Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Reabilitarea Infrastructurii Educationale in Bucuresti? Pachetul 1, 8 scoli: Lot1 si Lot 3


Anunt de participare numarul 123507/11.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Punct(e) de contact:  DANIELA MINCU, Tel. 021.305.55.30, Email:  [email protected], Fax:  021.305.55.87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Reabilitarea Infrastructurii Educationale in Bucuresti? Pachetul 1, 8 scoli: Lot1 si Lot 3
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Reabilitarea Infrastructurii Educationale in Bucuresti? Pachetul 1, 8 scoli Lot1 si Lot 3
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REABILITAREA A 4 SCOLI: PACHETUL 1, Lot 1REABILITAREA A 4 SCOLI: PACHETUL 1, Lot 3
Valoarea de 5.527.858, 00 euro reprezinta valoare estimata a contractelor pentru Lotul 1 si Lotul 3 fara lucrari similare iar valoarea 8.290.858 euro reprezinta valoarea estimata a contractelor pentru Lotul 1 si Lotul 3, care include si lucrarile similare care pot fi achizitionate, ulterior conform art. 122 lit j).
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 527, 858 si 8, 290, 858EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Aut. contr. isi rezerva dreptul de a aplica art. 122 lit j din OUG 34/2006:8.290.858 EUR
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
365 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. de particip.: Lot1:53.700euro, Lot 3:56.700 euro(instr.de gar. emis de o soc.bancara sau de asig., gar.de buna exec: 3%din val.ctr.fara TVA(instr.gar.)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local si fonduri B.E.I.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataConventie de integritate
Certificat de inregistrare (C.U.I.), in copie legalizata sau copie ? conform cu originalul?
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006 privind procedura insolventei in original sau copie legalizata/copie ?conform cu originalul?.
Certificat constatator de autorizare pentru lucrarile ce fac obiectul acestei proceduri, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal teritorial in copie legalizata/ copie ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia financiara
Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie financiara cu urmatoarele documente atasate: Copii ale bilanturilor contabile din ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) vizate si inregistrate de organele competente si copii ale Rapoartelor de audit si/sau cenzori in ceea ce priveste bilanturile contabile din ultimii trei ani (2008, 2009, 2010), intocmite de organele competente (daca exista).Scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil sau orice alte documente legale edificatoare prin care Ofertantul isi poate dovedi capacitatea economica si financiara;Ofertantii nerezidenti vor prezenta bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat insotit de raportul auditorilor financiari si contabililor autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriilor curente si veniturilor din exploatare reflectate in acestea, in copie ?conform cu originalul?.Cifra anuala medie de afaceride lucrari de reabilitari, consolidari sau constructii civile - pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie mai mare sau egala cu: Lot 1:5.376.300 euroLot 3:5.679.300 euroPentru ofertantii care vor depune oferte pentru mai multe loturi cerintele minime privind cifra medie anuala de afaceri se vor calcula prin cumul corespunzator loturilor individuale pentru care depun oferta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnicaInformatii privind experienta similara
Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si mijloacele de transport necesare pentru executia lucrarilor
Resurse umane si structura de management
Informatii privind subcontractantii
Standarde de asigurarea calitatii -documente emise de organisme independente nationale sau internationale, care atesta certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertate, respectiv ISO 9001:2008 sau echivalent in copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor.Standarde de protectia mediului -documente emise de organisme independente nationale sau internationale, care atesta certificarea sistemului de management de protectia mediului firmelor ofertate, respectiv ISO 14001:2005 sau echivalent, in copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor.Standarde privind sistemul demanagement al sanatatii si securitatii ocupationale - documente emise de organisme independente nationale sau internationale, care atesta certificarea privind respectarea standardelor de sanatate si securitate in munca, respectiv OHSAS 18001:2008 sau echivalent, in copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Of trebuie sa prez un centraliz priv exp similara. Indepl si finalizarea cu succes (fara obiectiuni sau refuzuri la receptie) in ultimii 5 ani, impliniti pana la data depunerii ofertelor, a cel mult trei ctrde lucrari de reabilitari, consolidari sau constructii civile, cu o valoare cumulata a contractelor de minim: Lot 1:1.344.000 euro, Lot 3:1.419.800 euroOf trebuie sa prez o lista a utilajelor, instalatiilor, echipam tehnice si a mijl de transport de care dispunept indepl ctr de lucrari. Efectivele medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de cond din cadrul organiz of in ultimii 3 ani si acele resursepropuse a fi angajate in cadrul ctr de lucrari.O lista a pers cheie, care va fi angajat in cadrul ctr care sa descrie pe scurt preg prof si exp.Cate un CV pt fiecare pers ment.Fiecare CV tb sa fie insotit oblig de copii ale Diplomei de Studii, Certificate, Atestate, legitimatii si o declaratie - in original - de disponibilitate de participare in indeplinirea contractului.Este absolut oblig ca in echipa de cond a lucrarii pe fiecare lot sa fie numit: un Coordonator de Proiect numit conform ctr ?Reprez al Antreprenorului?, care tb sa aibaexp adecvata si de calif prof dovedita, relevanta pentru lucr de nat similara cu acest proiect (se consid indepl cerinta daca pers propusa are min 5ani vechime ca ing diplomat in constr civile iar activ desf cf CV-ului a fost de min 5 ani in dom constr civile), un Responsabil tehnic cu executia (RTE) in dom constr civile, un Responsabil cu contr tehnic de cal (CQ) in dom constr civile, un Responsabil cu controlul tehnic de cal (CQ) in dom instalatiilor inconstructii, un Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, Personal de coordonare a santierului care nu va acelasi cu Coordonatorul de Proiect (cel putin un cadru tehnic pentru fiecare punct de lucru.In cazul in care ofertantul decide sa subcontracteze o parte din lucrari atunci are obligatia de a prezenta Lista cuprinzand subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2011 11:00
Locul: Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia tehnica se poate accesasi la adresa de Internet : www.pmb.ro, sectiunea Achizitii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Achizitii
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et.10, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Tel. 021 305 55 30, Email:  [email protected], Fax:  021 305 55 87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2011 13:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer