Licitatie Publica - Reabilitarea infrastructurii de schi in zona Sugas- Bai din Mun. Sf. Gheorghe
Anunt de participare numarul 82921/23.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sfantu Gheorghe
Adresa postala: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Punct(e) de contact: Jozsef Sandor, Tel.0267-316902, Email: [email protected], Fax: 0267-316901, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea infrastructurii de schi in zona Sugas- Bai din Mun. Sf. Gheorghe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Zona turistica Sugas-Bai
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare partii de schi existent, Pirtie de schi pentru incepatori, Instalatie de zapada artificiala, Constructie corp de supraveghere si salvamont
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234220-4 - Lucrari de constructii de teleschi (Rev.2)
45216123-2-Lucrari de constructii de posturi salvamont (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reabilitare conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 138.000 ron , garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget central prin buget local( Conf. HG nr. 762/01.07.2009 privind modificarea si completarea H.G. nr.426/2009)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
-Documenteedificatoare care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, emise de autoritatile competente din tara, sau declaratii pe propria raspundere
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale privindsituatia economico-financiara
-Bilanturile contabile pe ultimii trei ani
-Informatii privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Prezentarea bilanturilor contabile intocmite pentru exercitiile financiare pe ultimii 3 ani ( 2006, 2007, 2008), vizate si inregistrate de organele competente. Ofertantul va prezenta cele trei bilanturi contabile, anexele la acestea si balantele de verificare contabila;2. Profitul net conform ultimului bilant contabil anual trebuie sa fie pozitiv.3. Lichiditatea generala conform ultimului bilant contabil anual (active circulante/datorii curente x 100) sa fie peste 100%.4. Solvabilitatea patrimoniala conform ultimului bilant anual(capital propriu/total pasiv x 100) sa fie peste 30%.5. Document din caresa rezulte o capacitate de sustinere financiara a lucrarilor de catre constructor pentru 20 % din valoarea ofertei fara TVA. (extras de cont*, contract linie de credit, scrisoare de garantie bancara, etc)* in cazul in care se prezinta un extras de cont, acesta nu va putea fi mai vechi decit data publicari in SEAP a invitatiei la ofertare.-Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani va fi de cel putin 20.000.000 lei din lucrari de constructii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privind capacitatea tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Dotare tehnica: - baza de productie cu statie de betoane functionala si atestata, proprie, in folosinta sau subcontractare (la o distanta care sa asigure conformitatea betonului cu standardele in vigoare);
- ateliere;
- depozite;
- parc de utilaje functional.2.Resurse umane. Prezentare Formular Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.cerinte minime :2 pers RTE , 1 pers CQ , 1 sef santier cu experienta minima 20 ani .3.Experienta similara. In ultimii 5 ani , lucrari de constructie, in valoare totala de minim 6.900.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Faza finala de Licitatia electronica se va efectua doar pe criteriul pret.Ofertantii pot vedea numai cea mai buna oferta
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.08.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.08.2009 11:00
Locul: Sediul Primariei Municipiului Sf Gheorghe, str.1 Decembrie nr.2, Camera nr 29
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau imputernicit
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
1 .Autoritatea contractanta organizeaza vizitareaamplasamentului in data de 05.08.2009 orele 10:00, punct de intilnire Sugas Bai, in fata mofetei. In urma vizitari amplasamentului se va intocmi un proces-verbal, pentru fiecare participant.2.Fisierele: 1-PARTIA DE SCHI EXISTENTA.001-014 si 1-PARTIA DE SCHI EXISTENTA.CRC, 4-CORP DE SUPRAV VOL CONSTRUCTII.001-002 si 4-CORP DE SUPRAV VOL CONSTRUCTII.CRC, OBIECT 2B CORP DE SUPRAV VOL CONSTR.001-002 si OBIECT 2B CORP DE SUPRAV VOL CONSTR.CRC, OBIECT 2B CORP DE SUPRAV VOL INSTALATII.001-002 si OBIECT 2B CORP DE SUPRAV VOL INSTALATII.CRC, OBIECT 3 INSTAL ZAPADA ARTIF VOL CI.001-002 si OBIECT 3 INSTAL ZAPADA ARTIF VOL CI.CRC, STUDIUGEO.001-005 SI STUDIUGEO.CRC, dupa descarcare vor fi combinate(combine files)pentru a putea fi deschise.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor, Nr. 5 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei Mun. Sfantu Gheorghe
Adresa postala: Str. 1 Dec 1918, nr. 2, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 52008, Romania, Tel.0267-316902, Fax: 0267-316902
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2009 13:03