Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea infrastructurii scolare cladiri monumente istorice, Scoala Gimnaziala Simion Barnutiu Zalau


Anunt de participare numarul 53571/26.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAU
Adresa postala: P-ta Iuliu Maniu nr.3, Camera 4, Registratura, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450016, Romania, Punct(e) de contact: ing. SABOU GLIGORE - Sef serviciu investitii achizitii publice, Tel.0260/610550/116/144, In atentia: ing. POP ANGELICA - consilier, Email: [email protected], Fax: 0260/661869, Adresa internet (URL): www.zalausj.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
PRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAU - SERVICIUL INVESTITII-ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: PIATA IULIU MANIU NR.3, CAMERA 24, Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450016, Romania, Punct(e) de contact: ing.SABOU GLIGORE - Sef serviciu investitii-achizitii publice, Tel.0260-610550/116/144, In atentia: ing. POP ANGELICA - consilier, Email: [email protected], Fax: 0260-661869
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
PRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAU - SERVICIUL INVESTITII-ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: PIATA IULIU MANIU NR.3, CAMERA 24, Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450016, Romania, Punct(e) de contact: ing.SABOU GLIGORE - Sef serviciu investitii-achizitii publice, Tel.0260-610550/116/144, In atentia: ing. POP ANGELICA - consilier, Email: [email protected], Fax: 0260-661869
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea infrastructurii scolare cladiri monumente istorice, Scoala Gimnaziala Simion Barnutiu Zalau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipul Zalau, Scoala Gimnaziala Simion Barnutiu, Bd. M.Viteazul nr. 15-17
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 272, 271RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea lucrarilor pentru Reabilitarea infrastructurii scolare cladiri monumente istorice, Scoala Gimnaziala Simion Barnutiu Zalau conform proiectului tehnic, a listelor de cantitati de lucrari si a caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
45232141-2-Instalatii de incalzire (Rev.1)
45232460-4-Lucrari sanitare (Rev.1)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executarea lucrarilor pentru Reabilitarea infrastructurii scolare cladiri monumente istorice, Scoala Gimnaziala Simion Barnutiu Zalau conform proiectului tehnic, a listelor de cantitati de lucrari si a caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 272, 271RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.Garantia de participare: 18.000 lei, achitata prin ordin de plata sau scrisoare de garantie bancara.2.Garantia de buna executie-10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Conform reglementarilor in vigoare (Legea nr. 422/2001, republicata) ofertantii sunt obligati sa prezinte copie dupa atestat sau un document echivalent pentru o persoana atestata de catre Ministerul Culturii si Cultelor, pentru lucrari de executie in domeniul monumentelor istorice.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006 sau un document echivalent, pentru persoane fizice/juridice straine.
2.Prezentarea cazierului judiciar al reprezentantului legal al ofertantului, pentru persoane fizice/juridice romane sau cazierul judiciar al societatii sau alte documente echivalente, pentru persoane fizice/juridice straine.
3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 sau un document echivalent, pentru persoane fizice/juridice straine.
4.Certificate constatatoare privind plata taxelor catre bugetul general consolidat si cel local, pentru persoane fizice/juridice romane sau documente echivelente, pentru persoane fizice/juridice straine.
5.Declaratia privind calitatea de participant la procedura.
6.Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul teritorial/Autorizatie de functionare/alte documente echivalente.
Modul de prezentare al acestor documente este specificat in fisa de date a achizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, in domeniul constructiilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cifra de afaceri medie anuala in domeniul constructiilor, pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie de cel putin 2.700.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
2.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.3.Prezentarea listei contractelor aflate in derulare.
4. Persoana atestata de catre Ministerul Culturii si Cultelor, pentru lucrari de executie in domeniul monumentelor istorice sau echivalent.
5.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.
6.Lista personalului de conducere, a personalului responsabil cu indeplinirea contractului de lucrari si a personalului responsabil cu asigurarea calitatii, informatii privind studiile, pregatirea profesionala si CV-urile acestora.
7.Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrarilor ce urmeaza a se executa, atestat MLPTL-ISC sau echivalent.
8.Situatiei privind tipul relatiilor contractuale cu persoanele responsabile in realizarea obiectivelor contractului, a persoanei atestate de catre Ministerul Culturii si Cultelor, precum si a responsabilului tehnic cu executia.
9.Sef santier, sef punct de lucru, avand pregatire in domeniu si sefi formatii de lucru, specializati pentru fiecare categorie de lucrari care urmeaza a fi executate.
10.Personal atestat pentru lucrarile de instalatii electrice.
11.Lista cu personalul muncitor calificat, pe meserii, al operatorului, necesar executiei lucrarilor.Personalul declarat va fi obligatoriu angajat al operatorului economic.
12.Informatii privind subcontractantii.
Modul de prezentare al acestor documente este specificat in fisa de date a achizitiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Lista va contine informatii despre cel putin un contract cu astfel de lucrari (conform codurilor CPV: 45000000-7 Lucrari de constructii; 45310000-3 Lucrari de instalatii electrice; 45232460-4 Lucrari de instalatii sanitare; 45232141-2 Lucrari de instalatii de incalzire), cu o valoare de cel putin 270.000 lei, insotit de Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau despre 3 contracte cu astfel de lucrari, cu o valoare totala de cel putin 450.000 lei, insotite de Procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor.2.Un specialist atestat de Ministerul Culturii si cultelor pentru lucrari de executie in domeniul monumentelor istorice sau echivalent.3.Un responsabil tehnic cu executia atestat MLPTL-ISC sau echivalent.4.Sef santier, sef punct de lucru, avand pregatire in domeniu si cate un sef formatie de lucru, pentru fiecare categorie de lucrari care urmeaza a fi executate.5.Cel putin o persoana atestata pentru lucrari de instalatii electrice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2008 10:00
Locul: Primaria municipiului Zalau, Piata Iuliu Maniu nr.3 - Sala mica de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Zalau, Serviciul juridic
Adresa postala: Piata Iuliu Maniu nr. 3, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450016, Romania, Tel.0260-610550, Email: [email protected], Fax: 0260-661869, Adresa internet (URL): www.zalausj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2008 11:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer