Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea infrastructurii rutiere din zona de Nord - Vest a Polului de crestere Craiova, in vederea fluidizarii traficului in Zona Metropolitana Craiova


Anunt de participare numarul 85714/03.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Craiova
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: sabina dumitru, Tel.0251/415907 0722382962, In atentia: Sabina Dumitru, Email: [email protected], Fax: 0251/411561, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea infrastructurii rutiere din zona de Nord- Vest a Polului de crestere Craiova, in vederea fluidizarii traficului in Zona Metropolitana Craiova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Craiova sila sediul prestatorului.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare PT+ Documentatie tehnica pentru obtinerea Autorizatiei de Construire + Detalii de Executie, pentru urmatoarele obiective de investitii: - Lot I - Reabilitare si modernizare sistem rutier bulevardul Olteniei- Lot II - Reabilitare si modernizare sistem rutier strada Tineretului"- Lot III - Reabilitare si modernizare strada Pelendava- Lot IV - Reabilitare si modernizare strada Brestei (tronson cuprins intre intersectia cu str. Raului-intersectia cu str. Pelendava)- Lot V - Reabilitare si modernizare sistem rutier Strada Amaradia- Lot VI - Reabilitare si modernizare sistem rutier Strada Toamnei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare PT+ Documentatie tehnica pentru obtinerea Autorizatiei de Construire + Detalii de Executie, pentru urmatoarele obiective de investitii: - Lot I - Reabilitare si modernizare sistem rutier bulevardul Olteniei- Lot II - Reabilitare si modernizare sistem rutier strada Tineretului"- Lot III - Reabilitare si modernizare strada Pelendava- Lot IV - Reabilitare si modernizare strada Brestei (tronson cuprins intre intersectia cu str. Raului-intersectia cu str. Pelendava)- Lot V - Reabilitare si modernizare sistem rutier Strada Amaradia- Lot VI - Reabilitare si modernizare sistem rutier Strada Toamnei
Valoarea estimata fara TVA: 1, 322, 260RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: LOT I =4800 lei, LOT II =2400 lei, LOT III =1700 lei, LOT IV =1700 lei, LOT V =2000 lei, LOT VI =900 lei, Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al Consiliului Local al Municipiului Craiova.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea: completare Formular nr. 12A;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: completare Formular nr. 12B;
- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componenete ale bugetului general consolidat si bugetul local, valabile la data deschiderii ofertelor;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura: completare Formular nr. 12C;
- Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (CUI), in copie legalizata (pentru persoane juridice/fizice romane);
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel putin 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor (pentru persoane juridice/fizice romane), din care sa rezulte : a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, si insotite de traduceri autorizate in limba romana (pentru persoane juridice/fizice straine), in original sau copie legalizata;
- pentru persoane juridice straine: completareFormular nr. 24
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil, in copie, vizat si inregistratdeAdministratia Finantelor Publice sau echivalent.
Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2006-2008): completare Formular nr. 2 din Sectiunea Formulare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelul minim al cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii trei ani sa fie egal sau mai mare decat: - Pentru LOT I: 940.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 222.865, 00 Euro, (1Euro=4, 2178 lei la data de 26.08.2009).- Pentru LOT II: 462.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 109.535, 78 Euro, (1Euro=4, 2178 lei la data de 26.08.2009).- Pentru LOT III: 334.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 79.188, 20 Euro, (1Euro=4, 2178 lei la data de 26.08.2009).- Pentru LOT IV: 334.000 lei (exclusiv TVA), respectiv - 79.188, 20 Euro, (1Euro=4, 2178 lei la data de 26.08.2009).- Pentru LOT V: 400.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 94.836, 17 Euro, (1Euro=4, 2178 lei la data de 26.08.2009).- Pentru LOT VI: 166.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 39.357, 01 Euro, (1Euro=4, 2178 lei la data de 26.08.2009).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Formularul nr. 12E. Lista va trebui sa contina cel putin 3 contracte de prestari servicii similare incheiate si finalizate;
- Declaratie privind echipamentele tehnice -formularul nr. 12H;
- Experienta similara -Formular nr. 21;
- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (Formular nr. 12I).Declaratia va fi insotita de CV-urile personalului de conducere.Deasemenea ofertantul are obligatia de a prezenta Organigrama (Formular nr. B6) si Lista cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii(Formular nr. B7). Obligatoriu din echipa de lucru trebuie sa faca parte: -arhitect cu drept de semnatura;
- inginer constructii structuri de rezistenta;
- inginer proiectant retele si instalatii (apa - canal, electrice, gaze, telefonie);
- inginer drumuri si poduri.
Pentru personalul responsabil cu realizarea proiectului se vor prezenta obligatoriu: CV-uri in original, declaratie privind disponibilitatea in original, acte calificari, diplome studii de profil.Se va prezenta obligatoriu lista verificatorilor deproiect atestati pe specialitati.- Informatiiprivind masurile de protectia a mediului ofertantul trebuie sa prezinte: a) documentecare confirma certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante (ISO 14001);
B) declaratie prin care ofertantul va dovedi faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de mediu si protectia mediului;
- Informatii privind conditiile de munca si protectia muncii.Ofertantul va prezenta, o declaratia prin care el va dovedi faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii;
- Informatii privind subcontractantii Formular nr. 12 G;
- Documente privind certificarea sistemului propriu de management al calitatii - ISO 9001;
- declaratie pe propria raspundere din care sa reiese ca este posesorul dreptului de proprietate intelectuala, sau acordul celui care detine dreptul de proprietate intelectuala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada incheierii si finalizarii in ultimii trei ani a unui contract de prestari servicii similare cu cele ofertate, cu o valoare egala sau mai mare decat: - Pentru LOT I: 141.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 33.429, 75 Euro, (1Euro = 4, 2178 lei la data de 26.08.2009);
- Pentru LOT II: 69.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 16.359, 24 Euro, (1Euro = 4, 2178 lei la data de 26.08.2009);
- Pentru LOT III: 50.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 11.854, 52 Euro, (1Euro = 4, 2178 lei la data de 26.08.2009);
- Pentru LOT IV: 50.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 11.854, 52 Euro, (1Euro = 4, 2178 lei la data de 26.08.2009);
- Pentru LOT V: 60.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 14.225, 43 Euro, (1Euro = 4, 2178 lei la data de 26.08.2009);
- Pentru LOT VI: 24.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 5.690, 17 Euro, (1Euro = 4, 2178 lei la data de 26.08.2009).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Conform Fisei de date a achizitiei.
2.
Termen de prestare: 30 zile
20%
Descriere: Conform Fisei de date a achizitiei.
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
31
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2009 11:00
Locul: Primaria municipiului Craiova, str. A.I.Cuza nr. 7, Sala Nicolae Romanescu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de catre ofertanti in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul Reabilitarea infrastructurii rutiere din zona de Nord- Vest a Polului de crestere Craiova, in vederea fluidizarii traficului in Zona Metropolitana Craiova face parte din Planul Integrat deDezvoltare Urbana care urmeaza sa fie finantat in cadrul Programului Operational Regional, axa prioritara 1 Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor potentiali poli de crestere.
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata electronic la prezentul anunt de participare. Strategia de dezvoltare locala este disponibila pe pagina de internet www.primariacraiova.ro. Planul urbanistic general al Municipiului Craiova este disponibil pe pagina de internet www.primariacraiova.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dolj Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Brestei nr. 12, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200420, Romania, Tel.0251/418.612, Email: [email protected], Fax: 0251/419.851, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Craiova - Directia Juridica, Asistenta de specialitate si Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel.0251/416235, Fax: 0251/411561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2009 11:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer