Licitatie Publica - Reabilitarea instalatiei de incalzire si instalatiei de gaz la salile de sport, anexa vestiare si birouri din cadrul Universitatii Transilvania
Anunt de participare numarul 83892/05.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TRANSILVANIA BRASOV
Adresa postala: Bdul Eroilor nr 29, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500036, Romania, Punct(e) de contact: Biroul de Achizitii Publice, Tel.0268 413000 int 101, In atentia: Liviu Doru Dogar, Email: [email protected], Fax: 0268 414900, Adresa internet (URL): www.unitbv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea instalatiei de incalzire si instalatiei de gaz la salile de sport, anexa vestiare si birouri din cadrul Universitatii Transilvania
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Colina universitatii Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
45331110-0-Lucrari de instalare de boilere (Rev.2)
45333000-0-Lucrari de instalare de gaz (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 423, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 8.000 lei, garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform art.44 din OG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligiblitatea, Certificate de atestare fiscala juridic si privind plata taxelor locale, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181(d) din OG 34/2006, Certificat unic de inregistarare, Certificat constatator emis de Registrul Comertului, Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008), Copie bilant contabil la data 30.06.2008 si la 31.12.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 3 ani, inclusiv minim 3 recomandari Lista privind numarul mediu de angajati, Lista cu nominalizarea persoanelor care vor fi implicate direct in indeplinirea contractului, precum si calificarea acestora, Certificat ISO 9001, Certificat ISO 14001, Certificat ISO 18001, Autorizatie ISCIR PTC4/1/TIP B1, Autorizatie ISCIR PTC9 TIP C/1, 2, Autorizatie ISCIR PTC1 TIP C/2, Autorizatie ISCIR PTA1 TIP D1/2, Autorizatie ISCIR PTC1 TIP A/2, Autorizatie ISCIR PTC1 TIP D/2, Autorizatie ISCIR PTC9 TIP A/1, 2, Autorizatie ISCIR PTC10/1 TIP A/1, Autorizatie proiectare si executie sisteme de distributie gaze naturale, Autorizatie proiectare si executie instalatii de utilizare gaze naturale
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2009 11:00
Locul: Brasov, Bdul Eroilor, nr. 29, cladirea Rectorat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai firmelor ofertante.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0123104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr 25, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500003, Romania, Tel.0268 41.41.14, Email: [email protected], Fax: 0268 47.51.46, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimenul Juridic-contencios
Adresa postala: B-dul Eroilor nr 29 , ,Localitatea: Brasov, Cod postal: 500036, Romania, Tel.0268413000 int 120, Fax: 0268/410525, Adresa internet (URL): www.unitbv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2009 17:03