Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITAREA, MODERNIZAREA, DEZVOLTAREA SI ECHIPAREA AMBULATORIULUI DE SPECIALITATE AL SPITALULUI CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CRAIOVA


Anunt de participare numarul 106218/17.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala:  Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Punct(e) de contact:  COMBEI ANCA, Tel. 0251408214, In atentia:  COMBEI ANCA, Email:  [email protected], Fax:  0251408245, Adresa internet (URL):  www.cjdolj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITAREA, MODERNIZAREA, DEZVOLTAREA SI ECHIPAREA AMBULATORIULUI DE SPECIALITATE AL SPITALULUI CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CRAIOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: AMBULATORIUL DE SPECIALITATE AL SPITALULUI CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CRAIOVA
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE REABILITARE, MODERNIZARE SI DEZVOLTARE A SI AMBULATORIULUI DE SPECIALITATE AL SPITALULUI CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CRAIOVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE REABILITARE, MODERNIZARE SI DEZVOLTARE A SI AMBULATORIULUI DE SPECIALITATE AL SPITALULUI CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CRAIOVA
Valoarea estimata fara TVA: 18, 102, 360RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare se va constitui conf. art.86, alin.1 din HG 925/2006, pentru suma de 90.000 lei. Garantia de buna executie: 10 %din val. contr, in lei, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAMULUI OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013 - Axa prioritara 3 - Imbunat. infrastr. socialeDomeniul major de interventie 3.1 - Reabilit./moderniz./echiparea infrastruct. servic. de sanatate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asocierte
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia art.180, art.181, conf. OUG nr.34/2006, Decl. privind calit. de particip , CUI, Certif. ORC, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschid. ofertelor.Certif. de atestare fiscala privind impoz. si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serv. public pentru finante publice locale
Certif. de atestare fiscala privind indeplin. obligat. de plata catre bugetul general consolidat bugetul de stat, bug. asigur. sociale de stat, bug. asigur. de sanat. bug. asigur. de somaj, emis de Min. Fin. prin ANAF - D.G.F.P
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant. contabile la 2008 si 2009 vizat si inregistrat.
Cifra medie de afac. pe ultimii trei ani, 2007, 2008, 2009 - Cerinta minima 36.000.000 lei.
Scris. bancara de confirm. a accesului la o linie de credit pentru proiect. pentru care se depune oferta, pentru minim 2.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ef. medii anuale in ultimii 3 ani.Lista personal respons. cheie. Descr. pregatirii profesionale
Cer. minima - minim 5 ani activit. in domen. construct. civile: ?Dir. de proiect ? ing. constr. civile si industrial ?Respons. prot. muncii, autoriz conform legii ?Sef santier ? ing. constr. civ. si indust. ?Ing. coord. consolid. structuri (rezistenta) ?Ing. coord. lucr. de instal.?Resp. tehnic cu exec. (RTE), atestat MDRT ?Respon. cu controlul tehn. de calit. in constr. AQ/CQ, atestat ISC sau prin dispoz interna
Pentru fiecare membru din person. propus se vor atasa urmat. docum. suportde demonstr. a experientei sale similare: ?C.V. ?uri?Copii ale diplomelor, atestatelor, autorizat. si certif. profesion. obtinute (mentionate in CV);
?Declar de disponibil, prin care isi declara disponibil. pentru proiect, pe toata durata acestuia.
?Copii legalizate ale contract. de munca sau de colaborare aferente.
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipam. tehnice de care dispune operat. economic (proprietate, leasing, chirie) pentru indeplinirea corespunz. a contract. de lucrari.
Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat (prin contract de inchiriere sau altele similare) la un laborator autorizat de analize si verificari a activitatii in constructii, avand minim gradul III, in conformitate cu legislatia romaneasca in vigoare.
Declaratie protectia muncii.
Fisa de inform. priv. experienta similara pentrucontracte similare, semnate si finalizate in decursul ultimilor 5 ani.Indeplinirea si finalizarea cu succes, ca unic contractor, asociat sau subcontractant, in ultimii 5 ani, a unui contract de lucrari (reabilitare si modernizare cladiri de utilitate publica), in valoare de minim 9.000.000 lei, fara TVA, de natura si complexitate similara lucrarilor din Anexa 1 la prezenta Fisa de date? Descrierea lucrarilor, sau a maxim trei contracte de lucrari (reabilitare si moderniz. cladiri de utilit. publica), cu o val. cumul. a contract. de 18.000.000 lei fara TVA, de natura si complexit. similara lucrar. din Anexa 1 la Fisa de date, Descr. lucrarilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
60%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2010 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Dolj, municipiul Craiova, str. Unirii, nr.19
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, si dupa caz observatorii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMULUI OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013 Axa prioritara 3 - ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?Domeniul major de interventie 3.1 - ?Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Operatorii economici pot accesa documentatia de atribuire, completa si nerestrictionat imediat dupa publicarea Anuntului de participare in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR.STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  BD.N.TITULESCU NR.4, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200188, Romania, Tel. 0251/415600, Fax:  0251/415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala:  Str.Unirii nr.19, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200188, Romania, Tel. 0251408213, Fax:  0251408213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2010 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer