Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea institutiilor de invatamant din judetul Caras-Severin, afectate de inundatiile din anul 2005


Anunt de participare numarul 15229/19.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CARAS-SEVERIN
Adresa postala: Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Punct(e) de contact: VIORICA MOGOSIN, Tel.0255214544, Email: [email protected], Fax: 0255213743, Adresa internet (URL): www.cjcs.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Caras-Severin
Adresa postala: Str. P-ta 1 Decembrie 1918, nr. 1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Punct(e) de contact: Ana Berei - Compartiment Programe, Tel.0255/224920, In atentia: Ana Berei, Email: [email protected], Fax: 0255/224920, Adresa internet (URL): www.cjcs.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Caras-Severin
Adresa postala: Str. P-ta 1 Decembrie 1918, nr. 1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Punct(e) de contact: Ana Berei - Compartiment Programe, Tel.0255/224920, In atentia: Ana Berei, Email: [email protected], Fax: 0255/224920, Adresa internet (URL): www.cjcs.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Caras-Severin
Adresa postala: Str. P-ta 1 Decembrie 1918, nr. 1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Punct(e) de contact: la biroul de registratura al CJCS, Tel.0255/211420, In atentia: -, Email: [email protected], Fax: -, Adresa internet (URL): -
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea institutiilor de invatamant din judetul Caras-Severin, afectate de inundatiile din anul 2005
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Resita, Sc.Gen.nr.1, nr.5, Caransebes Sc.gen.nr 2, Gradinita nr 5, Rusca Montana Gradinita 406, Ciclova Romana Sc.gen, Prigor Sc.gen., Lapusnicu Mare Sc.gen, C-tin Daicovi ciu Sc.gen.Prisaca, Lupac-Gradinita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectul vizeaza reabilitarea a 10 unitati de invatamant din judetul Caras-Severin - conform caietelor de sarcini ;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.1)
45214200-2-Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectul vizeaza reabilitarea a 10 unitati de invatamant din judetul Caras-Severin .
Valoarea estimata fara TVA: 270.53EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de partic.-8.881, 67 lei, prin Scris.garantie bancara sau OP in contul CJCS Garan-tia de buna exe.5% din val.contract.prin Scris.de garantie bancara.sau prin retineri succe-sive.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri PHARE-100% Program PHARE2003Coeziune Economica si Sociala- Infrastructura locala si regionala/Inundatii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legalizaasocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.eligib., Certif.constatator ptr.plata impoz.si tax.la stat si locale, a contrib.ptr.asig soc.de stat.Decl.referitor prev.art.181.Copie-CUI, Certif Constatator emis de ORC-original.Decl.pe proprie raspundere ptr demonstrarea originii, cu oblig.depunerii Cerif.de Origine la contractare.Vor fi admisi doar ofertanti din UE sau tari PHARE.
Alte cerinte conform documentatiei de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale , Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente,
Pentru persoanele juridice straine, se solicita ultimul bilant contabil, iregistrat la organele competentein tara respectiva.
Nivelul cifrei de afaceri medie solicitata ca cerinta minima, pe ultimi 3 ani:
Valoarea minima impusa este de: 400.000 EURO, respectiv1.313.240lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista princ.lucrari exe-cutate in ultimii 5 ani, Dovada indeplini-rii si finalizarii, in ultimii 5 ani, a cel putin unui contract similar care a avut valoarea egala sau > decat valoarea minima impusa de: 200.000EURO(656.620 lei)Alte cerinte conform documentatiei de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Se achita la casieria Consiliului Judetean Caras-Severin.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2007 12:00
Locul: CONSILIUL JUD.CARAS-SEVERIN, Resita, P-ta 1 Decembrie 1918 nr.1, Sala de sedinte, Et 6, cam 602
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): 100 % Program PHARE2003Coeziune Economica si Sociala- Infrastructura locala si regionala/Inundatii
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL TIMISOARA- Sectia contencios administrative si fiscal
Adresa postala: str.Eugeniu de Savoya nr.2, ,Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256 / 498499
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Cod Postal 030084, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN CARAS-SEVERIN - Directia Juridica si de Administratie Publica Locala
Adresa postala: P-ta 1 Decembrie 1918 nr.1, judetul Caras-Severin, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Tel.0255/214292, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cjcs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2007 10:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer