Licitatie Publica - Reabilitarea lucrarilor de prevenire a inundatiilor si regularizarea scurgerilor de pe versanti in bazinul Curciu-Darlos, jud.Sibiu,
Anunt de participare numarul 16200/25.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Dan-Florin MARACINEANU, Tel.021-3322816, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SUCURSALATERITORIALA MURES OLT MIJLOCIU
Adresa postala: Str.Alexandru Ioan Cuza nr. 4, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510193, Romania, Punct(e) de contact: Birou Licitatii, Tel.0258/810258/813148, In atentia: sing.Mocanu Octavian, Email: [email protected], Fax: 0258/813149
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SUCURSALATERITORIALA MURES OLT MIJLOCIU
Adresa postala: Str.Alexandru Ioan Cuza nr. 4, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510193, Romania, Punct(e) de contact: Birou Licitatii, Tel.0258/810258/813148, In atentia: sing.Mocanu Octavian, Email: [email protected], Fax: 0258/813149
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SUCURSALATERITORIALA MURES OLT MIJLOCIU
Adresa postala: Str.Alexandru Ioan Cuza nr. 4, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510193, Romania, Punct(e) de contact: Birou Licitatii, Tel.0258/810258/813148, In atentia: sing.Mocanu Octavian, Email: [email protected], Fax: 0258/813149
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea lucrarilor de prevenire a inundatiilor si regularizarea scurgerilor de pe versanti in bazinul Curciu-Darlos, jud.Sibiu,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: locatie in bazinul Curciu-Darlos, jud.Sibiu,
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reamenajare drumuri de exploatare, reprofilare vai, canale, podete, debusee, drenaj, lucrari hidrotehnice transversale pe ravene, gardulete, cleionaje duble, plantatii de protectie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246400-7 - Lucrari de prevenire a inundatiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Proiect tehnic, Caiete de sarcini si Liste de cantitati de lucrari cuprinse in Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 403, 381RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitii suplimentare de noi activitati reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 14.000 RON. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului, ( pt.IMM-L346/2004, garantia 50%) fara TVA. Ambele se vor constitui conform Documentatiei de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform procedurilor aplicate proiectelor finantate prin ProgramulSAPARD.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul asocierii ofertantul precizeaza partile din contract care se subcontracteaza si datelede referinta ale subcontractantilor.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Plata se va face inmaximum 3 transe.Termenul maxim de executie a contractului sa fie 31.08.2008
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.de eligib.Decl.privind neincad.in prev.art.181 dinOUG 34/2006;Certif.de atest.fiscala ANAF pentru pers.juridice privind plata impozitelor si taxelor catre stat si a contrib.pt.asig.sociale de stat la30.04.2007;Certif.fiscal priv.plata impoz.si taxelor locale si taxele catre stat;CV si caziere judic.;asig.cash-flow>35%din valoare ofertei;Certif.constat.emis de ORC;Certif.de inmatr.la ORC de pe langa Tribunalul sediului social;pers.juridice/fizice strainedocum.care dovedesc o forma de inregist./atestare ori apartenenta d.p.d.v.profesional;se vor prez.toate certif.si formularele solicit.in fisa de date de achizitii si care tb.sa fie emise de catre organele similare din tara respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimi 3 ani>de 3 ori val.ofertei prezentate;Bilanturile contabile la 31.12.2004, 31.12.2005 si 31.12.2006, vizate de organ.competente in domeniu si auditate;profit net pozitiv pe ultimii 3ani;lichiditate generala>100%pe ultimii 3ani;scris.de bonitate bancara>35%;credit financiar emis de persoane autorizate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista priv.princip.lucrari exec.in ultimi 5ani, din care cel putin 3 sa fie similare, decl.priv.utilajele, echipam.si instal.neces.indepl.Contractului;decl.priv. efectivul mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de conducere;exp.similarasa faca dovada execut.lucr.prin p.v.de receptie vizate de organele ISC.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere:
2.
Durata de executie
5%
Descriere:
3.
Programulcalitatii aplicabil la lucrare
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A.L.C 2.142573400125/2006
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu numerar la cas.sucurs.la data cand se ridica documentatia sau cu OP in contul RO42RZBR0000060008743023 deschis la Banca RAIFFEISEN BANK Alba.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2007 12:00
Locul: Sediul SucursaleiTeritorialeMures Olt Mijlociu, Str. A.I. Cuza nr.4, Alba Iulia, jud.Alba.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau reprezentant al ofertantilor in baza unei imputerniciri si observatori desemnati de CRPDRP .
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program SAPARD masura 2.1
VI.3) Alte informatii
Vizita in teren organizata de autoritatea contractanta la o datastabilita prin caietul de sarcini
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare Contestatii
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.3, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de ApelAlba Iulia
Adresa postala: str.I.C. Bratianu nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810289, Email: --, Fax: 0258810286, Adresa internet (URL): --
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrulANIF RA Bucuresti
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel.021/332.28.16, Email: --, Fax: 021-332.21.83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2007 15:03