Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea patrimoniului cultural din statiunea Busteni, cod SMIS 3452


Anunt de participare numarul 111433/15.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA BUSTENI
Adresa postala:  BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Localitatea:  Busteni, Cod postal:  105500, Romania, Punct(e) de contact:  Popescu Nicoleta, Tel. 0244-322005, Email:  [email protected], Fax:  0244-320752, Adresa internet (URL):  http: //www.orasul-busteni.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea patrimoniului cultural din statiunea Busteni, cod SMIS 3452
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: orasul Busteni
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Reabilitarea patrimoniului cultural din statiunea Busteni, cod SMIS 3452 cu urmatoarele obiective: 1 - Reabilitare Casa de Cultura
2 - Amenajare Monument «Ultima grenada»
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Investitia are in vedere integrarea valorilor culturale ale orasului Busteni in circuitul turistic, pe de o parte prin marcarea semnificatiei si identitatii urbane si istorice, pe de alta parte prin dinamizarea vietii urbane si a activitatilor culturale. Astfel, cele doua obiective propuse a se reabilita in cadrul acestui studiu de fezabilitate se constituie ca puncte de plecare in cadrul unui proces de valorificare a patrimoniului cultural.
Caietul de sarcini si anexele la caietul de sarcini se vor pune la dispozitia ofertantilor interesati in format electronic de la sediul Primariei Busteni - Serviciul Achizitii Publice, in urma unei solicitari scrise.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 277, 311.65RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se pot achizitiona lucrari suplimentare - in conformitate cu art.122, lit.i, OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 11000 lei; Garantia de buna executie - 5% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare nerambursabila din FEDR; finantare nerambursabila de la bugetul national; finantare de la bugetul general al orasului Busteni;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, operatorii economici sunt obligati sa isi legalizeze asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic
- certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale - in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca ofertantul este abilitat in desfasurarea activitatilor care domeniul obiectului contractului - valabil numai in original sau copie legalizata, emis cu maxim 1 (una) luna inainte de data organizarii procedurii;
- forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica a societatii din care ca reiasa ca este abilitat in in desfasurarea activitatilor care domeniul obiectului contractului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilant contabil pe ultimii 3 ani - 2007, 2008, 2009 - vizate si inregistrate de organele competente
- Formular "Informatii generale" care sa cuprinda cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 1500000 lei, in domeniul de activitate al contractului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- formular nr. 5 - "Experienta similara". Se va prezenta cel putin o recomandare din partea unui beneficiar/client
- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este abilitat pentru executarea lucrarilor interioare de instalatii electrice
- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este abilitat pentru realizarea si autorizarea echipamentelor de incalzire centrala cu putere de 65, 35 de kW, conform PT-A1 - sau echivalent.
- Pentru echipamentele de incalzire centrala, ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii autorizatiei ISCIR - sau echivalent, pentru: montare instalatii echipamente, punere in functiune, service si reparatii, verificare tehnica periodica, autorizare functionare (daca este cazul)
- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este abilitat pentru executarea instalatiilor interioare de gaze naturale
- formular nr. 6 - "Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani"
- formular nr.7 "Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari"
- prezentarea autorizatiei data de producator pentru livrarea produselor care fac obiectul achizitiei (daca este cazul) - formular nr. 8.
- certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor
- Certificat ISO 9001 sau echivalent- Certificat ISO 14001 sau echivalent
- Certificat OHSAS 18001 sau echvialent
- formular nr. 9 si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru derularea contractului.- dovada asigurarii cu personal RTE si CQ - personal calificat pentru executia lucrarilor care fac obiectul contractului.
- Se vor prezentarea de CV-uri pentru persoanele implicate in indeplinirea contractului de lucrari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta in domeniul constructiilor civile si suma valorilor lucrarilor executate, incluse in contractul/contractele prezentat/prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie de minim 1000000 lei.- obligativitatea asigurarii a unui container pentru deseuri.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12037
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 10.01.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.12.2010 12:00
Locul: PRIMARIA BUSTENI, B-dul Libertatii nr. 91 jud Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertanti sau imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 - Dezvoltare durabila si promovarea turismului, Domeniul major de interventie 5.1 - "Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea / modernizarea infrastructurilor conexe".
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Obtinerea documentatiei de atribuire: prin accesarea nerestrictionata a unui fisier accesibil in SEAP si atasat anuntului de participare sau in urma unei solicitari scrise, de la sediul Primariei Busteni.Caietul de sarcini si anexele la caietul de sarcini se vor pune la dispozitia ofertantilor interesati in format electronic de la sediul Primariei Busteni - Serviciul Achizitii Publice, in urma unei solicitari scrise.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova
Adresa postala:  str. Gheorghe Lazar nr.6, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  0244.544781, Romania, Tel. 0244.544781
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice - Primaria Busteni
Adresa postala:  b-dul Libertatii nr.91, Localitatea:  Busteni, Cod postal:  105500, Romania, Tel. 0244322005, Email:  [email protected], Fax:  0244320725, Adresa internet (URL):  www.orasul-busteni
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.11.2010 13:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer