Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea instalatiilor sanitare, termice, electrice si de gaze naturale la unitati sanitare


Anunt de participare numarul 64026/18.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA FONDULUI IMOBILIAR AL UNITATILOR SANITARE PUBLICE SECTOR 1
Adresa postala: BULEVARDUL POLIGRAFIEI NR 4 SECTOR 1 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014820, Romania, Punct(e) de contact: Besoiu Dan, Tel.021 3193250;021 3193251, Email: [email protected], Fax: 021 3193252
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administrare fond imobiliar
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea instalatiilor sanitare, termice, electrice si de gaze naturale la unitati sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Spitalul Grigiore Alexandrescu Str Iancu de Hunedoara, nr 30-32 sector 1
Spitalul Filantropia Bd Ion Mihalache, nr. 11, sector 1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea instalatiilor sanitare, termice, electrice si de gaze naturale la unitati sanitare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listei de cantitati din Documentatia de Atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 21, 008, 403RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original, in cuantumul de 250.000 lei si pentru perioada de valabilitate a ofertei adica 90 de zile.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, (certificat de atestare fiscala emis de Administratia Finantelor Publice, certificat privind plata impozitelor si taxelor locale emis de D.I.T.L.) original sau copie legalizata - valabile la data deschiderii ofertei pentru persoane juridice romane: Cerinta obligatorie: certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restant valabilla data deschiderii;Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului original sau copie legalizata certificat de inregistrare al societatii copie- pentru persoane juridice straine: documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, documentele vor fi prezentate obligatoriu in limba romana, in traducere legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cerinta obligatorie: bilantul contabil pe anul 2007 la data de 31.12.2007 vizat si inregistrat de organele competente (copie legalizata);
- - cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei)ani (2005, 2006 si 2007)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- la data de 31.12.2007- valabil la data de 01.10.2008(in original sau copie legalizata);
- minim 40.000.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cerinta obligatorie: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
- Cerinta obligatorie: Declaratie privind partea/partile din contract indeplinite de subcontractaniti;
- Cerinta obligatorie: Declaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului;
- Cerinta obligatorie: Declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentru executarea contractului;
- Cerinta obligatorie: fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica.
- Cerinta obligatorie impusa: Indeplinirea in ultimii 5 ani de catre ofertant a cel putin un contract similar de executie lucrari de constructii civile (instalatii electrice, sanitare, termice, gaze naturale) cu valoare finala de minim 9.000.000 RON (inclusiv TVA) si recomandare de la beneficiari.
- Cerinta obligatorie impusa: Sa aiba autorizatieISCIR PTC9- montaj instalare cazane apa calda (valabila la data deschiderii) sau echivalentul acesteia (este obligatorie prezentarea autorizatiei).
- Cerinta obligatorie impusa: Sa aiba autorizatie A.N.R.G.N. (valabila la data deschiderii) destinata proiectarii siexecutieiinstalatiilor de utilizare a gazelor naturale, industriale si neindustriale sau echivalentul acesteia (este obligatorie prezentarea autorizatiei)
-Cerinta obligatorie impusa: Sa aibaimplementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001:2000pentru lucrari de constructii civile sau echivalentul lui (este obligatorie prezentarea certificatului).
- Cerinta obligatorie impusa: Sa aibaimplementat standardul de management de mediu ISO 14001:2004 pentru lucrari de constructii civile sau echivalentul lui (este obligatorie prezentarea certificatului).
- Cerinta obligatorie impusa: Sa aibaimplementat standardul privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS18001:2007 pentru lucrari de constructii civile sau echivalentul lui (este obligatorie prezentarea certificatului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- contract similar de executie lucrari de constructii civile, in valoare finala de minim 9.000.000 ( inclusiv TVA)RON
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
deoarece starea precara a instalatiilor nu permite desfasurarea activitatii sanitare in conditii normale ceea ce pune in pericol sanatatea pacientilor internati in aceste unitati spitalicesti.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 999
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria AFIUSP SECTOR 1
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2008 11:00
Locul: A.F.I.U.S.P. Sector 1, Bd. Poligrafiei nr 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia de Contencios Administrativ
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118095
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termen de recurs 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AFIUSP - Sector 1 - Biroul Juridic
Adresa postala: Bd. Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014820, Romania, Tel.0213193251, Fax: 0213193252
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2008 16:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer