Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea, modernizarea si extinderea cladirilor Liceului Teoretic Szekely Miko


Anunt de participare numarul 97487/07.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sfantu Gheorghe
Adresa postala: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Punct(e) de contact: Jozsef Sandor, Tel.0267-316902, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0267-316901, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea, modernizarea si extinderea cladirilor Liceului Teoretic Szekely Miko
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Municipiul Sfantu Gheorghe
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare cladiri existente, modernizare cladiri, extindere cladiri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reabilitare, modernizare si extindere conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 8, 001, 049RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
25 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 80000 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale si buget local , Program operational regional, Axa prioritara 3, Domeniul major de interventie 3.4
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind situatia personala a operatorului economic
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
-Certificate de atestare fiscala privindindeplinirea obligatiilor fata de:
- Bugetul de stat (bugetul consolidat)
- Bugetul local
-Certificat constatator-Documenteedificatoare care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, emise de autoritatile competente din tara, sau declaratii pe propria raspundere( numai societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr.346/2004 privind stimularea infintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii ).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiaraBilanturile contabile pe anii 2007, 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii privind cifra de afaceri, min15000000 ron--Se va prezenta balanta de verificare la 31.12.2009, insotita de Declaratiile fiscale cod 100 si101, documente din care va reiesi un rezultat pozitiv.-document din caresa rezulte o capacitate de sustinere financiara a lucrarilor de catre constructor pentru 20 % din valoarea ofertei fara TVA. (extras de cont, contract linie de credit, scrisoare de garantie bancara, etc)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Declaratie privind lista principalelor lucrari-Lista cuprinzand dotarile specifice pe care ofertantul urmeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului--Ofertantul sa aiba in dotarea proprie, in folosinta sau subcontractare, capacitati tehnice care sa asigure realizarea in bune conditii a lucrarilor licitate: - baza de productie cu statie de betoane functionala si atestata, proprie, in folosinta sau subcontractare (la o distanta care sa asigure conformitatea betonului cu standardele in vigoare);
- ateliere;
- depozite;
- parc de utilaje functional.-Ofertantul trebuie sa prezinte personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari si prezentarea de CV-uri pentru persoanele cheie in indeplinirea contractului , calificari ale personalului , efectivele medii anuale-cerinte minime :2 RTE , 1 CQ , 1 sef santier cu experienta minima 10 ani .-Experienta similar-In ultimii 5 ani , lucrari de constructie(cod CPV45214200-2), in valoare totala de minim 7.000.000 lei , insotite de copii dupa: - contractul de executie;
- procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor;
-Recomandari din partea altor beneficiari/clienti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie
15%
Descriere: min.5 ani, max 10 ani
3.
Termen de mobilizare in perioada de garantie
15%
Descriere: Se intelege un termen real si mai mare decat zero
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va organiza doar pe criteriul pret.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2010 11:00
Locul: Sediul Primariei Municipiului Sfantu Gheorghe, str.1 Decembrie1918, nr.2, Camera nr.26
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program operational regional, Axa prioritara 3, Domeniul major de interventie 3.4
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta organizeaza vizita pe teren tuturor agentilor economici interesati sa participe la aceasta achizitie publica prin licitatie deschisa, in data de 12.04.2010. orele 10.00. Persoana de contact.D-na Baki Eva.In urma vizitari amplasamentului se va intocmi un proces-verbal, pentru fiecare participant.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravropoleus, nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor, nr.5, ,Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei Municipiului Sfantu Gheorghe
Adresa postala: str. 1 Decembrie1918, nr.2, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 52008, Romania, Tel.0267-316902, Fax: 0267-316902
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2010 10:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer