Licitatie Publica - Reabilitarea lucrarilor de desecare in incinta indiguita Vedea-Pietroseani, jud.Giurgiu
Anunt de participare numarul 39428/19.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Dan-Florin MARACINEANU, Tel.021-3322816, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Olt Arges
Adresa postala: Str. Sloboziei nr. 139, jud. Giurgiu, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0246/216062, In atentia: ing.Costache Radu, Email: [email protected], Fax: 0246/216062
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Olt Arges
Adresa postala: Str. Sloboziei nr. 139, jud. Giurgiu, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0246/216062, In atentia: ing.Costache Radu, Email: [email protected], Fax: 0246/216062
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Olt Arges
Adresa postala: Str. Sloboziei nr. 139, jud. Giurgiu, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0246/216062, In atentia: ing.Costache Radu, Email: [email protected], Fax: 0246/216062
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratia Nationala.
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii.Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea lucrarilor de desecare in incinta indiguita Vedea-Pietroseani, jud.Giurgiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sucursala Teritoriala Olt Arges, str. Sloboziei nr. 139, Giurgiu, jud. Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea lucrarilor de desecare in incinta indiguita Vedea-Pietroseani, jud.Giurgiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
45112000-5-Lucrari de excavare si de terasament (Rev.1)
45112500-0-Lucrari de terasament (Rev.1)
45247000-0-Lucrari de constructii de baraje, canale, canale de irigatie si apeducte (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listrei din Documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 600, 000 si 5, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 50.000lei garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului , fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fond.de la bug.de stat.Plata fact.fara TVA se va face in termen de 15 zile lucrat.de la emiterea acesteia
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligibil.Decl.priv.neincadr.in prev.art.181 din O.U.G.nr.34/2006, Certif.de atest.fisc.ANAF pt.pers.jurid.priv.indepl.oblig.exigib.de plata a imp.si taxelor catre stat, precum si a contrib.pt.asig.sociale de stat la data de 25.11.2007, si Ordinele de plata lunare cu care s-au facut platile scadente pana la data de 25.11.2007Certif.fisc.priv.plata imp.si taxelor locale, Autoritatea contractanta solicitaC.V.si caziere judiciare Pers.juridice/fizice romane: Certif.Const.emis de ORCCCINT, Certif.de inmatr.la Camera de Comert, Pers.jurid/fizice straine: Docum.care doved.o forma de inreg/atest.ori apartenenta din pdv profesional.Ofertantul trb.sa aiba filiala deschisa in Romania si cont deschis la o banca in Romania
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inform.gen.Cifra med.an.de afaceri pe ultim.3ani9.500.000RON Bilant.contab, 31.12.2005;31.12.2006si balanta contab.la 31.10.2007vizate de organ.compet.in domeniu.Inform.priv.sit.finan.pt.anii2004, 2005, 2006Autorit.contract.solicit.ca cerin. min.urmat.indicat.-lichidit.gener.>100%-solvab.patrim.>30%Lichidit.si solvab.se vor calc.dupa dat.de bilant la31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.calit.de partic.la proced.Decl.priv.lista princ.lucr.in ult.5 ani, Fisa de inf.priv.exper.simil: indepl.in ult.5ani a cel putin1(unui)contr.a carui val.sa fie min950.000RON(fara TVA)realiz.prin exec.unor lucr.de nat.celor licit.Recom.3din partea altor benef/clienti, vizateI.S.C.Prez.certif.de atest.in exec.lucr.deI.F.conf.Ord.30/1998alM.A.A.Prez.dosar.priv.sist.propriu de cond.si asig.calit.lucr.si ISO9001;ISO14001.Decl.priv.utilaj, instal.echip.teh. de care disp.operat.eco.pt.indep. coresp.a contract.Pt.utilaj.mijl.de transp.lab.si mijl.fixe care nu sunt in propr.construct. dar sunt inchir.sau luate prin conventie, se va prezenta si contr.de inchiriere sau conventia, Decl.priv.efect.med.anual al pers.angajat si al cadrelor de cond.Decl.priv.partile din contr.care sunt indepl.de subcontr.si specializ.acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere:
2.
Durata de executie
5%
Descriere:
3.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 600 RON
Conditii si modalitate de plata: Chas la caseria ANIF RA Olt Arges str. Sloboziei nr. 139, Giurgiu, jud. Giurgiu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2007 10:00
Locul: ANIF-RA Sucursala Teritoriala Olt Arges, str. Sloboziei nr. 139, Giurgiu, jud. Giurgiu,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici si observatori U.C.V.A.P
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire va fi pusa la dispozitia operatorilor economici care au inaintat si prezentat o solicitare scrisa insotita de imputernicire scrisa in acest sens, numai pe suport de hartie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel.021-332 28 16, Fax: 021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2007 14:28