Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea Infrastructurii Educationale in Bucuresti -Construire Corp Nou-Sala Sport in incinta Scolii nr. 74


Anunt de participare numarul 127261/02.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Punct(e) de contact:  DANIELA MINCU, Tel. 021.305.55.30, Email:  [email protected], Fax:  021.305.55.87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea Infrastructurii Educationale in Bucuresti -Construire Corp Nou-Sala Sport in incinta Scolii nr. 74
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Bucuresti
Calea Serban Voda, Nr. 62-64
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea Infrastructurii Educationale in Bucuresti- Construire Corp Nou-Sala Sport in incinta Scolii nr. 74
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea de 650.000 euro reprezinta valoare estimata a contractului fara lucrari similare iar valoarea 750.000 euro reprezinta valoarea estimata a contractului care include si lucrarile similare care pot fi achizitionate ulterior conform art. 122 lit j).
Valoarea estimata fara TVA: intre 650, 000 si 750, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Achiz.are dr.de a achiz ult lucr.sim.cf art122 litj)OUG34/2006.Val.tot.cu lucr.sim.=750.000euro
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
270 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de particip.13.000 euro(instr.garantare emis de o soc.bancara sau de asig), gar.de buna exec: 10%din val.ctr.fara TVA(instr.gar./retineri succesive)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local si finantare B.E.I
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataConventie de integritateCapacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia financiara
Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie financiara cu urmatoarele documente atasate: Copii ale bilanturilor contabile din ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) vizate si inregistrate de organele competente si copii ale Rapoartelor de audit si/sau cenzori in ceea ce priveste bilanturile contabile din ultimii trei ani (2008, 2009, 2010), intocmite de organele competente (daca exista).Scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil sau orice alte documente legale edificatoare prin care Ofertantul isi poate dovedi capacitatea economica si financiara;Ofertantii nerezidenti vor prezenta bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat insotit de raportul auditorilor financiari si contabililor autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriilor curente si veniturilor din exploatare reflectate in acestea, in copie ?conform cu originalul?.Cifra anuala medie de afaceri - din lucrari de constructii civile - pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie mai mare sau egala cu: 1.250.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnicaInformatii privind experienta similara
Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si mijloacele de transport necesare pentru executia lucrarilor
Resurse umane si structura de management
Informatii privind subcontractantii- In cazul in care ofertantul decide sa subcontracteze o parte din lucrari atunci are obligatia de a prezenta Lista cuprinzand subcontractantii cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, precum si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontractare.Standarde de asigurarea calitatii -Ofertantii trebuie sa prezinte documente emise de organisme independente nationale sau internationale, care atesta certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertate, respectiv ISO 9001:2008 sau echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii, in copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor
Standarde de protectia mediului -Ofertantii trebuie sa prezinte documente emise de organisme independente nationale sau internationale, care atesta certificarea sistemului de management de protectia mediului firmelor ofertate, respectiv ISO 14001:2005 sau echivalent, in copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor.Standarde privind sistemul demanagement al sanatatii si securitatii ocupationale - Ofertantii trebuie sa prezinte documente emise de organisme independente nationale sau internationale, care atesta certificarea privind respectarea standardelor de sanatate si securitate in munca, respectiv OHSAS 18001:2008 sau echivalent, in copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Of tb sa prez un centralizator priv exp similara. Indeplinirea si finalizarea (fara obiectiuni sau refuzuri la receptie) in ultimii 5 ani, impliniti pana la data depunerii ofertelor, a unui contract de lucrari constructii civile cu o valoare de min300.000 euro fara TVA.Ofertantul tb sa prez o lista a utilajelor, instalatiilor, echipam tehnice si a mijlde transport de care dispune pt indepl ctr de lucrari.Efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul organizatiei Ofertantului in ultimii 3 ani O lista a personalului cheie, care va fi angajat in cadrul contractului care sa descrie pe scurt pregatirea profesionala si experienta. Cate un curriculum vitae (CV) pentru fiecare persoana mentionata Fiecare CV trebuie sa fie insotit oblig de copii ale Diplomei de Studii, Certificate, Atestate, legitimatii si o declaratie - in original - de disponib de participare in indeplinirea ctr.Este absolut oblig ca in echipa de cond a lucrarii (personal cheie) sa fie numit: un Coordonator de Proiect numit cf ctr ?Reprezentant al Antreprenorului?, care tb sa aibaexp adecvata si de calificare profesionala dovedita, relevanta pentru lucrari de natura similara cu acest proiect (se considera indeplinita cerinta daca persoana propusa are minim 5 ani vechime ca inginer in constructii civile iar activitatea desfasurata conform CV-ului a fost de minim 5 ani in domeniul constructiilor civile)un Responsabil tehnic cu executia (RTE) in dom constructiilor civile, un Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) in dom constructiilor civile, un Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca (care poate fi angajatul Ofertantului cu contract de munca sau un colaborator persoana fizica/juridicacu contract de colaborare/prestari servicii)Personal de coordonare a santierului care nu va acelasi cu Coordonatorul de Proiect. Se vor prez certificatele/atestatele doveditoare pt Coordonatorul in materie de sanatate si securitate in munca si RTE precum silegitimatia cu valabilitate la zi pentru RTE, sau documente similare din tara de provenienta a Ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.08.2011 11:00
Locul: Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia tehnica se poate accesa la adresa de Internet www.pmb.ro, sectiunea Achizitii sau se poate ridica gratuit de la sediul Autoritatii contractante, Splaiul Independentei, nr. 291-293, sector 6, et.10 - Directia Generala Achizitii.Persoana imputernicita se poate prezenta cu un memory stick sau CD la sediul institutiei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Achizitii
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et.10, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Tel. 021 305 55 30, Email:  [email protected], Fax:  021 305 55 87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2011 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer