Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea, modernizarea si eficientizarea energetica a Colegiului National Mihai Viteazul, Turda


Anunt de participare numarul 127819/08.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL TURDA(PRIMARIA MUNICIPIULUI TURDA)
Adresa postala:  P-TA 1 DECEMBRIE 1918, NR. 28, Localitatea:  Turda, Cod postal:  401184, Romania, Punct(e) de contact:  FLOARE BUDUSAN, Tel. 0264313160, Email:  [email protected], Fax:  0264317081, Adresa internet (URL):  www.primturda.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea, modernizarea si eficientizarea energetica a Colegiului National Mihai Viteazul, Turda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Colegiului National Mihai Viteazul, Turda, jud Cluj, Str, Dr.I.Ratiu 111
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor realiza lucrari de reabilitare a cladirii Colegiului National Mihai Viteazul , inclusiv cladire cantina si sala sport
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
arhitectura , instalatii , acoperis
Valoarea estimata fara TVA: 5, 965, 034RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
34 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 100.000 leiGarantia de buna executie: 10% din valoarea contractului ( fara TVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007-2013 ? Axa prioritara 3, Domeniul Major de Interventie 3.4 si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie neincadrarea art. 181din OUG 34/2006
Declaratie neincadrareaart. 69^1din OUG 34/2006
Documente privind plata catre bugetul local si bugetul consolidat
Certificat constatator emis de O. R. C., Atestat tip B - A.N.R.E. pentru executie de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, la tensiunea nominala de 0, 4 kv
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil 2008, 2009, 2010, documente edificatoare din care sa rezulte capacitatea financiara pentru sustinerea contractului deexecutie lucrari 4 luni (minim 700.000 lei)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 anide 11.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Personal minim solicitat:
1 inginer constructii civile - coordonator de proiect studii superioare de lunga durata ?constructii civile, industriale si agricole?; experienta profesionala in coordonarea a cel putin un contract de investitii similarefinalizat
1 responsabil tehnic cu executia pentru specialitatea constructii civile atestat ca si responsabil tehnic cu executia pentru specialitatea ?constructii civile, industriale si agricole?
experienta profesionala relevanta ca si RTE in cel putin un contract de investitii similarefinalizat;
1 inginer/subinginer instalatii (sanitare si termice) studii superioarespecializarea ?instalatii pentru constructii?; experienta profesionala ca si inginer/subinginer coordonator instalatii in cel putin un contract de investitii similarefinalizat;
1 inginer/subinginer atestat ANREgrad IIBpentru instalatii electricestudii superioare in domeniul tehnic; atestat ANRE grad IIB;
1 responsabil cu sanatatea si securitatea in munca curs certificat CNFPA sau echivalentca si ?inspector cu sanatatea si securitatea in munca?
1 responsabil cu controlul tehnic de calitate domeniul constructii civile
Declaratiile de disponibilitate
Declaratie privind echipamentele tehnice
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
experienta similara : contracte, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si/sau finala, recomandariISO 14001:2005 sau echivalent, OHSAS 18001:2008 sau echivalent, ISO 9001:2008 sau echivalent, SA 8000 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
dovada indeplinirii si finalizarii (fara obiectiuni sau refuzuri la receptie ) in ultimii 5 ani aunui contract de lucrari similare in domeniul constructii civile (constructii/ consolidare / reabilitare / modernizare / extindere cladiri civile si instalatiile aferente) in valoare de minim 3.000.000 lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10.607
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2011 11:00
Locul: Primaria municipiului Turda , Pta 1 Decembrie 1918, nr.28 , sala protocol
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
toti ofertantii sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala:  Piata Stefan cel Marenr. 1, Localitatea:  luj-Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264/504.300, Email:  [email protected], Fax:  0264/ 504.313, Adresa internet (URL):  www.curteadeapelcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Primaria Turda
Adresa postala:  P-ta 1 Decembrie 1918 , nr 28, jud Cluj, Localitatea:  Turda, Cod postal:  401184, Romania, Tel. 0264-313160, Fax:  0264-317081
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2011 13:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer