Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea Infrastructurii Educationale in Bucuresti Pachetul 6 3 loturi - 8 unitati de invatamant


Anunt de participare numarul 38834/10.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: BD. REGINA ELISABETA NR. 47, SECTOR 5, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO 050013, Romania, Punct(e) de contact: FLORENTINA CONSTANTINESCU, Tel.021.305.55.30, In atentia: Corina Baran, Email: [email protected], Fax: 021.305.55.30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea Infrastructurii Educationale in Bucuresti Pachetul 6 3 loturi - 8 unitati de invatamant
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea Infrastructurii Educationale in Bucuresti Pachetul 6 3 loturi - 8 unitati de invatamant: Lot 1 o unitate de invatamant: Scoala Speciala Profesionala nr. 2, Lot 2 3 unitati de invatamant: Centrul Curativ Corabia, Scoala Generala nr. 66, Scoala Speciala nr. 1,
Lot 3 4 unitati de invatamant: Scoala Generala nr. 31, Scoala Sfantul Silvestrunr. 23, Scoala Profesionala Speciala nr. 3, Scoala Generala nr. 145,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
45214800-8-Constructie de echipamente de formare profesionala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea Infrastructurii Educationale in Bucuresti Pachetul 6 3 loturi - 8 unitati de invatamant: Lot 1 o unitate de invatamant: Scoala Speciala Profesionala nr. 2, Lot 2 3 unitati de invatamant: Centrul Curativ Corabia, Scoala Generala nr. 66, Scoala Speciala nr. 1,
Lot 3 4 unitati de invatamant: Scoala Generala nr. 31, Scoala Sfantul Silvestrunr. 23, Scoala Profesionala Speciala nr. 3, Scoala Generala nr. 145,
Valoarea estimata fara TVA: 13, 801, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare la licitatie este in valoare de: Lot 1 35.000 EURO; Lot 2 25.000 EURO; Lot 3 34.500 EURO;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local si fonduri BEI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata notarial
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
operatorii economici trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Informatii generale.
b) Informatii privind cifra de afaceri
c) Lichiditate generala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (repectiv 2004, 2005, 2006) este de: 1.500.000 Euro- pentru Lotul 1; 1.500.000 Euro- pentru Lotul 2; 1.500.000 Euro- pentru Lotul 3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
d) Fisa experienta similara
e) Recomandare
f) Lista cu utilaje si echipamente pentru executia lucrarilor
g) Resurse umane si structura managementului
h) Informatii privind subcontractanti / asociati
i)Standarde de asigurarea calitatii si de protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara pe ultimii 5 ani (respectiv 2002, 2003, 2004, 2005, 2006) . Indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 5 ani a maxim 3 contracte de lucrari de natura similara cu o valoare cumulata a contractelor de minim: 1.250.000 Euro - pentru Lotul 1; 800.000Euro - pentru Lotul 2; 1.250.000 Euro - pentru Lotul 3.In situatia depunerii de oferte pentru mai multe loturi, pragurile minime referitoare la experienta similara, respectiv cifra de afaceri se indeplinesc prin cumul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S67-081548 din 05.04.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.12.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria PMB. Luni-Joi orele 12-15, incepand cu 14.11.2007, se va prezenta certificatul unic de inregistrare si o imputernicire din partea firmei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2007 11:30
Locul: PMB-BD. REGINA ELISABETA NR. 47, SECTOR 5, etaj 1, CAMERA 136, BUCURESTI, ROMANIA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice delegat al ofertantului participant trebuie sa prezinte o imputernicire de reprezentare inregistrata cu numar si data la sediul ofertantului in momentul transmiterii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Reabilitarea Infrastructurii Educationale in Bucuresti-finantat din fonduri BEI
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4)021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in orice faza a procedurii de atribuire in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PMB
Adresa postala: BD. REGINA ELISABETA NR. 47, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: RO 050013, Romania, Tel.(+4)021.30.555.30, Email: [email protected], Fax: (+4)021.30.555.30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2007 11:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer