Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,REABILITAREA INCALZIRII GRUPULUI SCOLAR ?HORIA VINTILA?, ORAS SEGARCEA, JUDETUL DOLJ


Anunt de participare numarul 108598/28.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Segarcea
Adresa postala:  Segarcea, str. Unirii, nr.52, Localitatea:  Segarcea, Cod postal:  205400, Romania, Punct(e) de contact:  Corina Dumitru, Tel. 0251210750, Email:  [email protected], Fax:  0251210795, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,REABILITAREA INCALZIRII GRUPULUI SCOLAR ?HORIA VINTILA?, ORAS SEGARCEA, JUDETUL DOLJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Grupul Scolar "Horia Vintila", Str. Unirii, nr. 33, Segarcea, Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de achizitie publica presupune construirea unui corp de cladire, montarea centralei in respectiva cladire si inlocuirea radiatoarelor si a instalatiei termice vechi si inlocuirea instalatiei electrice vechi cu una corespunzatoare noilor cerinte.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45251200-3 - Lucrari de constructii de centrale termice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Construirea unui corp de cladire, achizitionarea unei centrale termice si montarea acesteia in respectiva cladire.
Valoarea estimata fara TVA: 359, 180RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 28.10.2010 pana la 10.02.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ? 1% din valoare investitiei - 3591, 8 LEIGARANTIA DE BUNA EXECUTIE - 5% din valoarea totala a contractului - 17959 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. BUGETUL LOCAL AL CONSILIULUI LOCAL SEGARCEA - 2%2. FONDURI EUROPENE NERAMBURSABILE - 98%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi ofertanti economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;
2.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusivcele locale;
3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006;4.Declaratii privind calitatea de participant;5.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langacamera de comert si industrie nationala sau teritoriala, in original sau copie legalizata, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de termenul limita de depunere;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2009, vizat siinregistrat de organele competente;
2. Prezentarea fisei de informatii generale care sa contina cifra de afaceri pe perioada 2007 - 2008 -2009;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa fie min. 360.000fara TVA)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
2. In cazul executantului - montaj centrala termica, se va solicita sa faca dovada autorizarii ISCIR ? pt. instalare, montare, punere in functiune ? Cazane de apa calda pt. combustibil lichid < 3000 KW;
3. Declaratie privind utilaje, instalatii si echipamente tehnice;
4. Informatii privind personalul angajat, cadrele de conducere si personalul de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului;
5. Standarde de asigurarea calitatii;
6. Informatii privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Se solicita minim un contract de lucrari de executie- constructie cladire, valoare minima- 200.000 lei si unul deachizitie centrala + montaj centrala termica si instalatiile termice si electriceaferente ? valoare min. 100.000 lei;2.Ca personal tehnic de specialitate pentru constructia corpului de cladire: - minim 1 inginer/subingineri specialitate constructii civile- 1 responsabil tehnic cu executia lucrarii de constructie (RTE)Ca personal tehnic de specialitate pentru montarea centralei termice se cer: - 1 inginer/subinginer specialitate instalatii centrale termice- Responsabil cu verificarea tehnica
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
-
Descriere: Componenta financiara
2.
termenul de executie, garantia lucrarii
-
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2010 11:00
Locul: PRIMARIA SEGARCEA, UNIRII NR. 52, SEGARCEA, DOLJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL 2007 - 2013AXA PRIORITARA 3, DOMENIUL MAJOR DE INTERVENTIE 3.4
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVRAPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2010 15:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer