Licitatie Publica - REABILITAREA, REPARATII CAPITALE, SI CONSTRUIRE ANEXE GRUP SANITAR CENTRALA TERMICA LA SCOALA GENERALA GHIMES GARA DANI GERGELY
Anunt de participare numarul 64800/26.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Ghimes-Faget (Consiliul Local Ghimes-Faget)
Adresa postala: Sat Faget, com. Ghimes-Faget, jud. Bacau, Localitatea: Faget, Cod postal: 607209, Romania, Punct(e) de contact: Vilmos Garbea, Tel.0234385850, Email: [email protected], Fax: 0234385850
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITAREA, REPARATII CAPITALE, SI CONSTRUIRE ANEXE GRUP SANITAR CENTRALA TERMICA LA SCOALA GENERALA GHIMES GARA DANIGERGELY
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Com. Ghimes Faget, jud. Bacau.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea lucrarilor de constructii si dotari la obiectivulSCOALA GENERALA GHIMES GARA DANIGERGELY;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214210-5 - Lucrari de constructii de scoli primare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 2, 240, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 30.000Lei.Garantie de buna executie 5% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare - bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, consortiu, etc.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Informatii despre ofertantii constituiti ca societati mixte/consortii/asocieri: Certificat de inregistrare emis de O R CCertificat constatator emis de O R CPersoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile 2005, 2006 2007, vizate si inregistrateBalanta de verificareSolvabilitate patrimonialaLichiditate generalaFisa de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
(capital propriu/total pasiv x 100) 30%(Active circulante/datorii curente x 100) 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
principale lucrari in ultimii 5aniexperienta similara
Capacitatea tehnica de executie lucrari
Recomandari de la alti beneficiari
Lista lucrarilor in derulareInformatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiefectivele medii anuale ale personaluluiRTE
CQ
SMI
Dotare tehnicaISO 9001
ISO 14001
OHSAS 18001
Programul calitatiiInformatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
putin3 contracte cu valoarea cumulata 1.120.000 Lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata la casieria C L Ghimes FagetDoc. de atribuire se obtin in max 3 zile de la depunerea solicitarii scrise la sediul Autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.10.2008 11:00
Locul: Consiliul Local Ghimes Faget, localitatea Faget, comuna Ghimes Faget, judetul Bacau.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): : http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234/513296, Email: [email protected], Fax: 0234/514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice - CL Ghimes Faget
Adresa postala: CL Ghimes Faget, judetul Bacau, Localitatea: Faget, Cod postal: 607209, Romania, Tel.0234.385850, Email: [email protected], Fax: 0234.385850
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2008 09:32