Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea infrastructurii de transport pe DJ 750 C: Salciua de Sus (DN75) Dealu Caselor Valea Larga Vale in Jos Ponor Ramet Valea Manastirii Geoagiu de Sus Stremt Teius (DN1), tronson II de la km.42+300 km.48+5


Anunt de participare numarul 41670/21.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Alba
Adresa postala: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Elena Galac Vitan, Tel.0258-813380, 0258-811982, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0258-813325, Adresa internet (URL): www.cjalba.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea infrastructurii de transport pe DJ 750 C: Salciua de Sus (DN75) Dealu Caselor Valea Larga Vale in Jos Ponor Ramet Valea Manastirii Geoagiu de Sus Stremt Teius (DN1), tronson II de la km.42+300 km.48+500, judetul Alba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 750 C, tronson II de la km.42+300 km.48+500, judetul Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Liste de cantitati.
Valoarea estimata fara TVA: 11, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 85000 lei, garantie de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului conform legislatiei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propiu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art. 44 din OUG. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea in prevederile art. 180 din ordonanta
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantaSe vor prezenta: - certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale exigibile la plata la data de 31.12.2007
- certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelo Publice pentru obligatiile de plata catre buget exigibile la plata la data de 31.12.2007.Certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata
-Certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (inclusiv al subcontractantului) corespunde obiectului procedurii. Certificatul se va prezenta in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Completare fisa informatii generale ofertant -
formular C- Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare: prezentarea a cel mult 3 (trei) contracte de lucrari a caror obiect a fost executarea de lucrari de reabilitare, consolidare sau modernizare a unui drum judetean sau national, cu o valoare egala sau mai mare decat 5.500.000 lei fara TVA .Se prezinta copie xerox a contractelor de lucrari si a proceselor verbale de receptie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Complectare formular F
Se vor prezenta C.V. uri personal si atestat R.T.E.
Propunerea tehnica trebuie sa respecte cerintele specificate in caietul de sarcini. Se vor prezenta totodata urmatoarele:
a) programul calitatii, care concretizeaza sistemul de asigurare si conducere a calitatii la particularitatile lucrarii care fac obiectul ofertei, avizat de specialisti sau organe abilitate in acest sens. Procedurile tehnice de executie specifice obiectului licitatiei vor fi descrise nu doar enumerate.
b) graficul de executie al lucrarii formular J
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima asigurarea (in dotare propie, contracte sau convetii de inchiriere) dotarilor care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului: instalatie preparare a mixturilor asfaltice, laborator autorizat, repartizator, cilindru compactor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.02.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 70 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria C.J. Alba
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2008 12:00
Locul: Consiliul Judetean Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicirea scrisa, copie act identitate din partea ofertantului, pentru persoanele desemnate sa participe la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL ALBA IULIA
Adresa postala: P-ta Iuliu Maniu, nr. 24, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510111, Romania, Tel.0258/811184, Email: [email protected], Fax: 0258/8111114, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios Consiliul judetean Alba
Adresa postala: P-ta. I.I.C.Bratianu, nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/813380, Email: [email protected], Fax: 0258/812694, Adresa internet (URL): www.cjalba.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.01.2008 10:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer