Licitatie Publica - Reabilitarea Infrastructurii Educationale in Bucuresti ? Pachetul 23 ?- Scoala nr. 156
Anunt de participare numarul 105790/14.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MINCU, Tel. 021.305.55.30, Email: [email protected], Fax: 021.305.55.87, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea Infrastructurii Educationale in Bucuresti ? Pachetul 23 ?- Scoala nr. 156
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Municipiul Bucuresti, Str. Dealul lui Tugulea, nr. 35
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea Infrastructurii Educationale in Bucuresti ? Pachetul 23 - Scoala nr. 156
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea Infrastructurii Educationale in Bucuresti ? Pachetul 23 - Scoala nr. 156
Valoarea estimata fara TVA: 1, 609, 489EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Valoarea estimata a lucrarilor care se vor atribui in baza art 122 lit j este de 500.000 euro.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 32.000 Euro(virament bancar/instrument de garantare emis de o soc.bancara sau de asigurari, garantie de buna executie: 10%din val.contract(instrumentgarantare/retineri succesive)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local si finantare B.E.I.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cf. cu art.44 alin.2 din OUG 34/2006, in cazul in care o oferta comuna este declarata castigatoare se va solicita ca asocierea sa fie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataIstoricul LitigiilorCertificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generaleInformatii privind situatia economica pentru ultimii 3 aniBilanturi 2007, 2008, 2009
scrisori de bonitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri din lucrari de constructii civile pe ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009) sa fie mai mare sau egala cu 3.218.900 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similaraResurse umaneLista utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si a mijloacelor de transport
Informatii privind subcontractantiiStandarde de asigurarea calitatiiStandarde de protectia mediuluiInformatii privind masurile de securitate si sanatate ocupationalaInformatii privind protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea si finalizarea cu succes (fara obiectiuni sau refuzuri la receptie) in ultimii 5 ani, impliniti pana la data depunerii ofertelor, a unuia sau a maxim 3 contracte de lucrari de reabilitari, consolidari sau constructii civile la cladiri publice, cu o valoare cumulata a contractelor de minim: 804.700 EURO. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti autoritatea contractanta are oblig. de a sol. la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractnt si subcontractantii nominalizati.Este absolut obligatoriu ca in echipa de conducere a lucrarii (personal cheie) sa fie numit: un Coordonator de Proiect care trebuie sa aiba cel putin 5 ani de experienta adecvata si de calificare profesionala dovedita, relevanta pentru lucrari de natura similara cu acest proiect (se considera indeplinita cerinta daca persoana propusa are minim 5 ani vechime ca inginer in constructii civile iar activitatea desfasurata conform CV-ului a fost de minim 5 ani in domeniul constructiilor civile).un Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul constructiilor civile, un Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) in domeniul constructiilor civile, un Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca.Personal de coordonare a santierului care nu va fi acelasi cu Coordonatorul de Proiect (cel putin un cadru tehnic pentru fiecare punct de lucru).Dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, in conf. cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent. Dovada asigurarii unui nivel corespunzator a protectiei mediului, in conf. cu SR EN ISO 14001/ 2005, sau echivalent.Dovada asigurarii unui nivel corespunzator al managementului sistemului de sanatate si securitate in munca, in conf. cu SR OHSAS 18001:2007 sau echivalent.Ofertantul va prezenta o declaratie prin care sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii care sunt in vigoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2010 11:00
Locul: Municipiul Bucuresti-Directia Generala Achizitii, Splaiul Independentei nr. 291-293, etaj 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Sa prezinte la deschidere scrisoare de imputernicire in original
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia tehnica se poate ridica de la sediul Autoritatii contractante, Splaiul Independentei, nr. 291-293, sector 6, et.10 - Directia Generala Achizitii, tel 021.305.55.30
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021 319.51.80, Fax: 021 319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Achizitii
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et.10, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel. 021 305 55 30, Email: [email protected], Fax: 021 305 55 87, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2010 16:42