Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea infrastructurii publice urbane


Anunt de participare numarul 118683/06.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ROMAN
Adresa postala:  Piata Roman Voda, nr. 1, Localitatea:  Roman, Cod postal:  611022, Romania, Punct(e) de contact:  Manuela Mihalache, Tel. 0233741119, Email:  [email protected], Fax:  0233741604, Adresa internet (URL):  www.primariaroman.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea infrastructurii publice urbane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Municipiul Roman
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor de reabilitare strazi, trotuare, parcari conform PTh elaborat, specificatiilor din caietele de sarcini si listele de cantitati de lucrari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
45233253-7-Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea infrastructurii publice urbane a municipiului Roman
- Scuar Hotel Roman - Lot 1
- Pietonal Stefan cel mare, tronsoanele I si IV - Lot 2
Centru istoric urban Stefan cel Mare, zona cartierelor Favorit si Cuza Voda
- Reabilitare strazi - Lot 3
- Reabilitarea strazi - Lot 4
Valoarea estimata fara TVA: 21, 277, 454RON
II.2.2) Optiuni
Da
art. 122, lit. i, j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. garantia de participare totala 350000 lei din care: lot1-15000; lot2-35000 lei; lot3-150000 lei; lot4-150000 lei; 2. garantia de buna executie 10% din valoare contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI EUROPENE, BUGET DE STAT, BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate.; Declaratie art. 181; Certificatconstatator - buget de stat- original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?; Certificat constatator - buget local ? original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?;Declaratie calitate participant procedura; Acord de asociere; Imputernicire lider asociatie;Declaratie art 69-1;Certificat participare licitatie cu oferta independenta;CUI -copie;Certificat constatator coduri CAEN 4211, 4221 ? original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale/Declararea cifrei de afaceri; Bilanturi contabile 2007, 2008, 2009 ? forma prescurtata
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de: min. 830000 lei pt. lot 1, min. 2000000 lei pt lot 2, min. 8300000 lei pt. lot 3, min. 8300000 lei pt. lot 4
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Inf. subcontractanti si date de recunoastere;Contract subcontractare;Decl. lista princ. lucrari sim. exec in ultimii 5 ani;
Fisa experienta similara cu copii ale contractelor, recomandari ? in original, copii ale p.v. de receptie la terminarea lucrarilor sau p.v. receptie finala;Declaratie efective personal angajat sicadre de conducere in ultimii 3 ani; Personal ?cheie?: Lot 1, Lot 2 (pentru fiecare lot): 1 ing. CCIA , 1 ing. IC, RTE, responsabilcontrolcalitateLot 3, Lot 4 (pentru fiecare lot): :1 ing. CFDP , 1 ing. IC, RTE drumuri, responsabil control calitate drumuriDecl. dotari, utilaje, echip tehnic ale op ec, Dotari minime Lot 1: autocamion transport ? min. 15 to ? 1 bc; picon hidraulic ? 1 bc;macara min. 5TF ? 1 bc; Lot 2: buldoexcavator cu picon ? 1 bc; compactor ? 1 bc; Lot 3, Lot 4 (pentru fiecare lot): laborator gr. II: aut. Funct. ? copie; statie mixturi asf.: autorizatie mediu ?copie si acreditarea ? copie; statie sortare agregate: autorizatia mediu ?copie; autobasculanta ? 8 bc; excavator ? 2 bc; autogreder ? 2 bc; incarcator frontal ? 2 bc; repartitor ? 2 bc; rulou compactor ? 4 bc; buldoexcavator ? 2 bc; dovada detinerii in proprietate, in inchiriere sau alta forma legala; declaratie de disponibilitate a acestora pe durata lucrarilor; ISO 9001/2001 -echivalentISO 14001/2005- echivalentDeclaratie privind conditiile de munca si protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani doua contracte, care au avut ca obiect gama lucrarilor aferente prezentei achizitii, sicare au o valoare de: min. 650.000 lei pentru lotul 1, min. 1065000 lei pentru lotul 2, min. 6800000 lei pentru lotul 3 si 6800000 lei pentru lotul 4.Aceasta cerinta este indeplinita si prin prezentarea unui singur contract a carui valoare finala a fost de min. 650.000 lei pentru lotul 1, min. 1065000 lei pentru lotul 2, min. 6800000 lei pentru lotul 3 si 6800000 lei pentru lotul 4.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Timp de prezentare la remediere defectiuni
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LE va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei, nr. de runde: 1(una), durata rundei de licitatie: 1 zi (24 ore), se va utiliza pasul de licitatie electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.05.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2011 11:00
Locul: Sediul Primariei Municipiului Roman, Piata Roman Voda nr. 1, Roman, judet Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1. Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - Poli urbani de crestere; Domeniul Major de Interventie 1.1. - Planuri integrate de dezvoltare urbana - subdomeniul Centre Urbane.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat ilegal, conform art. 256*2/OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Roman - Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala:  Piata Roman Voda nr. 1, Localitatea:  Roman, Cod postal:  611022, Romania, Tel. 0233741119, Fax:  0233741604
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2011 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer