Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea Infrastructurii Publice Urbane Oras Sinaia "Via Sinaia Design-Verde -Deschis"


Anunt de participare numarul 133883/13.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL SINAIA (Primaria Orasului Sinaia)
Adresa postala: SINAIA, Localitatea: Sinaia, Cod postal: 106100, Romania, Punct(e) de contact: DANA TIU, Tel. +40 244311788, In atentia: Dana Tiu-Sef Serviciu Investitii si Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 244314509, Adresa internet (URL): www.primariasinaia.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii specifice autoritatilor publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea Infrastructurii Publice UrbaneOras Sinaia "Via Sinaia Design-Verde -Deschis"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Sinaia, calea principala de acces in localitate, cale ce strabate localitatea de la Nord la Sud, inclusiv strazile adiacente
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectul ?REABILITAREA INFRASTRUCTURII PUBLICE URBANE ORAS SINAIA ?VIA SINAIA DESIGN-VERDE-DESCHIS? are ca obiectiv general: cresterea calitatii vietii cetatenilor si imbunatatirea imaginii orasului Sinaia prin reabilitarea infrastructurii urbane; Obiective specifice in cadrul acestui proiect sunt: - reabilitarea sistemului rutier si a trotuarelor pe zona centrala a orasului (B-dul Republicii, B-dul Carol I si B-dul Ferdinand) precum si reabilitarea strazilor laterale care debuseaza in aceste bulevarde;marirea sigurantei circulatiei (prin crearea de sensuri giratorii si montarea de indicatoare rutiere);imbunatatirea serviciilor publice;imbunatatirea imaginii orasului prin eliminarea stalpilor de beton si mutarea retelelor de pe stalpi in infrastructura strazilor, refacerea platformelor pietonale, reabilitare/crearea spatiilor verzi, crearea de piatete si esplanade ;imbunatatirea mediului de afaceri, tinand cont ca pe aceste Bulevarde se regasesc: sedii de firme, unitati de alimentatie publica, unitati de cazare, sedii de banci etc;imbunatatirea accesului persoanelor cu handicap catre : sediul Primariei Sinaia, Posta, magazine, Circa Financiara, Scoli etc;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45112710-5-Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45316110-9-Instalare de echipament de iluminare stradala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Reabilitarea infrastructurii caii principale de acces in localitate, cale ce strabate localitatea de la Nord la Sud, inclusiv strazile adiacente.2.Arhitectura-Mobilare urbana.3.Amenajari dendrologice si peisagiere.4.Reabilitarea retelelor de apa si canalizare.5.Iluminat public si canivouri retele electrice ce trec in subteran
Valoarea estimata fara TVA: 61, 650, 240RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 1.233.000 lei, din care cuantumul sumei coresp.preved. art.278 indice 1 este de 11.956, 50 lei.Garantia de participare se poate constitui in conformitate cu prevederile art.86 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul constituirii garantiei de participare prin viramentcontul RO28TREZ5295006XXX000609 ? Trezoreria Busteni, deschis in beneficiul orasului Sinaia, cod fiscal 2844103.In cazul constituirii gar. de part. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii se va folosi Formularul nr.16.In orice sit. dovada const. gar. de part. treb.sa fie prez. cel mai tarziu la data si ora stab.pt deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a gar. de part.-90 zile de la data lim.stabilita pt depunerea ofertelor.Gar. de participare se va restitui in conf. cu HG 925/2006, art.88. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Modalitatea de constituire se va face in conformitate cu art. 90 din HG nr. 925/2006, modificata si completata prin HG 1045/2011.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2066 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin POR 2007-2013 -Axa prioritara 1-Domeniul major de interventie 1.1, subdomeniul "Centre urbane", buget de stat si buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asoc.cf.art.44 din OUG 34/2006 cu mod. si compl.ult.Aut.contr.isi rez. dreptul de a solic. prez. acordului de asoc. in forma autentica cf.Lg 36/1995 actualizata, art 65 sect II ?Autentif. actelor?.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 1.1
b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 2.1
c) Declaratii privind calitatea de participant la procedura - formular 3
d) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din autoritatea contractanta :
Vlad Oprea ? Primar Oras Sinaia
Marian Panait ?Administrator Public
Gheorghe Badaran ? Viceprimar/Beatrice Radulescu-Secretar
Comisia de evaluare a ofertelor la prezenta procedura:
1. DANA TIU ? Sef Serviciu Investitii siAchizitii Publice ? Presedinte cu drept de vot;
2. MARGARETA DEDU ? Referent de specialitate serv. Investitii si Achizitii Publice ? membru;
3. AURORA BUNEA ? Consilier juridic ? membru;
4. COSMIN ENOAE ? Inspector Serv. Venituri si cheltuieli ? membru;
5. LAURA SUTU ? Inspector Departamentul Monitorizare si Ecologie Urbana
6. MARIANA MARIN ? Sef serv. Urbanism ? Dezvoltare urbana si cadastru ? membru;
7. CRISTIAN NEGULESCU ? Consilier Primar ? membru;Membrii de rezerva:
1.ION NEGUTOIU ? Sef serv. Venituri si cheltuieli
2.MARIA IONITA ? Consilier juridic
3.ILIE VOICU ? Inspector Serv. Urbanism? Dezvoltare urbana si cadastru
4.NEDELCU LUCIA ? Inspector Departament Comunicare, Programe si Afaceri Europene
completare formular 1.2
e) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular 2.2
f)Certificatul privind impozitele si taxele locale pentru toate punctele de lucru ce apar in certificatul constatator, eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
g)Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
h)Se solicita cazierul judiciar al operatorului economic-in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?i)pers. jurid./fizice straine vor prez. doc. edificat. pt dov. eligibil. Pt. of. nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Doc. vor fi prez in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autoriz. in limba romana
Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mentionate mai sus. a)Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de date limita de depunere a ofertei din care sa rezultecel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate al respectivului operator economic ( obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC , faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice ? original sau in copie certificata pentru conformitate cu originalul/copie legalizata. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
b)Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Doc. vor fi prez in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autoriz. in limba rom.
c)Ofertantii vor face dovada de Atestare ANRE tip B.Vor prezenta atestat(valabil la data depunerii ofertelor) in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta poate fi indeplinita si daca unul dintre asociati-respectiv subcontractantul, daca este cazul-detine atestarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pt. care este solicitata aceasta atestare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Declararea si dovedirea realizarii cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani: 2008, 2009, 2010 (sau dupa caz 2009, 2010, 2011) Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2008-2010/ 2009-2011) trebuie sa fie de minim 123.300.400 lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale lei/valuta stab. de Banca Nat.a tarii in care s-a facut inregistrarea.
Declaratie din partea ofertantului ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la resurse reale, negrevate de datorii in suma de 12.300.000 lei pentru o perioada de 6 luni de la semnarea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele lucr. similare exec. in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calc. pana la data dep.ofertelor).Prez.fiselor de experienta sim., pt.unul sau mai multe contracte finalizate: exp. sim. in Lucr.de drumuri a caror val. insumata sa fie cel putin egala cu 40.235.000 lei; exp. sim. in Arhitect. ? mobilare urb.si amenaj. peisag a caror val. insumata sa fie cel putin egala cu 5.010.000 lei;exp. sim. in Lucr. de moderniz. apa-canal. a caror val. insumata sa fie cel putin egala cu 3.275.000 lei; exp. sim.in Lucr.de ilum. a caror val. insumata sa fie cel putin egala cu 12.465.500 lei. Val. mentionate sunt lei, fara TVA. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Fisele de exp sim. vor fi insotite de copii (lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?)dupa elem. relevante alecontr.(denum.contr, partile contr, valoare, obiectul si durata contract, semnaturi), p-v de receptie, recomandari din partea beneficiarilor.
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.
Personal min. necesar: Manager de proiect-exp.prof.spec.in derularea de proiecte de infras.complexa(proiec. integrate care sa contina cel putin urm.componente: lucr. de drumuri si lucr. de retele, resp.apa-canaliz. sau el.)de min. 3 ani, Asistent manag. de proiecte -exp. prof. spec. in derularea de proiecte de infras. complexa(proiecte integ. care sa contina cel putin urm.comp.: lucr. de drumuri si lucr.de retele, resp. apa-canaliz.sau el.)de min.3 ani, Sef pct de lucru-exp. prof.gen.de min 3 ani si exp.prof. spec. in coord.proiec./superv.constr.de infras. rutiera de min.2 ani, Resp.teh.cu exec.-drum., Resp.cu asig.calit.?exp.prof gen.de min 3 ani, Ing.mecanic ?exp. prof gen.de min 3 ani, Resp.teh.cu supraveg.lucrar.de realiz. a spat.verzisi de agrem., Resp.tehnic cu sudura, Arhit.peisag.-exp.prof gen.de min 3 ani, Resp.coord.exec.apa/canal-exp.prof.gen.de min 3 ani si exp.prof.spec.de min 2 ani, RTE apa/canal; Ing.inst. electrice, Expert in retele de comunicatii - exp.prof. specifica de min 3 ani
Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic.
Ofertantul va trebui sa faca dovada ca detine in prop/leasing/cu contr. de inch/precontr. de inch. sau alte forme de punere la disp. sau printr-un angajament, dot.specifice, utilajele, echip. tehnic, mij. de transp. si alte mij. fixe disponib. pt indepl.contr. Utilaje necesare: excavator, autogreder;buldozer;cilindri compactori terasieri;cilindri compact. pneu?pneu;cilindri compact.lis-lis; echip. pt rep. si intret. drumurilor(termocontainer pt asfalt);finisor de beton;finisor de asfalt; masina pt marcaje rutiere; Statie de asfalt dotata cu inst automatiz. de prod. mixturi asfaltice sau statie mobila; macara pe pneuri ;camion cu prelata.Va face dov. ca detine in prop/leasing/contr. de prest serv / angajament/doc. echiv.un ?laborator de grII? pt asfalt.Contr.de furniz. betoane de la o soc.com. agrem. cf prev. legale.Decl pe prop. rasp.ca dot.utilajele, echip.tehn, mij.de trans.si alte mij. fixe treb. sa fie disp.in rap. cu lucr.pt a caror realiz.sunt destinate cf graficului de lucrari.
Informatii privind asocierea
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere
formal asocierea.
Informatii privind subcontractantii.
Declaratie privind subcontractantii.
Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respective sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului si protectia muncii, atat la elaborarea ofertei, cat si pe toata durata de indeplinire a contractului.
ISO 9001 sau echivalent
ISO 14001 sau echivalent
Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii
contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de
inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea
aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru,
echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu si reprezentantii
imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si
daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului.
Executantul, conform contractului, are obligatia de a prezenta achizitorului,
ori de cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipisele pentru plata primelor curente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Pretul ofertei- max 65 p se acorda pt cel mai scazut dintre preturile ofertelor .Pt celelalte preturi of. punctajul se acorda proport: P(n) = Pret minim/Pret n x 65, unde: P(n-punctajul of care se eval., Pret min- pretul cel mai mic of;Pret (n) - pretul of de op ec pt care se calculeaza punctajul
2.
Garantia acordata lucrarilor
20%
Descriere: Punctajul max. ac. este de 20 p.Per. de gar. acordata va fi prez. in « luni ».Punct. se compune din insum. subfact. : P1=P1.1+P1.2+P1.3 +P1.4+P1.5 .Gar. min. pt fiecare din cele 5 ob. este de 60 luni.P1.1Reabilit. infrastr. Pub. Urb-Infrastr.str.princ. si a celor adiacente Gar. max. este de 120 luni. P1.1=(G1n/G1max)x4, ;P1.2. Arhitect. ? Mob. urb. Gar. max este de 96 luni. P1.2=(G2n/G2max)x 4;P1.3 Ret de apa si canaliz. Gar. max. este de 384 luni, P1.3=(G3n/G3max) P1.4Amenaj dendr.si peis.Gar. max. este de 192 luni, P1.4=(G4n/G4max)x 4;P1.5 Il. public si caniv. Gar. max. este de 216 luni. P1.5=(G5n/G5max)x4 unde G1, 2, 3, 4, 5n-gar.of pt care se calc punct. si G1, 2, 3, 4, 5max-cea mai mare gar.prez in oferte.Ofertarea unor per. de gar. mai mari decat cele indicate nu vor fi punctate suplim.
3.
Durata de executie a lucrarilor
15%
Descriere: Durata de executie a lucrarilor maxima este de 24 luni. Ofertarea unei perioade de executie mai mari de24 luni are drept consecinta respingerea ofertei ca neconforma cf. Art.36 alin.2 lit.b) din HG 925/2006 actualizDurata de executie a lucrarilor minima este de 15 luni. Ofertarea unei perioade de exec. mai mici de 15 luni nu va fi punctata suplimentar.Pentru durata cea mai mica se acorda punctajul maxim. In situatia in care se oferteaza o durata mai mica decat cea minima solicitata, respectiv 15 luni, atunci valoarea care se ia in calcul este 15 luni.Pt o durata mai mare PC= (Tmin/Tn) x 15, undeTmin- durata de executie a lucrarilor cea mai scurta prezentata in oferte, care nu poate fi mai mica decat cea solicitata, respectiv 15 luni, Tn-durata de executie a lucrarilor pentru oferta a carui punctaj se calculeaza
Punctaj maxim componenta tehnica: 35
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2012 11:00
Locul: Centrul International de Conferinte "Casino" Sinaia, Bd Carol I, nr.2, sala "Ferdinand"
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de ofertanti, reprezentanti ADR, observatori ANRMAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantare prin POR 2007-2013, Axa prioritara 1, Domeniul major de interventie 1.1 Planuri integrate de dezvoltare urbana, subdomeniul "Centre urbane".
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Op. interesati sa real.vizita pe teren trebuie sa trimita aut.contr.o sol. scrisa cu min 24h inaintea datei stab.pt vizita in teren.Pt dem. indepl. crit de calif. prev. la art.176 din OUG 34/2006 actualiz., of.are dreptul de a prez. initial doar o decl. pe propria rasp.-Anexa nr.58, Model decl. initiala priv. indepl.cerint. de calif.Decl. va fi insot. de o Anexa in care of. trebuie sa ment.modulde indepl.a respectivelor cerinte.Daca uz. de acest drept, ofert. are oblig. de a prez/compl.certif/doc edific. care prob./conf. indepl.cerint. de calif, atunci cand primeste din partea aut. contr. o solic. in acest sens.Cond.pt part la sed.de deschidere: imput.scrisa din partea rep. legal al of., copie act identitate.IMM-urile benef de o red. de 50% pt crit. leg de cifra de afaceri, de gar.de part.si de gar.de buna ex.Of. care se incad. in cat.IMM cf Lg346/2004 vor prez. o decl. pe prop. rasp in acest sens. Sust. teh. si/sau fin: cf art 186 si 190 din OUG 34-2006 ? of. isi poate dem. sit ec si/sau fin. si sit teh. si/sau profes. prin prez unui angaj. ferm al pers. respective, incheiat in forma aut., prin care aceasta conf.ca va pune la disp. of resursele financ.si/sau res. teh. si prof. invocate.Pers care asig sust. tehn. si/sau financ. va compl. Form.1.1(prev. art. 180), Form. 21 modificat (pt art. 181, doar pentrulit a), c^1) si d) din OUG34/2006) si va dep o decl.pe proprie rasp. cf art.69 ind.1din OUG34/2006-formular1.2.Modele form.de angaj.ferm se regasesc in sect.?Formulare?.Pt.sust. cap. ec. si fin., sust. va anexa la Angaj si doc. dovedit de la cap. III.2.2) Cap. ec. si fin.-Mod. de indep. Pt sust. cap. teh. si/sau profes., sust. va anexa la Angaj. si doc. doveditoare de la cap. III.2.3.a) Cap. teh. si/sau prof.-Mod. de indepl.In cazul of. cu punctaje egale sit. pe primul loc mod. de departaj. o va constitui pretul cel mai scazut.In cazul in care egalitatea persista of. vor prezenta o noua oferta fin., in plic inchis.Of. cu pretul cel mai scazut va fi decl. castig.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 indice 2 din O.U.Gnr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul contencios-juridic al Primariei Sinaia
Adresa postala: Bd CarolI, nr.47, Localitatea: Sinaia, Cod postal: 106100, Romania, Tel. +40 244311788, Fax: +40 244314509
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2012 16:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer