Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea, reamenajarea, modernizarea ?i dotarea ambulatoriului integrat al Spitalului Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc


Anunt de participare numarul 110388/27.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL HARGHITA
Adresa postala:  Piata Libertatii Nr. 5, Localitatea:  Miercurea-Ciuc, Cod postal:  530140, Romania, Punct(e) de contact:  Compartimentul achizitii publice, Tel. 0266-207720, Email:  [email protected], Fax:  0266-207725, Adresa internet (URL):  www.judetulharghita.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea, reamenajarea, modernizarea ?i dotarea ambulatoriului integrat al Spitalului Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul Harghita
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea, reamenajarea, modernizarea si dotarea ambulatoriului integrat al Spitalului Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc (POR 2007-2013, Axa prioritara 3)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215100-8 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sanitare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prin aceasta investitie vor fi reabilitate urmatoarele cabinete ambulatorii ale Spitalului Judetean de Urgenta Miercurea Ciuc: - Urologie;
- Chirurgie generala;
- Medicina interna;
- Cardiologie;
- Obstetrica ? ginecologie;
- Ortopedie si traumatologie;
- Pediatrie;
- Neurologie;
- Gastroenterologie;
- Dermatovenerologie;
- Psihiatrie;
- Oftalmologie;
- ORL cu compartiment de radiologie;
- Recuperare, medicina fizica si balneologie.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 478, 032RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.11.2010 pana la 29.07.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 29.500 RON, garantia de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. Fonduri externe nerambursabile2. Buget de stat3. Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
- se solicita completarea Formularului nr. 1, Declaratie privind eligibilitatea;
- se solicita completarea Formularului nr. 2, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;
- Completarea Formularului nr. 3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.
?se solicita Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului /Autorizatie de functionare / altele echivalente in original sau copie legalizata.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca printre domeniile sale de activitate figureaza si domeniile de activitate aferente obiectului contractului ?i anume: executie lucrari de constructii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?se solicita completarea Formularului nr. 4 Informatii generale - cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului. Se solicita completarea Formularului nr. 6 ? ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?. Se solicita completarea Formularului nr. 7 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? se solicita completarea Formularului nr. 5, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
Se solicita prezentarea cel putin a 1 (unei) recomandari sau a unui document constatator din partea unor beneficiari/clienti pentru care au fost executate lucrari similare ca valoare, natura si complexitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin: 1.Coordonator de lucrari ? sef de santier: - cu experienta in coordonarea lucrarilor de acest gen- diploma universitara sau echivalent, in inginerie civila, specialitatea: construc?ii civile/ echivalent.- experienta relevanta in domeniu dupa finalizarea studiilor universitare, pentru acest gen de lucrari;
- cunoasterea legislatiei romanesti in domeniul constructiilor si a achizitiilor publice;
- disponibilitate pe perioada derularii contractului2. Responsabil tehnic cu executia atestat: - atestat ca responsabil tehnic cu executia, conform legislatiei in vigoare (HGR nr.925/1995) pentru domeniul construc?ii civile, cu viza de valabilitate in termen;
- experienta relevanta pentru acest gen de lucrari;
- disponibilitate pe perioada de derulare a contractului.? Se solicita CV-urile personalului de conducere, ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, insotite de copii dupa diplome de studii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (unu) runda- licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei- durata rundei: 1 (una) zi;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7291
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2010 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Harghita, camera 326
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pe baza de imputernicire si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 ? ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?, Domeniul major de interventie 3.1 ? ?Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala:  str. Szasz Endre nr. 5, Localitatea:  Miercurea Ciuc, Cod postal:  530114, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia administratiei publice locale
Adresa postala:  P-ta Libertatii nr. 5, Localitatea:  Miercurea Ciuc, Cod postal:  530140, Romania, Tel. 0266-207700, Fax:  0266-207725, Adresa internet (URL):  www.judetulharghita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.10.2010 18:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer