Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea infrastructurii publice urbane, Centru istoric urban Stefan cel Mare, zona cartierelor Favorit si Cuza-Voda


Anunt de participare numarul 130639/20.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ROMAN
Adresa postala:  Piata Roman Voda, nr. 1, Localitatea:  Roman, Cod postal:  611022, Romania, Punct(e) de contact:  Luminita Dima, Tel. 0233741119, Email:  [email protected], Fax:  0233741604, Adresa internet (URL):  www.primariaroman.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea infrastructurii publice urbane, Centru istoric urban Stefan cel Mare, zona cartierelor Favorit si Cuza-Voda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Roman
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor de reabilitare strazi, trotuare, parcari conform PTh elaborat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
45233253-7-Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea infrastructurii publice urbane, Centru istoric urban Stefan cel Mare, zona cartierelor Favorit si Cuza-Voda
Reabilitare strazi - lot 1
Reabilitare strazi - lot 2
Valoarea estimata fara TVA: 17, 252, 167RON
II.2.2) Optiuni
Da
art. 122, lit. i din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. garantia de participare totala 300000 lei din care: lot 1 - 150000 lei; lot 2 - 150000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri europene, buget de stat, buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl. de eligibilitate; decl. art. 181 din OUG34/2006; certif. constatator buget de stat - original, copie legalizata sau copie conform cu originalul; certif. constatator buget local - original, copie legalizata sau copie conform cu originalul; decl. calitate participant procedura; acord asoicere + imputernicire lider asoicatie, daca este cazul; decl.art. 69-1 din OUG 34/2006; certif. part. lic. cu oferta independenta; CUI - copie; certif. const cod CAEN 4211 - original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri; bilanturi contabile 2008, 2009, 2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a cifrei de afaceri pe ultimii3 ani(2008, 2009, 2010)solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de min. 8000000 lei pentru lot 1 si min. 8000000 lei pentru lot 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
contracte subcontractanti, daca este cazul; decl. lista principale lucrari sim. exec. in ultimii 5 ani; fisa exp. sim. insotita de copii contracte, recomandari in original, p.v. receptie la terminare lucrari sau p.v. receptie finala in copie; decl. efective personal angajat si cadre de conducere in ultimii 3 ani, personal cheie pentru fiecare lot: 1 ing. CFDP, 1 ing. IC, RTE drumuri, responsabil contol calitatea drumuri; decl. dotari, utilaje, dotari minime pentru fiecare lot: lab. gr. II ( autorizatia de functionare ? in copie);statie de preparare mixturi asfaltice (autorizatia de mediusi acreditarea ? in copie;statie de sortare agregate (autorizatia de mediu ? in copie); autobasculanta ? 8 bc;excavator ? 2 bc;autogreder ? 2 bc;incarcator frontal ? 2 bc;repartitor ? 2 bc;
rulou compactor ? 4 bc;buldoexcavator ? 2 bc;
dovada detinerii in proprietate, in inchiriere sau in alta forma legala;declaratie de disponibilitate a acestora pe durata lucrarilor;ISO 9001/2001 sau echivalent;ISO 14001/2005 sau echivelent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani doua contracte avand ca obiect lucrari similare (reabilitare strazi), si care au o valoare de min. 6800000 lei pentru lot 1 si 6800000 lei pentru lot 2. Aceasta cerinta poate fi indeplinita si prin prezentarea unui contract a carui valoare finala a fost de min. 6800000 lei pentru lot 1 si min. 6800000 lei pentru lot 2.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Timp de prezentare la remediere defectiuni
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2011/S68-110520din07.04.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.10.2011 11:00
Locul: Municipiul Roman, Piata Roman Voda nr. 1, Roman, judet Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1. Sprijinirea dezvoltarii durabile a oaselor/Poli urbani de crestere; Domeniul Major de interve'tie1.1. - Planuri integrate de dezvoltare urban[ / subdomeniul Centr Urbane
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Contractele incheiate pentru loturilor 3 si 4 aferente anuntului de participare nr. 118683 publicat in 06.04.2011 au fost reziliate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat ilegal, conform art. 256*2/OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice, Municipiul Roman
Adresa postala:  Piata Roman Voda nr. 1, ,Localitatea:  Roman, Cod postal:  611022, Romania, Tel. 0233741119, Fax:  0233741604
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2011 17:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer