Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Reabilitarea Infrastructurii Educationale din Bucuresti- Dotari Laboratoare"


Anunt de participare numarul 113707/04.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Punct(e) de contact:  DANIELA MINCU, Tel. 021.305.55.30, Email:  [email protected], Fax:  021.305.55.87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Reabilitarea Infrastructurii Educationale din Bucuresti- Dotari Laboratoare"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 400, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Reabilitarea Infrastructurii Educationale din Bucuresti ? DOTARI ?LABORATOARE?Furnizare produse ?Dotari laboratoare? pentru unitati de invatamant preuniversitar de stat din Bucuresti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38500000-0 - Aparate de control si de testare (Rev.2)
38000000-5-Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
38341300-0-Instrumente de masurare a marimilor electrice (Rev.2)
42923110-6-Balante (Rev.2)
48190000-6-Pachete software educationale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 400, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gardeparti: Lot1-40000euroechiv171200leiLot2-34000euroechiv145520leiLot3-14000euroechiv59920lei(vir.bancar/instr.degar emissoc.banc, deasig, gar.debunaexec: 10%dinvalcontrfaraTVA(instr.gar.retinerisucc)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local si finantare B.E.I.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cf. cu art.44 alin.2 din OUG 34/2006, in cazul in care o oferta comuna este declarata castigatoare se va solicita ca asocierea sa fie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta,
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataConventie de integritateCertificat de inregistrare (CUI), emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal teritorial, in copie.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii (productia si comercializarea de echipamente didactice), in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia financiaraBilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009 vizate si inregistrate la organele competente - in copie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani. Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) egala sau mai mare cuLotul 1:2.100.000 euro, echivalentul a 8.988.000 lei (la un curs leu/euro de 4, 28 lei).pentru Lotul 2:1.860.000 euro, echivalentul a 7.960.800 lei (la un curs leu/euro de 4, 28 leipentru Lotul 3:760.000 euro, echivalentul a 3.295.600 lei (la un curs leu/euro de 4, 28 lei).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnicaInformatii privind experienta similaraIstoricul litigiilorInformatii privind subcontractantii -Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si domeniul de activitate (specializarea) al acestora
Standarde de asigurarea calitatiiStandarde de protectia mediuluiInformatii privind protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie si un centralizator privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin intermediul a: - pentru Lotul 1: cel mult 3 contracte de furnizare produse de natura similara (materiale si echipamente didactice), incheiate si finalizate in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, din care cel putin un contract sa aiba valorea egala sau mai mare cu 1.050.000 euro fara TVA, echivalent a 4.494.000 lei fara TVA (aceasta reprezentand participarea ofertantului).- pentru Lotul 2: cel mult 3 contracte de furnizare produse de natura similara (materiale si echipamente didactice), incheiate si finalizate in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, din care cel putin un contract sa aiba valorea egala sau mai mare cu 930.000 euro fara TVA, echivalent a 3.980.400 lei fara TVA (aceasta reprezentand participarea ofertantului).- pentru Lotul 3: cel mult 3 contracte de furnizare produse de natura similara (materiale si echipamente didactice), incheiate si finalizate in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, din care cel putin un contract sa aiba valorea egala sau mai mare cu 380.000 euro fara TVA, echivalent a 1.626.400 lei fara TVA (aceasta reprezentand participarea ofertantului).Documente emise de organisme independente, nationale sau internationale, care atesta certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001:2001 valabile la data deschiderii ofertei.Documente emise de organisme nationale sau internationale care confirma certificarea de mediu a firmelor ofertante, respectiv ISO 14001, valabile la data deschiderii ofertei.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S94-141645 din 15.05.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.02.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.02.2011 11:00
Locul: Bursa Romana de Marfuri
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021 319.51.80, Fax:  021 319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Achizitii
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et.10, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Tel. 021 305 55 30, Email:  [email protected], Fax:  021 305 55 87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.12.2010 18:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer