Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea retelei de distributie apa in comuna Lapus,judetul Maramures


Anunt de participare numarul 81890/08.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Lapus (Consiliul local Lapus)
Adresa postala: nr. 1027, Localitatea: Lapus, Cod postal: 437175, Romania, Punct(e) de contact: Iulia-Gratiela Mos, Tel.0745200315, Email: [email protected], Fax: 0262-381566, Adresa internet (URL): www.primaria-lapus.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea retelei de distributie apa in comuna Lapus, judetul Maramures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: com.Lapus, jud.Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea retelei de distributie apa pe o lungime de 15740 metri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231110-9 - Lucrari de pozare de conducte (Rev.2)
45220000-5-Lucrari de inginerie si de constructii (Rev.2)
45231111-6-Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
45232100-3-Lucrari auxiliare pentru conducte de apa (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiect nr.505/2008-Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 822, 112.14RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie 5500 lei RONGarantia de buna executie 28.000 lei RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin HG nr.577/1997 prin bugetul local prin OP din contul achizitorului in contul executantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Formular 12A si/sau Cazier judiciar/certificat echivalent
2 Formular 12B - semnat si stampilat
3 Formular 12C - privind calitatea de participant la procedura , pe proprie raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului4 Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania cu valabilitate de max. 10 zile fata de termenul limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritatice are competente in acest sens
5 Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale , valabil max. 10 zile fata de termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice/fizicestraine - un document similar emis de o autoritate ce are competente in acest sens
6 Imputernicire de semnatura pentru persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul (Formular nr. 21
7 Certificatul de inregistrare si Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Autorizatie de functionare/ altele echivalente
8 Statutul si contractul de societate, actele aditionale la statutul si contractul de societate.
9 Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani (2006; 2007; 2008) inregistrate la organele competente .
2. Scrisoare de bonitate bancara;
3. Bonitatea financiara (solvabilitatea patrimoniala si lichiditatea generala la ultimul bilant);
4. Un document legal cu suma maxima a creditului obtenabil nominalizata pentru proiectul licitat emis de o institutie financiara abilitata (contract de credit sau scrisoare de confort in favoarea Cons.Local Lapus);
5. Identificarea financiara. Daca ofertantul are conturi la mai multe banci va prezenta documentul de identificare financiara pentru fiecare banca in parte (Formular nr. 20).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi de cel putin 6.000.000 Ron (pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant) (formular B2);b) Profitului net conform ultimului bilant contabil anual trebuie sa fie pozitiv;c) Lichiditatea generala medie conform ultimului bilant contabil anual sa fie mai mare de 100%;d) Solvabilitatea patrimoniala conform ultimului bilant contabil anual sa fie mai mare de 30%;e) Daca este un singur ofertant/societate mixta/consortiu/asociere de asemenea, trebuie sa aiba acces la credite si alte facilitati financiare adecvate asigurarii cash-flow-ului pe durata executarii contractului. In orice caz resursele financiare proprii alocate executarii proiectului si/sau suma luata credit trebuie sa depaseasca 35% din valoarea ofertei depuse, in RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Completarea si prezentarea formularului 12F ;2. Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/Proces verbal de receptie finala/Recomandare din partea beneficiarului (formular 18) pentru fiecare lucrare inclusa in formularul 12F;
Recomandarea din partea beneficiarului trebuie sa contina date despre: numele beneficiarului, numele lucrarii, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv, orice defecte ale lucrarilor sau alte probleme referitoare la calitatea lucrarilor, orice cazuri de accidente produse din vina contractantului, orice amanari in receptia lucrarilor, valoare contractului finalizat.
3. Completarea si prezentarea formularului 12H;
4. Completarea si prezentarea formularului 12I -(se anexeaza CV-uri in original, diplome, atestate si carti de munca, in copie) pentrupersonalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului;
5. Prezentarea de documente cu termen de valabilitate la zi prin care se atesta ca executantul respecta standardele de protectie a mediului in vigoare ce se aplica in perioada derularii contractului (SR EN ISO 14001 sau echivalent );
6. Prezentarea de certificate cu termen de valabilitate la zi, atestate conform legislatiei in domeniu din care sa rezulte ca executantul respecta standardele de asigurare a calitatii ce se aplica in perioada derularii contractului (SR EN ISO 9001 sau echivalent );
7. Prezentarea de certificate cu termen de valabilitate la zi, atestate conform legislatiei in vigoare din care sa rezulte ca executantul respecta standardele de sanatate si securitate ocupationala (OHSAS 18001 sau echivalent).
8. Prezentarea de certificate sau alte documente emise de organisme, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)In cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor trebuie ca cel putin un membru sa fi realizat cel putin 2 lucrari similare si toti membrii impreuna sa fi executat cel putin 3 lucrari similare in ultimii 5 ani, iar liderul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sa fi realizat si finalizat cel putin 1 lucrare de aceeasi natura complexitate si valoare;b) Daca este un singur ofertant acesta trebuie sa fi realizat cel putin 3 lucrarisimilare in ultimii 5 ani, din care a realizat si finalizat cel putin 1 lucrare de aceeasi natura complexitate si valoare .c) Echipamentul din dotare si destinat executiei lucrarilor sa fie considerat ca suficient si satisfacator pentru a asigura implementarea proiectului in perioada de timp programata;d) Programul de realizare a lucrarii sa fie unul realist in termeni de intelegere a secventei principalelor tipuri de lucrari conform specificatiilor tehnice, programarii acestora, coordonarii, personalului implicat, resursele alocate si cash-flow-ul.e) Toate persoanele cu functii de conducere implicate in executia lucrarilor (responsabilul tehnic cu executie, responsabilul CQ) trebuie sa aiba cel putin 3 ani experienta in lucrari de infrastructura si sa probeze calificarile necesare prin diplome, CV-uri, copii carti de munca.f) Personalul destinat executiei lucrarii trebuie sa fie astfel dimensionat incat sa asigure implementarea proiectului in perioada de timp programata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei financiare
50%
Descriere:
2.
planul calitatii propus pentru executia lucrarii
20%
Descriere:
3.
Resurse tehnice
20%
Descriere:
4.
Termen de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2009 12:00
Locul: Primaria comunei Lapus, loc, Lapus nr.1027, judetul Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.Stravopoleus nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264504300, Email: [email protected], Fax: 0264504301, Adresa internet (URL): www.curteadeapelcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Lapus-serviciul secretariat-juridic
Adresa postala: loc.Lapus nr.1027, jud Maramures, Localitatea: Lapus, Cod postal: 437175, Romania, Tel.0262381566, Email: [email protected], Fax: 0262381566, Adresa internet (URL): www.primaria-lapus.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2009 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer