Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea podurilor din zona periurbana a orasului Cehu Silvaniei pe DC 16, Cehu Silvaniei - Nadis


Anunt de participare numarul 32243/13.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA CEHU SILVANIEI
Adresa postala: P-ta. Trandafirilor, nr.20, Cehu Silvaniei, jud. Salaj, Localitatea: Cehu Silvaniei, Cod postal: 455100, Romania, Punct(e) de contact: IULIA VAIDA, Tel.0260650355, Email: [email protected], Fax: 0260650602, Adresa internet (URL): www.primariacehusilvaniei.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea podurilor din zona periurbana a orasului Cehu Silvaniei pe DC 16, Cehu Silvaniei - Nadis
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Cehu Silvaniei, jud. Salaj
Drumul comunal DC 16 Cehu Silvaniei - Nadis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea a 3 poduri, 27 podete tubulare si a 16 camere de descarcare de pe drumul comunal DC 16 Cehu Silvaniei - Nadis.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221119-9 - Renovare de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea a 3 poduri, 27 podete tubulare si a 16 camere de descarcare de pe drumul comunal DC 16 Cehu Silvaniei - Nadis.
Valoarea estimata fara TVA: 885, 005RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Garantia de participare in valoare de 10000 lei prin depunere cu Ordin de plata sau scrisoare de garantie bancara;Garantia de buna executie in procent de 6% din valoarea ofertei fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri alocate conform OG nr.7/2006 si buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- Asociere;
- Subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
- Certificate de atestare fiscala privind achitarea impozitelor si taxelor la bugetul consolidat si bugetul local.
- Certificat constatator emis de ORC;
- Certificat de inregistrare la ORC.
Pentru persoane juridice/ fizice straine: documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;
- Bilant contabil la 31.12.2006;
- Prezentare indicatori lichiditate generala si solvabilitate patrimoniala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani sa fie de minim 2.655.000 lei RON.- Lichiditatea generala sa fie mai mare de 100%.- Solvabilitatea patrimoniala sa fie mai mare de 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie.
- Declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
- Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001.
- Informatii privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Se vor prezenta minim 3 contracte de lucrari similare ca natura si complexitate, a caror valoare insumata sa fie cel putin de 442.500 lei RON.- Asigurarea cu personal de specialitate pentru executia lucrarii conform fisei de date.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Durata de executie
15%
Descriere:
3.
Programul si sistemul de asigurare a calitatii pentru executia lucrarii
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2007 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata sau numerar la caseria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2007 12:00
Locul: Sediul Primariei Cehu Silvaniei, p-ta. Trandafirilor, nr.20, jud. Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- Ofertantii sau imputerniciti ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Cehu Silvaniei
Adresa postala: P-ta. Trandafirilor, nr.20, Localitatea: Cehu Silvaniei, Cod postal: 455100, Romania, Tel.0260650355, Email: [email protected], Fax: 0260650602, Adresa internet (URL): www.primariacehusilvaniei.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2007 12:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer