Licitatie Publica - Reabilitarea retelei de distributie a apei si a sistemului de canalizare din Ramnicu Valcea, Romania.
Anunt de participare (utilitati) numarul 46518/18.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Acvarim S.A. Rm. Valcea
Adresa postala: Str. Carol I, nr. 3-5, Localitatea: Ramnicu Valcea, judet Valcea, Cod postal: 240591, Romania, Punct(e) de contact: PIU ACVARIM, Tel.0250739939, In atentia: Ing. Dana Marica, Email: [email protected], Fax: 0250739939, Adresa internet (URL): www.acvarim.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitarea retelei de distributie a apei si a sistemului de canalizare din Ramnicu Valcea, Romania.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Ramnicu Valcea, Jud.Valcea, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea si extinderea retelei de distributie a apei, prin inspectarea si refacerea a 35 km de conducte cu DN de la 80 la 600 mm.De asemenea se va reabilita si extinde reteaua de canalizare cu 20 km de conducte avind DN de la 300 la 1500 mm se vor reface 2 bazine de retentie, se va construi si instala o statie de pompare. Se vor monta contoare, se vor executa camine precum si alte instalatii aferente.Acest contract se va desfasura conform Conditii de Contract pentru constructii, FIDIC cartea Rosie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231113-0 - Lucrari de inlocuire a conductelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Documentatiei de Atribuire
Valoare estimata fara TVA: 13.226.000 EURO.
Valoarea estimata fara TVA: 13, 226, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
700 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 130.000 EURO;Garantie de buna executie 10% din valoarea acceptata a contractului de achizitie publica de lucrari, in EURO exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
85, 44% Uniunea Europeana din fonduri ISPA. 14, 56% prin imprumut BEI. Cota de TVA se va plati de SC ACVARIM SA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
1. Originea persoanelor juridice: state membre ale UE, tari beneficiare ale programului ISPA, tari cu acces la asistenta externa a Comunitatii(2112/2005) 2. Conditiile contractului sint "Conditii de Contract pentru Constructii, FIDIC cartea Rosie".
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cazier judiciar al companiei (pentru operatorii economici din tarile unde acesta este disponibil);
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor;
- Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in art. 181 si 180.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;
- Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS);La solicitarea Autoritatii Contractante, Ofertantul va fi in masura sa prezinte Certificatele constatatoare in original.- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala;
- Certificatul de Inregistrare Fiscala.- Pentru persoane juridice straine: Forma de inregistrare ca persoana juridica si Certificat de Rezidenta Fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Profitulb)Bilantul contabil pe ultimii 3 ani(2005, 2006, 2007)b)Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2005, 2006, 2007)c)Scrisoare bancara de confirmare a accesului la o linie de credit dedicata exclusiv proiectul pentru care se depune oferta.*Prin cerintele minime de mai sus nu este restrictionata participarea operatorilor economici contituiti dupa anul 2005.Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)a)sa fie pozitiv; b)vizate si inregistrate la organele competente; c)minim 8.700.000 EURO; d)suma de minim 2.000.000 EURO aferenta unei perioade de 6 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Resurse umane si structura managementului.b)Informatiile privind dotarile specifice.c)Informatiile privind programarea lucrarilor.d)Informatiile privind subcontractantii/ asociatii.e)Lista principalelor lucrari in ultimii 7 ani.f)Fisa experienta similara.g)Istoricul litigiilorh)Standarde de calitateNivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)a) Lista efectivelor medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani. Lista personalului cheie -CV-uri anexate. b)Lista echipamentelor c)Programul lucrarilor, proceduri de lucru, tehnologie de executie, grafic de executie d)lista subcontractori/asociati si acordurile aferente e)Centralizator experienta similara f)Contractor principal in executia si terminarea a minim doua contracte de natura si complexitate similara pentru reabilitare si extindere(in ultimi 7 ani)a: - un contract de retele distributie apa de minim 6.000.000 EURO - un contract de retele de canalizare de minim 6.000.000 EURO g)Pe ultimii 5 ani(valoarea unui litigiu mai mare de 1.000.000 EURO poate conduce la respingerea ofertei) h) Certificat ISO 9001 sau echivalent si copie Sistemul de Asigurare al Calitatii al companiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
ISPA 2004/RO/16/P/PE/002-02
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.04.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 600 EUR
Conditii si modalitate de plata: Se plateste la cursul de schimb al BNR din ziua platii, in contul SC ACVARIM SA, RO46TREZ6715076XXX003889 deschis la Trezoreria Ramnicu Valcea.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2008 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2008 14:00
Locul: SC ACVARIM SA, Ramnicu Valcea, Jud. Valcea, Str. Carol I, Nr. 3-5, Etaj. III, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ISPA 2004/RO/16/P/PE/002-02 "Reabilitarea retelei de distributie a apei si a sistemului de canalizare din Ramnicu Valcea, Romania".
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.
Adresa postala: str. Stravropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.040213104641, Email: [email protected], Fax: 04213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti- Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Victoriei, nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.040248624940, Fax: 040248211800
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serv. Juridic SC ACVARIM SA
Adresa postala: srt. Carol I, nr.3-5, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240591, Romania, Tel.0250739580, Fax: 0250738903
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2008 15:49