Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea, modernizarea si echiparea Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Ilfov


Anunt de participare numarul 139555/10.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL ILFOV - CONSILIUL JUDETEAN
Adresa postala: str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010446, Romania, Punct(e) de contact: Gabriel Constantin, Tel. +40 2127534/2125693, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 2127534/2125699, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea, modernizarea si echiparea Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Ilfov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea, modernizarea si echiparea Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Ilfov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
33100000-1-Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea, modernizarea si echiparea Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Ilfov
Valoarea estimata fara TVA: 60, 265, 124RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 300.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: instrument de garantareirevocabilemis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau ordin de plata in contulRO58TREZ4215006XXX000266deschis la Trezoreria Judetului Ilfov cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1 din O.U.G nr.34/2006, modificata si completata, in cazul respingerii unei contestatii este: 11.942, 65 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului. Garantia de buna executie se constituieprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006.In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bg.local + Buget de stat + Fond. stru.in cadrul Prog.Opera.Reg.2007 ? 2013, Axa Prioritara 3, Domeniul de interventie 3.1- Reabil./moder./ echi. infrast.serviciilor desanatate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate; Formularul nr.1;Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formularul nr.2;Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente la data depunerii ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente la data depunerii ofertelor (cu repsectarea indicatiilor din nota de mai jos); Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr.314/2010 -Formularul nr. 13;Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante);
Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt:
Marian PETRACHE - Presedinte-Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Cristina MANICEA-Vicepresedinte ? Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Mihai BARBU- Vicepresedinte ? Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Persoanele care semneaza documente emisein legatura cu sau pentruprocedura de atribuire:
Monica TRANDAFIR-Secretar al Judetului- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
IonelFlorin NAE ?Director Executiv - Directia Juridica si Administratie- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Irina SULIMAN-Sef Serviciu- Serviciul Juridic- Contencios, Avizare Legalitate Acte- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Adela Steliana RALEA-Consilier juridic- Serviciul Juridic- Contencios, Avizare Legalitate Acte- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Bogdan COSTEA-Director Executiv-Directia Economica- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Marilena PADURE- Sef Birou-Biroul Buget, Venituri si Cheltuieli ? Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Melania RUSNAC- Sef Serviciu Contabilitate Salarizare - Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Gabriel ?Mihai CONSTANTIN- Directorexecutiv-Directia Investitii- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Constantin CALINOIU-Sef Serviciu-Serviciul Lucrari Publice si Achizitii- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Persoane care aproba bugetul- Lista consilierilor judeteni:
BolintineanuGHEORGHE ?Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Marin BRANZOI- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Stefan BURLACU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Florin CristianDRAGAN- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Petra DUMITRACHE- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Ana-Maria DUMITRU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Catalin DUMITRU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Ionel DUMITRU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Vasile DUMITRU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Lucian ENACHE- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Sebastian Daniel GEANTA ? Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Ionut Ciprian GROSU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Marius Grigoras IANCU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Alexandra MARGARIT- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Constantin NITA- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Mihai Sandu NITA- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Cornel Constantin OFITERU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Florin PANTAZI- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Nicolae PAUN- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Tanase PETRE- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Cristache RADULESCU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Stefan RADULESCU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Gheorghe ROMAN- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Andrei SCUTELNICU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;
Ionel- Robert STEFAN- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean.
Nota:
a.In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
b.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor firespinse.
c.Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/companiei. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. -Documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, cum ar fi Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, acesta sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structuraactionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.Nota: a.Operatorii economici nerezidenti(straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.- Declaratieprivind incadrareain categoria intreprinderilor micii si mijlocii in conformitate cuart.7 din Lg. nr.346/2004- privind stimularea infiintari si dezvoltarii intreprinderilor micii si mijlocii-Formular G
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1-Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat: 90.000.000 lei
Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat euro se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati, respectiv:
- pentru anul 2011 ? 1 EUR = 4, 2379 lei, 1 USD = 3, 0486 lei, -pentru anul 2010:1 Eur = 4, 2099 lei, 1 USD = 3, 1779 lei, -pentru anul 2009:1 EUR = 4, 2373 lei, 1 USD = 3, 0493 lei- Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.
Continuare cerinta nr.1-Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Continuare cerinta nr.1-NOTA: ART. 186(1) Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.
(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate.
Continuare cerinta nr.1-Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c^1) si d).
(3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1-Declaratie privind lista principalelor contracte avand ca obiect lucrari de constructii in ultimii 5 ani.Operatorul economic sau membrii asocierii impreuna, vor trebui sa prezinte unul sau mai multecontracte de executie care sa includa lucrari de constructii, instalatii sanitare, electrice termice, climatizare, gaze naturale si alte lucrari specifice constructiilor, avand o valoaretotala de cel putin 30.000.000 lei (exclusiv TVA), executate in ultimii 5 ani.
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse (echipamente medicale) efectuate in ultimii 3 ani.Operatorul economic sau membrii asocierii impreuna, vor trebui sa prezinte unul sau mai multe contracte, avand ca obiectlivrari, cu o valoare totala de cel putin 27.000.000 lei (exclusiv TVA), efectuate in ultimii 3 ani.
Continuare cerinta 1-Cel putin o recomandare(datata, semnata si parafata de catre beneficiar)/certificat constatator emis in conformitate cu prevederile art.971alin. (1) din H.G. nr.925/2006, pentru fiecare contract care face obiectul experientei similare.-Document constatator eliberat beneficiar.
Cerinta 2-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal tehnic de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului:
-Sef punct de lucru, inginer/subinginer cu studii superioare in domeniul constructiilor si cu experienta in lucrari de constructii civile si/sau industriale de minim 3 ani.
- Responsabil tehnic cu executia ? inginer sau subinginer in domeniul constructii, atestat profesional de institutiile abilitate, in domeniul constructii civile valabil la data limitade depunere a ofertei.
Continuare cerinta 2- Specialist instalatii termice si sanitare - inginer/subinginer specialitatea instalatii termice si sanitare cu experienta in domeniu de minim3 ani.
- Specialist instalatii electrice - inginer/subinginer specialitatea instalatii electrice, cu experienta in domeniu deminim 3 ani.-Responsabil cu controlul tehnic de calitate, numit prin dispozitie interna avand specialitatea in unul din domeniile CCIA/IC/CFDP sau echivalent, cu experienta in domeniu (control tehnic de calitate, executie).
Continuarecerinta 2-Documente suport din care sa rezulte faptul ca din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului.
Cerinta 3-Angajamentul privind resursele umane
Cerinta nr.4-Declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari cu respectarea cerintelor minime dinproiectul tehnic-Declaratiepe proprie raspundere ca, vor asigura punerea in functiune si obtinerea autorizatiei ISCIR/CNCIR pentru toate echipamentele, instalatiile si utilajele din Documentatia tehnica in baza careia se executa lucrarile, care sunt sub incidentaISCIR/CNCIR.
Continuare cerinta 4-Ofertantul va face dovadaca dispune de laborator de incercari de gradul II, (propriu sau cu contract de prestare/colaborare)autorizat pentrudeterminarile necesare executiei lucrarilor din cadrul acestui contract, sau declaratie pe propria raspundereca, in cazul in care oferta va fii desemnata castigatoare va prezenta acest document.
Continuare cerinta 4-Declaratie pe propria raspundere ca, vor asigura servicepe perioada de garantie a utilajelor si echipamentelor medicale.
Cerinta nr. 5-Prezentarea listei cuprinzand toate contractele pe care le are in desfasurare, daca exista/daca este cazul, autoritatea contractanta rezervandu-si dreptul sa ceara referinte privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, precum si verificarea disponibilului de resurse declarat in cadrul documentelor de calificare.
Ofertantul trebuie sa prezinte lista cuprinzand toate contractele pe care le are in desfasurare.
Cerinta nr.6 - Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor.
Cerinta nr. 1
Certificatul privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 pentru activitati aferente domeniului de activitate supus procedurii sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei, insotit de ultimul raport de audit care sa ateste valabilitatea acestuia.
Cer.nr. 2.Certi. privind implementarea standardelor de management al mediului ISO 14001 pentru activitati aferente domeniului de activitate supus procedurii sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei, insotit de ultimul raport de audit care sa ateste valabilitatea acestuia.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul privind garantia lucrarilor
10%
Descriere: 1) pentru cea mai mare garantie (exprimata in luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 10 de puncte;
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8116
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2012 10:00
Locul: Judetul Ilfov-Consiliul Judetean, Str. Gheorghe Manu, nr.18, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, precum si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 ? 2013, Axa Prioritara 3, Domeniul de interventie 3.1- Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Daca in urma acordarii punctajului pe primul loc se claseaza 2 sau mai multi ofertanti, ofertantul care prezinta oferta cu pretul cel mai scazut va fii declarat castigator. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au acelasi punctaj pe fiecare din factorii de evaluare aut.cont.va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.Punctajul pentru factorul de evaluare?Pret oferta?se acorda astfel: 1)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 90 de puncte;2)pentru alt pret decat cel prevazut la pct.1), se acorda astfel: Pn =(pret minim/pret(n))x 90 puncte. Preturile care se compara in scopul intocmirii clasamentului este pretul total oferta exclusiv T.V.A.indicat in Formularul de oferta.Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termenul privind garantia lucrarilor? se acorda astfel: 1)pentru cea mai mare garantie (exprimata in luni) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 10 puncte;2) pentru o alta durata de garantie a lucrarilor ofertata decat cea prevazuta la pct.1), punctajul se acorda astfel: Pn=Termenul privind garantia lucrarilor(n)/(termenul privind garantia lucrarilor (maxim))x10 puncte; unde termenul(n)privind garantia lucrarilor < Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Termenul minim acceptat de garantie a lucrarilor va fi de 1 an (12 luni).Sub acest termen ofertele vor fi declarate neconforme.Avand in vedere ca, lucrarile de executie prevad si lucrari de arhitectura si finisaje, termenul privind garantia lucrarilor, va fii de maxim 5 ani (60 de luni).Peste acest termen ofertele nu vor fi punctate suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportionat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256²din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
JudetulIlfov Consiliul -Judetean, Serviciul Juridic, AvizareLegalitate Acte
Adresa postala: Str.Gheorghe Manu, nr.18, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010446, Romania, Tel. +40 2127534/2125693, Email: [email protected], Fax: +40 2127534/2125699
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2012 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer