Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea infrastructurii, modernizarea, dezvoltarea si echiparea ambulatoriului de specialitate T.B.C. din cadrul Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie Constanta


Anunt de participare numarul 100730/22.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CONSTANTA
Adresa postala:  BD.TOMIS 51, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900725, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAELA LUNGU, Tel. 0241708413, Email:  [email protected], Fax:  0241708411, Adresa internet (URL):  www.cjc.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea infrastructurii, modernizarea, dezvoltarea si echiparea ambulatoriului de specialitate T.B.C. din cadrul Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea infrastructurii, modernizarea, dezvoltarea si echiparea ambulatoriului de specialitate T.B.C. din cadrul Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie Constanta, obiectiv la cheie pentru realizarea compatibilitatii si integrarii tuturor componentelor prezentate si descrise in proiectul tehnic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
45215120-4-Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea infrastructurii, modernizarea, dezvoltarea si echiparea ambulatoriului de specialitate T.B.C. din cadrul Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie Constanta.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 553, 685.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP in cuantum de 150.000 lei ; prin virament bancar in contul RO08TREZ2315006XXX000433 deschis la Trez. Mun.Constanta sau instrument bancar , conf. art.86 alin.(1) din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale – Fondul European de Dezvoltare Europeana, buget de stat si buget local ; contractului de finantare nr. 506/06.08.2009, cod SMIS 3507
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie pe proprie raspundere ; declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 ; certificate atestare fiscala la buget de stat si buget local privind indeplinirea obligatiilor de plata, valabile la data deschiderii ofertelor in original sau copie legalizata. Pentru persoane juridice straine documente echivalente privind dovezile de achitare a obligatiilor de plata conform legislatiei din tara ofertantului ; certificat ORC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor in original sau copie legalizata; certificat de inregistrare Oficiul Registrului Comertului.Documentele se vor prezenta in forma specificata in DA atasat prezentului anunt.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil pentru ultimii 3 ani, respectiv 2007, 2008, 2009
- declaratie bancara, in original, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 10% din valoarea estimata a contractului (sau echivalent)pentru o perioada de 6 luni.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani ( 2007, 2008, 2009) sa fie de minim 15.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind principalele contracte delucrari si de furnizare, similare obiectului achizitiei incheiate si finalizate in ultimii 5 ani , respectiv 3 ani.
- pentru lucrari : copia contractului care demonstreaza experienta similara, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau proces verbal de receptie final in copie legalizat, recomandare in original sau copie legalizata, din care sa reiasa modul de indeplinire a obligatiilor ;
Pentru produse : copia contractului care demonstreaza experienta similara ; recomandare in original sau copie legalizata din partea beneficiarului din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile asumate.
- declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje si dovezile de detinere ale acestora ;
- declaratie efectivele medii anualeale personalului angajat, al cadrelor de conducere, personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant ; Pentru angajatii proprii ofertantul va prezenta, dovada de calculare a drepturilor salariale depusa, vizata si ?egistrata la ITM, privind numarul de angajati si contributiile pentru luna mai 2010 conform Legii 130/1999, in copie ; prezentare personal cheie ; CV-uri, certificate, atestate, conform rolului acordat in echipa.
- standarde : ISO9001 sau echivalent ; ISO 14001 sau echivalent ; OHSAS sau echivalent ;Nu se admit operatori economici in curs de certificare. Pentru produse : ISO 9001 , 13485, 14001 conform fiselor tehnice.
- autorizare de livrare de la producator sau importatorul direct in original sau copie legalizata pentru echipamentele IT ( calculatoare si imprimante) incluse in linia bugetara 3.3.
- Pentru echipamentele medicale descrise in linia bugetara 3.2 „Masini, utilaje si instalatii pentru ocrotirea sanatatii", ofertantul va prezenta avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii, in baza Ordinului ministrului sanatatii nr.1636/2004 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la avizarea unitatilor de tehnica medicala. Documentul se va prezenta in copie legalizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cel putin un contract de executie lucrari similare de consolidari sau constructii noi, executat si finalizat in ultimii 5 ani, care sa aibe o valoare de minim 3.000.000lei fara TVA.2.Cel putin 1 contract similar de furnizare de produse similare obiectului achizitiei, receptionat in ultimii 3 ani in valoare de minim de 4.000.000 lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2010 12:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Constanta Bd. Tomis nr.51, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational regional 2007-2013, Axaprioritara 3"Imbunatatirea infrastructurii sociale", Domeniul Major de interventie 3.1."Reabilitarea/modernizarea/dezvoltarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale", cod SMIS 3507
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire atasata prezentului anunt de participare, cu exceptia proiectului tehnic aferent caietului de sarcini, respectiv obiectivului achizitiei, care nu se poate incarca ca document in SEAP din motive tehnice; proiectul tehnic este la dispozitia tuturor ofertantilor, gratuit la sediul autoritatii contractante sau prin posta, cu suportarea de catre ofertant a cheltuielile de expeditie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  Str. Traian nr.23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241/616.003, Fax:  0241/616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii, Consiliul Judetean Constanta
Adresa postala:  Bd.Tomis nr.51, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900725, Romania, Tel. 0241/708.413, Email:  [email protected], Fax:  0241/488.411, Adresa internet (URL):  www.cjc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2010 11:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer