Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea, modernizarea si dotarea Centrului Multifunctional de Servicii Sociale Fartatesti, judetul Valcea


Anunt de intentie numarul 20148/29.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Fartatesti (Primaria Fartatesti)
Adresa postala:  Comuna Fartatesti, judetul Valcea, Localitatea:  Fartatesti, Cod postal:  247165, Romania, Punct(e) de contact:  Voicescu Nicolae, Tel. 0250769720, Email:  [email protected], Fax:  0250769720
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Reabilitarea, modernizarea si dotarea Centrului Multifunctional de Servicii Sociale Fartatesti, judetul Valcea
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Comuna Fartatesti, sat Giulesti, judetul Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Reabilitarea, modernizarea si dotarea Centrului Multifunctional de Servicii Sociale Fartatesti, judetul Valcea
Valoarea estimata fara TVA: 1, 135, 536.2RON
Impartire in loturi
Da
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
39000000-2-Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.08.2011
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 29.10.2011
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 29.05.2012
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Proiect finantat prin PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
90 DE ZILE, IN FUNCTIE DE GRADUL CERERILOR DE RAMBURSARE A FONDURILOR DE LA UE
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013, Axa prioritara 3 ? Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul de interventie 3.2 ? ?Reabilitarea/ modernizarea/ dezvoltarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2011 12:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer