Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea protectiei catodice pe conducta Jugureanu Slobozia Calarasi


Anunt de participare (utilitati) numarul 73129/04.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Laura Filipas, Tel.0269803202, Email: [email protected], Fax: 0269844832, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitarea protectiei catodice pe conducta Jugureanu Slobozia Calarasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sistemul National de Transport Gaze Naturale
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea protectiei catodice pe conducta de transport gaze naturale 20'-16' Jugureanu Slobozia Calarasi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45320000-6-Lucrari de izolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-
Valoarea estimata fara TVA: 94, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare 16000lei : scrisoare de garantie bancara sau OP in contul RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 deschis la BCR Medias ; garantie de buna executie 5 % din valoare contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii; plata contractelor se face intre 30-90 zile de la inregistrarea facturilor la sediul achizitorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere Legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie eligibilitate-Ofertantii sa nu se afle in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG.34/2006 modificata
-certificat constatator/autorizatie functionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilant contabil vizat de banca; 30.06.2008
-informatii generale
- declararea cifrei medii de afaceriCa min impusa 1.607.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista cu lucrarile executate in ultimii cinci ani, a carorobiect a fost executia unor lucrari similare, insotita de certificari de buna executie, Formular 12F;
Exp similara solicitata: min. 401.000 lei
Se solicita prezentarea listei conform Formular 12Hprivind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.
Se solicita prezentarea listei conform Formular 12I privind asigurarea cu personalul de specialitatenecesar pentru indeplinirea contractului de lucrari. Cerinta minima, cel putin asigurarea de catre ofertant a unui responsabil tehnic cu executia care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executate.
Atestat tip B, emis de ANRE pentru instalatii electrice de 0, 4 KV.
Se vor prezenta:
-dosarul privind sistemul propriu de conducere si asigurare a calitatii- documente de atestarea a sistemului calitatii ISO 9001:2001, sau echivalent ; domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei.
- documente de atestarea a sistemului integrat management calitate mediu ISO 14001:2001, sau echivalent; domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei.
- documente de atestarea a sistemuluide Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale OHSAS 18001, sau echivalent;
- Instalatia de forajva fi certificata CE conform directivelor :89/3297/CEE modificata cu 91/368/CEE, 93/44/CEE/93/68 CEE, sau echivalent.Se solicita dupa completarea Formular V4d cu subcontractantii care realizeaza mai mult de 10% din contract
Se vor prezenta minim 2 recomandari din partea unor
Beneficiari de lucrarisimilare celei supuse licitatiei
Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se mentioneaza respectarea conditiilor de mediu impuse .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2009 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Scrisoare de intentie transmisa pe fax 0269/844832 insotita de OP in contul RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 deschis la BCR Medias
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2009 09:30
Locul: SNTGN Transgaz SA Medias
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleus, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.0213104642, Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Str.I.C.Bratianu, nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: -, Romania, Tel.0258/810286, Fax: 0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN Transgaz SA Medias, Directia juridica
Adresa postala: Piata C I Motas nr 1, Localitatea: Medias, Cod postal: -, Romania, Tel.0269/803090, Fax: 0269/842565
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2009 13:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer