Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - «REABILITAREA, MODERNIZAREA, DEZVOLTAREA SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE PREUNIVERSITARE A COLEGIULUI NATIONAL ?IULIA HASDEU? » cod SMIS 15133,finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 3 ? imbunatatirea infrastructu


Anunt de participare numarul 125257/05.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala:  str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021561, Romania, Punct(e) de contact:  Raluca Dumitrache, Tel. 0212096099, Email:  [email protected], Fax:  0212096099, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
«REABILITAREA, MODERNIZAREA, DEZVOLTAREA SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE PREUNIVERSITARE A COLEGIULUI NATIONAL ?IULIA HASDEU? » cod SMIS 15133, finantat prin Programul Operational Regional2007-2013Axa prioritara 3 ? imbunatatirea infrastructurii sociale ;Domeniul major de interventie 3.4- Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructuriieducationale preuniversitare, universitare sia infrastructurii pentru formare profesionala continua
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Locatia lucrarii: COLEGIUL NATIONAL IULIA HASDEU SITUAT IN SECTORUL 2 AL MUNICIPIULUI BUCURESTI, BULEVARDUL FERDINAND, NR.91
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARILE DE REABILITARE, MODERNIZARE, DEZVOLTARE SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE PREUNIVERSITARE A COLEGIULUI NATIONAL IULIA HASDEU-COD SMIS 15133, se vor executa in conformitate cu cerintele tehnice intocmite de proiectantii de specialitate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45214200-2-Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45321000-3-Lucrari de izolare termica (Rev.2)
45330000-9-Lucrari de instalatii de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile se vor executa cu respectarea stricta a descrierilor aferente articolelor unitare
incluse in caietul de sarcini, scop in care ofertantii au obligatia de a cota fiecare pozitie
indicata, nefiind permise cotatii fara valoare sau cu valoare 0.Cantitatile de lucrari sunt precizate in documentatiile tehnice, respectiv in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 31, 992, 331.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 330000 (trei sute treizeci zeci mii) Lei . Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului de lucrari fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene ( FEDER): 85% /Buget de Stat :13% / Buget Local: 2%finantare constituita in conditiile legii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Eligibilitate, Cazier fiscal si judiciar societate+administratori, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor;Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 181/O.U.G.34/2006; Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile fiscale de plata catre stat, Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale privind obligatiile de plata catre bugetul local, valabile la data deschiderii ofertelor;Operatorii economici nerezidenti(straini)au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare in conditiile prevazute de art.182/O.U.G.34/2006 pentru demonstrarea indeplinirii obligatiilor de plata catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine(cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea legalizata a acestora in limba romana;Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatiilor generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani;Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010), vizate si inregistrate;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea medie a cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2008, 2009 si 2010) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 5.000.000 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lucrari in desfasurare, daca este cazul;principalele lucrari executate in ultimii 5 ani;Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;personalul responsabil pentru indeplinirea contractului-Declaratia de disponibilitate; Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere;Listei cuprinzand subcontractantii ;ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001sau certificate echivalente;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani unul unul sau mai multe contracte avand ca obiectlucrari de constructii civile si industriale si instalatii pentru constructii a caror valoare cumulata sa fie de minim 5.000.000 (cinci milioane) Lei; recomandarile/certificatele constatatoare din partea beneficiarilor, insotite de procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2011 11:30
Locul: Str. Chiristigiilor, nr. 11-13, Sector 2 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional2007-2013Axa prioritara 3 ? imbunatatirea infrastructurii sociale ;Domeniul major de interventie 3.4- Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructuriieducationale preuniversitare, universitare sia infrastructurii pentru formare profesionala continua
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Fonduri Europene ( FEDER): 85% /Buget de Stat :13% / Buget Local: 2%finantare constituita in conditiile legii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica aPrimariei sector 2
Adresa postala:  Str. Chiristigiilor, nr. 11-13, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021561, Romania, Tel. 021252.44.46, Email:  [email protected], Fax:  021252.44.46, Adresa internet (URL):  www.ps2.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2011 16:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer