Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITAREA RETELEI DE STRAZI URBANE IN ORASUL NEGRESTI, JUDETUL VASLUI


Anunt de participare numarul 124287/18.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA ORASULUI NEGRESTI
Adresa postala:  STR. NICOLAE BALCESCU, NR. 1, Localitatea:  Negresti, Cod postal:  735200, Romania, Punct(e) de contact:  BACIU SORIN, Tel. 0235457679, Email:  [email protected], Fax:  0235457679, Adresa internet (URL):  www.negresti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii ale administratiilor publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITAREA RETELEI DE STRAZI URBANE IN ORASUL NEGRESTI, JUDETUL VASLUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: : Orasul Negresti, localitatea Negresti, judetul Vaslui
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITAREA RETELEI DE STRAZI URBANE IN ORASUL NEGRESTI, JUDETUL VASLUI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45233161-5-Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REABILITAREA RETELEI DE STRAZI URBANE IN ORASUL NEGRESTI, JUDETUL VASLUI, CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 24, 368, 487RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
SE SOLICITA GARANTIE DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 480.000 LEI. SE SOLICITA GARANTIE DE BUNA EXECUTIE DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. FONDUL EUROPEAN DE DEZVOLTARE REGIONALA 2. BUGET DE STAT 3. BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, Declaratie de neincadrare la art.181 din OUG 34/2006, Certificate Constatatoare privind plata taxelor si impozitelor catre stat si locale, Certificat Constatator emis de ORC, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa informati generale ofertant2.Bilanturi contabile aferente ultimilor 3 ani fiscali (2008, 2009 si 2010) vizate si inregistrate de organele competente cu anexele: Contul de profit si pierderi si date informative;3.Prezentarea unei scrisori de bonitate bancara, sau alte instrumente financiare, care sa ateste ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau ca are resurse negrevate de datorii sau orice alte mijoace (Scrisori de bonitate din partea bancilor) suficiente pentru a acoperi cheltuielile pentru executia corespunzatoare a contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei) ani in domeniul de activiate aferent contractului: min.48.000.000 lei Lichiditatea generala (active circulante / datorii curente x 100) trebuie sa fie de 100 % pentru anul financiar 2010. Ofertantul trebuie sa anexeze un document emis de banca, prin care se confirma accesul la facilitatile de credit pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pentru o perioada de 6 luni
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari/prestatii/lucrari in ultimii 5 ani
2. Fisa experienta similara
3. Resurse umane si structura managementului
4. Informatii privind dotarile specifice
5. Informatii privind programarea lucrarilor
6. Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 (cinci) ani, Se vor prezenta copie dupa minim un contract incheiat, de natura si complexitatea lucrarilor ofertate al carei valoare sa fie de minim: 24.000.000 lei Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului). Dosar de prezentare a sistemului de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor propus pentru realizarea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
30%
Descriere: Termenul minim de executie 12 luni
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4554/06.06.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2011 11:00
Locul: Locul: Primaria Orasului Negresti, judetul Vaslui, str. N. Balcescu, nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere? Domeniul de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana? Sub-domeniul: Centre urbane
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luari la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Negresti
Adresa postala:  str. Nicolae Balcescu, nr. 1, Localitatea:  Negresti, Cod postal:  735200, Romania, Tel. 0235 457 679, Email:  [email protected], Fax:  0235 457 679
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2011 20:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer