Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE A DRUMULUI JUDETEAN DJ 561B PE TRONSONUL HOREZU POENARI ? GANGIOVA ? COMOSTENI ? ZAVAL (DN 55A) KM. 24+260 ?35+260, PE O LUNGIME DE 11 KM


Anunt de participare numarul 122443/26.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala:  Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Punct(e) de contact:  COMBEI ANCA, Tel. 0251408214, In atentia:  COMBEI ANCA, Email:  [email protected], Fax:  0251408245, Adresa internet (URL):  www.cjdolj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE A DRUMULUI JUDETEAN DJ 561BPE TRONSONUL HOREZU POENARI ? GANGIOVA ? COMOSTENI ? ZAVAL (DN 55A) KM. 24+260 ?35+260, PE O LUNGIME DE 11 KM
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 561BPE TRONSONUL HOREZU POENARI ? GANGIOVA ? COMOSTENI ? ZAVAL (DN 55A) KM. 24+260 ?35+260, PE O LUNGIME DE 11 KM
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE A DRUMULUI JUDETEAN DJ 561BPE TRONSONUL HOREZU POENARI ? GANGIOVA ? COMOSTENI ? ZAVAL (DN 55A) KM. 24+260 ?35+260, PE O LUNGIME DE 11 KM
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE REABILITARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE A DRUMULUI JUDETEAN DJ 561BPE TRONSONUL HOREZU POENARI ? GANGIOVA ? COMOSTENI ? ZAVAL (DN 55A) KM. 24+260 ?35+260, PE O LUNGIME DE 11 KM, CONFORM SPECIFICATIILOR TEHNICE
Valoarea estimata fara TVA: 21, 578, 552.41RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garan. de particip. = 43.000 lei, conf. art.86 alin.1 din H.G.nr.925/2006, Garan. de buna exec. 10% din val. contract. fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAMUL DE COOPERARE TRANSFRONTALIERA 2007-2013, Axa prioritara 1 AccesibilitateDomeniul de interventie - 1.1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv. eligibil.art.180, art.181, Declar. priv. calit. de particip. la proced. Certif. constat. priv. indepl. obligat. exig. de plata priv impozit si tax locale priv. indepl. obligat. de plata catre buget. general consolidat, emise cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depun. a ofert.
Certif. O.R.C. elib. cu cel mult 30 zile de data deschid. ofertelor, Certificatul Unic de Inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale Formularul 4.3.1
Bilant contab afer. anilor 2009 si 2010 viz. si inregist. de organele compet.
Informatii privindcifra de afaceri pentru ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)
Informatii privindaccesul la resurse financiare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima - Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie minim 43.000.000 lei.Cerinta minima - Accesul la resurse financiare-ofertantul trebuie sa demonstreze, prin declaratie bancara (eliberata cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunerea a ofertei), in original, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 4.300.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Res. umane si struct. managem.
- Efectiv. medii anuale ale personal. angaj. si pers. de conduc.in ultimii 3 ani.Person. propus min. 3 ani exper. in exec. de lucr. simil.:
?Dir. proiect/Reprezent. Antrepr.?Sef de santier - licent. Fac. de Ctii.?Resp. tehn. cu exec. - licent. Fac. de Ctii, atest. MDRT ctii drum si poduri?Resp. cu asig. calit. AQ/CQ ? licent Fac. de C.tii , atest. ISC sau dispoz. interna;
?Insp. prot. muncii, autoriz.?Ing(i)/sub.(i) - topograf?Ing.(i) construct.- licent. CFDP;
?Maistru(i) prin.(i)
Se vor atasa urmat. docum. suport:
?C.V. ?uri?Copii diplome atestat. autorizat. si certif. profes. obtin.ment. in CV;
?Declar. de disponib.
?Copii ale contr. de munca sau colab. aferente.
-Declar. prin care ofert. a tinut cont de obligat. referit. la condit. de munca si prot. muncii.
Inform. priv. dot. specif.
Lista de dot. prez. este oblig. sa includa, dar nu se rezuma la:
- echipam. de prep./si turnare mixt. asfalt.- echipam. de pregat. turnare si vibr. a beton.
- echipam. de compact.
- echipam. de incarc. descarc. si trans.
Lista princip. lucr. in ultim. 5 ani-Ofert. va prez. lista contract. de nat. simil. prest. in ultimii 5 ani
Fisa exper. simil.- Ofert. va prez. ptr. contract. propuse ca exper. simil.: -copii dupa proces. verb. de recep. la termin. lucrar.-docum. doved. din care sa reiasa val. lucrar. execut. si princip. tipuri de lucr. (de ex.: devize de lucrari), precum si-recom. din partea benef.
Certif. de part. la licit. cu oferta indep.
Certif. priv. implement. si ment. unui Sistem de Manag. al Calit. conform. cu cerint. specific. SR EN ISO 9001:2008 in copie, pentru lucr. de nat. simil.Certif. Sistem de Manag. de Mediu SR EN ISO 14001:2005, in copie.
Certif. priv. implement. si mentin. unui Sistem de Managem. Sanat. si Securit. Ocupat.OHSAS 18001:2004, in copie.
Ofertantul va prezenta pentru contract. propuse ca experienta similara: -copii dupa proces. verb. de recep. la termin. lucrar.-docum. dovedit. din care sa reiasa val. lucrar. execut. si princip. tipuri de lucrari (de ex.: devize de lucr.-recomand. din partea benef.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cer. minima-Operat econ. treb sa disp in propr, leasing, inchir. de una sau mai multe statii de asfalt fixe sau mobile, care treb. sa fie function. la data licitat. si sa se afle la o dist. de max. 80 km de una din extremitat. sector. de drum ce face obiect. contr.Capacit. cumul. a acestor statii de asfalt sa fie de minim 160 to/h.Cer. minima-Ofert. treb. sa faca dov. ca are in propriet. sau are incheiat un contract de inchir./colab val. pe per. de derul. a contract. ptr. un laborat. autoriz. de minim gradul II, ptr. determ. si incerc. specif. lucrar. de infrast. de trans. rutier.Cer. minima - Fisa de inform. priv. exper. simil.ptr.contr. simil. semnate si final. in decursul ultim. 5 ani.Se solicita ofertantului (singur sau in asociere) indeplin. si finaliz. in ultimii 5 ani a maxim doua contr. de lucr. de drum. jud/ nat/europ. in val. demin. 21.500.000 lei fara TVA, de natura si complexit. simil. lucr. din Anexa 1 la prezenta Fisa de date? Descr. lucrar. ? respectiv: -lucr. de infrastr. la drumuri jud./nat./europ.-lucr. de suprast. la drumuri jud./nation./europ.-lucr. ptr. sigur. circulatiei la drumuri jud./nation./ europ.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
60%
Descriere: Conform sectiunii VI.3 Alte informatii
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2011 12:00
Locul: sediul CJDolj, municipiul Craiova, str. Unirii, nr.19, jud. Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL DE COOPERARE TRANSFRONTALIERAROMANIA ? BULGARIA 2007-2013Axa prioritara 1 ? Accesibilitate: Imbunatatirea mobilitatii si a accesului la infrastructura de transport, informatii si comunicatii in regiunea transfrontalieraDomeniul de interventie ? 1.1 Imbunatatirea facilitatilor de transport transfrontalier terestru si fluvial
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru punctajul tehnic se acorda maxim 100 de puncte, astfel: Planul de organizare a executiei lucrarilor ? max. 30 puncte, Procedurile tehnice de executie a lucrarilor ? max. 20 puncte, Programul de asigurare a calitatii lucrarilor ? max. 15 puncte, Durata garantiei de buna executie ? max.15 pct, Durata de remediere a defectelor in perioada de garantie a lucrarilor ? max. 20 puncteIn conformit.cu art.40 din O.U.G. 34/2006, documentatia de atribuire se acceseaza direct, nerestrictionat si deplin din SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6 sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica
Adresa postala:  str. Unirii, nr.19, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Tel. 0251/408213, Fax:  0251/408213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2011 11:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer