Licitatie Publica - REABILITAREA LUCRARILOR DE CES IN BH TOHANEANCA, BH SARATA VALEA NAIANCA, JUD. BUZAU- faza SF
Anunt de participare numarul 53879/28.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Victoria Chitu, Tel.021-3322816, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Arges Buzau
Adresa postala: str.Cosminelenr.11A, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0244 /558 121, In atentia: Ing. Tasica Florea, Email: [email protected], Fax: 0244 / 558 120
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Arges Buzau
Adresa postala: str.Cosminelenr.11A, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0244 /558 121, In atentia: Ing. Tasica Florea, Email: [email protected], Fax: 0244 / 558 120
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Arges Buzau
Adresa postala: str.Cosminelenr.11A, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0244 /558 121, In atentia: Ing. Tasica Florea, Email: [email protected], Fax: 0244 / 558 120
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITAREA LUCRARILOR DE CES IN BH TOHANEANCA, BH SARATA VALEA NAIANCA, JUD. BUZAU-faza SF
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: REABILITAREA LUCRARILOR DE CES IN BH TOHANEANCA, BH SARATA VALEA NAIANCA, JUD. BUZAU-faza SF
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare Studiu de fezabilitate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listei din Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 20, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 200 lei; garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligibil., Decl.priv.neincadr.in prev.art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006, Certif.de atest.fisc.ANAF pt.Pers.jurid.priv.indepl.oblig.exigib.de plataa imp.si taxelor catre stat, precum si a contrib.pt.asig.sociale de stat la
data de 30.04.2008, Certif.fisc.priv.plata imp.si taxelor locale, Pers.juridice/fizice romane: Certif.Const.emis de ORCCCINT, Certif.de inmatr.laCamera de Comert, Pers.juridice/fizice straine: Docum.care doved.o forma de inreg./ atest.ori apartenenta din pdv profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inform.gen., Bilantul contabil din anul prec.31.12.2007, vizat de organele competente in domeniu sibalanta contabila la 30.04.2008, Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani : minim 40.000 lei, respectiv10.883 euro pentru 1 euro=3, 6755 lei la data de 23.05.2008, Informatii privind situatia financiara pentru anii2005,
2006 si 2007 -Formular 23
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.calit.de partic.la proc., Decl.priv.lista prest.de servicii.in ult.3 ani, Fisa de inf.priv.exper.similara: indepl.inult.3 ani a cel mult 3(trei)a caror val.cumulata sa fie min.4.000 lei( fara TVA ), realiz.prin prest.unor serv.de nat.celor licit, Prez.certif.de atest.ISO 9001 sau echivalent, Recom.din partea altor benef./clienti(minim 1 recomandare), Decl.priv.utilajele, instal.echip.tehnice de care dispune operatorul economic, Decl.priv.efectivul mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de cond., Prez.certif.de atestare in executia lucrarilor deI.F.conf.Ordinului 239/23.03.2007, Decl.privind partile din contract care sunt indepl.de subcontr.si special.acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
F % reprezinta ponderea corespunzatoare punctajului financiar
30%
Descriere:
2.
T % reprezinta ponderea corespunzatoare punctajului tehnic
70%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash, la casieria unitatii ANIF-RA RA Sucursala teritoriala Arges Buzau, str.Cosminelenr.11A, Ploiesti, judetul Prahova
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2008 10:00
Locul: ANIF-RA Sucursala teritoriala Arges Buzau, str.Cosminelenr.11A, Ploiesti, judetul Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire va fi pusa la dispozitia operatorilor economici care au inaintat si prezentat o solicitare scrisa in care numerele de telefon si de fax ale operatorilor economici sunt declarate pe proprie raspundere, insotita de imputernicire scrisa in acest sens, numai pe suport de hartie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel.021-332 28 16, Fax: 021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2008 08:40