Licitatie Publica - Reabilitarea, modernizarea, extinderea, mentinerea, intretinerea si eficientizarea sistemului de iluminat public din Orasul Predeal
Anunt de participare numarul 79292/04.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PREDEAL
Adresa postala: str.Mihail, Saulescu nr.127, Localitatea: Predeal, Cod postal: 505300, Romania, Punct(e) de contact: Iuliana Zainea, Tel.0268/456237, Email: [email protected], Fax: 0268/455425, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea, modernizarea, extinderea, mentinerea, intretinerea si eficientizarea sistemului de iluminat public din Orasul Predeal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Orasul Predeal
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 6, 211, 013RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In baza acordului cadru se vor incheia mai multe contracte subsecvente
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea, modernizarea, extinderea, mentinerea, intretinerea si eficientizarea sistemului de iluminat public din Orasul Predeal
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
50232100-1-Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari la instalatiile electrice
Valoarea estimata fara TVA: 6, 211, 013RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participarein valoare de 5000 lei si garantia de buna executie in valoare de 1%din valoare contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente ;
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidate; Declaratie privind neincadarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006;
Certificat de inregistrare la Registrul Comertului;
Certificat constatator emis de O.R.C. din care sa rezulte cadomeniul de activitate corespunde cu obiectul procedurii;
Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil inregistrat la organele financiare pe anul 2008.
Rata profitului brut > 0
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari si servicii prestate in instalatii electrice de joasa si medie tensiune.Dovada derularii in ultimii cinci ani a cel putin unui contract finalizat sau in curs de executie, care sa aibe ca obiect executarea de lucrari de instalatii electrice sau iluminat public;Lista cu dotari utilaje siechipamente tehnice;
Experienta profesionala dovedita cu documente;
Lista cu personal de specialitate angajat cu contract de munca.
Certificat de atestare a calitatiiproduselor, pentru componentele sistemului de iluminat:
Atestat eliberat de A.N.R.E (Agentia Nationala pentru Reglementare in Energetica) pentru proiectare si executare de instalatii electrice; Certificat al sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2000, sau echivalent;
Certificat al sistemului de management al mediului conform ISO 14001/2004, sau echivalent; Certificat al sistemului de management al OHSAS 18001 sau dovada depunerii dosarului de certificare la organismul de certificare sau echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2009 10:00
Locul: Sediul primariei Orasului PredealB-dul Mihail Saulescu 127
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Din partea ofertantilor maxim 2 persoane imputernicite
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
C N S C
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268413741, Fax: 0268475146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art 272 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Predeal - Comp Juridic
Adresa postala: B-dul Mihail Saulescu 127, Localitatea: Predeal, Cod postal: 505300, Romania, Tel.0268456237, Fax: 0268455425
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2009 19:21