Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Reabilitarea, modernizarea si echiparea Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Ilfov"


Anunt de participare numarul 127663/06.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN ILFOV
Adresa postala:  str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010446, Romania, Punct(e) de contact:  Gabriel Constantin, Tel. 2127534, 2125693, In atentia:  Gabriel Constantin, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  2127534, 2125699, Adresa internet (URL):  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Reabilitarea, modernizarea si echiparea Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Ilfov"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Ilfov
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
"Reabilitarea, modernizarea si echiparea Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Ilfov"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
33100000-1-Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Informatii privind scopul contractului si cantitatile de lucrari, se regasesc in Caietul de sarcini(Proiect Tehnic + Detalii de Executie)
Valoarea estimata fara TVA: 60, 265, 124RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 300.000 lei, garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Propriu + Fonduri structurale in cadrul Programului Operational Regional 2007 ? 2013, Axa Prioritara 3, Domeniul de interventie 3.1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006, Certificat de atestare fiscala, eliberat de Directia Generala a finantelor Publicecare sa ateste ca, societatea nu are datorii, valabil la data depunerii ofertelor, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale sau echivalent pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru declarate, valabil la data depunerii ofertelor, Certificat de cazier fiscal conform O.G. nr.75/2001 care sa ateste faptul ca operatorii economici implicati in procedura nu au savarsit fapte sanctionate de legile financiare/fiscale si vamale sau care privesc disciplina financiar fiscala, valabil la data depunerii ofertelor, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor, Declaratie de independenta si impartialitate, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificat de inregistrare Oficiul National Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), egala sau mai mare decat 90.000.000 lei;
-Bilanturile2008, 2009, 2010 inclusiv Anexele;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor contracte avand ca obiect lucrari de constructii executatein ultimii 5 ani,
-contracte de executie care sa includalucrari de constructii, instalatii sanitare, electrice, termice, climatizare.-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse (echipamente medicale)efectuate in ultimii 3 ani ) privind: -contracte avand ca obiect livrari de echipamente medicale.
Nivel minim obligatoriu: prezentarea dovezilor privind:
- prezentarea aunuia sau mai multe contracte de executie care sa includa lucrari de constructii, instalatii sanitare, electrice, termice, climatizare, gaze naturale si alte lucrari specifice constructiilor, avand o valoare totala de cel putin 30.000.000 lei (exclusiv TVA), executate in ultimii 5 ani.
- prezentarea a unuia sau mai multe contracte, avand ca obiect livrari echipamente medicale avand o valoare totala de cel putin 27.000.000 lei (exclusiv TVA), efectuatein ultimii 3 ani.
-Se vor prezenta urmatoarele documente:
copiicertificate conform cu originalul ale contractului/contractelor care dovedesc experienta similara, insotite de anexele acestora- copie certificata conform cu originalul a procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza contractului/ contractelor care dovedeste/dovedesc experienta similara, respectiv dovada aducerii la indeplinire a obiectului contractelor privind livrarile de echipamente medicale.
- recomandariin copii certificate conform cu originalul din partea beneficiarilor, din care sa rezulte calitatea lucrarilor si livrarilor de produse ca fiind buna sau foarte buna.
-Informatii referitoare la personal tehnic de specialitate alocat realizarii contractului.
-Declaratie privind utilajele, instalatiileechip.tehnice,
-ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001 sau echivalente;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenulprivind garantia lucrarilor
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6460/25.07.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S16-024570 din 25.01.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2011 10:00
Locul: Consiliul Judetean Ilfov-Directia Lucrari Publice, Str. Gheorghe Manu, nr.18, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Buget Propriu + Fonduri structurale in cadrul Programului Operational Regional 2007 ? 2013, Axa Prioritara 3, Domeniul de interventie 3.1-Reabilitarea/modernizarea/ echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, de catre contestator despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ConsiliulJudeteanIlfov, Serviciul Juridic, Avizare Legalitate Acte
Adresa postala:  Str.Gheorghe Manu, nr.18, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010446, Romania, Tel. 021/212.58.97, Email:  [email protected], Fax:  021/212.56.99
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2011 11:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer