Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea instalatiilor de alimentare cu apa, hidranti, canalizare, incalzire si gaze


Anunt de participare numarul 12377/30.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M. 02544/B1
Adresa postala: Str. Erou Iancu Nicolae nr. 156, Voluntari, jud. Ilfov, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Punct(e) de contact: Popa Daniela, Tel.2083855, In atentia: Popa Daniela, Email: [email protected], Fax: 2083839
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea instalatiilor de alimentare cu apa, hidranti, canalizare, incalzire si gaze
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Imobil situat in Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea instalatiilor de alimentare cu apa, hidranti, canalizare, incalzire si gaze la un imobil situat in Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231111-6 - Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executare lucrari de reabilitare a instalatiilor de alimentare cu apa, hidranti, canalizare, incalzire si gaze la un imobil situat in Bucuresti
Valoarea estimata fara TVA: 1, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare de 35000 RON constituita prin scrisoare de garantie bancara. Garantie de buna executie in cuantum de 8% din valoarea, fara TVA, a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din fonduri de la bugetul de stat pe anul 2007. Plata lucrarilor real executate se va efectua prin ordin de plata in contul executantului deschis la trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind eligibilitatea 2)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 3)Certificat de inregistrare 4)Certificat constatator emis cu maxim 3 luni inainte de data deschiderii ofertelor 5)Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani 2)Bilantul contabil pe anul 2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 3.800.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista lucrari similare exec in ultimii 5ani. 2. Informatii despre personal. 3. Declaratie privind dotarile tehnice. 4. Declaratie privind subcontractantii. 5. Dosar privind asigurarea calitatii. 6. Agremente tehnice, avize pentru materiale, utilaje, echipamente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a unui contract de minim 1.150.000 RON
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Costul documentatiei se vireaza in contul nr. RO55TREZ7005005XXX000144 deschis la A.T.C.P.M.B.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2007 12:00
Locul: Str. Erou Iancu Nicolae nr. 156, Voluntari, jud. Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta si comisia de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 107-117, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.3323564, Email: [email protected], Fax: 3321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
La CNSC in termen de 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Apararii - UM02544/B1
Adresa postala: Str. Erou Iancu Nicolae nr. 156, Voluntari, jud. Ilfov, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Tel.2083855, Email: [email protected], Fax: 2083839
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2007 16:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer