICITATII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Soliutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Stravopoleus nr.6, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  -, Romania, Tel. 021- 310.46.41, Fax:  021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN TRANSGAZ SA Medias - Directia Juridica
Adresa postala:  P-ta C.I. Motas, nr. 1, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551130, Romania, Tel. 0269803333, Email:  [email protected], Fax:  0269839029
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2011 11:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer