Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Reabilitarea Infrastructurii Educationale in Bucuresti? Pachetul 1, Lotul 4, Reabilitare Scoala de Muzica si Arte nr.3 ?Cuibul cu Barza?


Anunt de participare numarul 114728/01.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Punct(e) de contact:  DANIELA MINCU, Tel. 021.305.55.30, Email:  [email protected], Fax:  021.305.55.87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Reabilitarea Infrastructurii Educationale in Bucuresti? Pachetul 1, Lotul 4, Reabilitare Scoala de Muzica si Arte nr.3 ?Cuibul cu Barza?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Reabilitarea Infrastructurii Educationale in Bucuresti? Pachetul 1, Lotul 4, Reabilitare Scoala de Muzica si Arte nr.3 ?Cuibul cu Barza?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare Scoala de Muzica si Arte nr.3 ?Cuibul cu Barza?
Valoarea estimata fara TVA: 653, 900EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Aut.contr.isi rezerva dreptul de a aplica art.122 lit j din OUG 34/2006: val estimat: 300000 eur
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
270 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.de particip.: 13000 euro (vir.bancar/instr.de gar. emis de o soc.bancara sau de asig)garantie de buna executie: 3% din Valoarea de contract acceptata(instrumentgarantare/retineri succesive)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local si fonduri B.E.I.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cf. cu art.44 alin.2 din OUG 34/2006, in cazul in care o oferta comuna este declarata castigatoare se va solicita ca asocierea sa fie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie prvind calitatea de participant la procedura- Declaratii prin care confirma ca nu se incadreaza in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Declaratie privind istoricul litigiilor-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
- Conventie de integritate- Certificat constatator ORC- Informatii generale despre ofertant
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind situatia financiara
- Cifra medie de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie financiara (cu anexe)- Cifra anuala medie de afaceri - din lucrari de constructii civile - pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie mai mare sau egala cu: 1307000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind capacitatea tehnica- Lista privind utilajele- Informatii privind resursele umane- informatii privind subcontactantii- Standarde de asigurare a calitatii si de protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa prezinte un centralizator privind experienta similara (cu anexe).Indeplinirea si finalizarea cu succes (fara obiectiuni sau refuzuri la receptie) in ultimii 5 ani, impliniti pana la data depunerii ofertelor, a cel mult trei contracte de lucrari de reabilitari, consolidari sau constructii civile la cladiri publice, cu o valoare cumulata a contractelor de minim Lot 4:326900 euro. Este absolut obligatoriu ca in echipa de conducere a lucrarii (personal cheie) sa fie numit: un Coordonator de Proiect numit conform contractului ?Reprezentant al Antreprenorului?, care trebuie sa aiba cel putin 5 ani de experienta adecvata si de calificare profesionala dovedita, relevanta pentru lucrari de natura similara cu acest proiect (se considera indeplinita cerinta daca persoana propusa are minim 5 ani vechime ca inginer in constructii civile iar activitatea desfasurata conform CV-ului a fost de minim 5 ani in domeniul constructiilor civile): un Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul constructiilor civile, un Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) in domeniul constructiilor civile, un Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca (care poate fi angajatul Ofertantului cu contract de munca sau un colaborator persoana fizica/juridica cu contract de colaborare/prestari servicii, Personal de coordonare a santierului care nu va fi acelasi cu Coordonatorul de Proiect.Ofertantul trebuie sa completeze o Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Ofertantul trebuie sa prezinte dovezi ale sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor acreditat ISO 9001:2008 sau certificatele echivalente. Ofertantul trebuie sa prezinte dovezi ale sistemului propriu de management al mediului acreditat ISO 14001:2005 sau certificatele echivalente.Ofertantul trebuie sa prezinte dovezi ale sistemului propriu de management al al sanatatii si securitatii ocupationale acreditat OHSAS 18001 sau certificatele echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.03.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.03.2011 11:00
Locul: Locul: Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6 , etaj 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia tehnica, Caietul de Sarcini si anexele se pot accesa gratuit de la adresa de Internet : www.pmb.ro, sectiunea Achizitii, sau le pot obtine de la Directia Generala Achizitii, et.10, B-dul Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, Bucuresti.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
-
Adresa postala:  -, Localitatea:  -, Cod postal:  -, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Achizitii
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et.10, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Tel. 021 305 55 30, Email:  [email protected], Fax:  021 305 55 87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.01.2011 15:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer