Licitatie Publica - Reabilitarea retelelor de apa si canalizare din Cluj-Napoca
Anunt de participare (utilitati) numarul 70376/25.12.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Pop Iuliana, Tel.0264591444, Email: [email protected], Fax: 0264592619, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitarea retelelor deapa si canalizare din Cluj-Napoca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Cluj-Napoca judetul Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire retele apa potabila si canalizare in sapatura deschisa, reabilitare colectoare prin metode nedistructive, lucrari temporare pentru asigurarea serviciilor publice dealimentare cu apa si canalizare in timpul lucrarilor inlocuire a conductelor, bransamentelor, racordurilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
retele apa estimativ 20 km, retele canalizare estimativ 25 km( 14 km in sapatura deschisa, 11 km colectoare prin camasuire interioara)
Valoarea estimata fara TVA: 7, 172, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
27 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 107.000 euro.Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Coeziune 74, 0%, Buget de stat 11, 3%, Buget local 1, 9%, Op.Reg.12, 8%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, Trecutul litigios, , Certiificatul de cazier judiciar, Certificatul constatator de la Registrul Comertului, Certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre stat, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, Informatii generale despre ofertant, Formularul de atestate a personalitatii juridice ( dupa caz )
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Identificarea financiara, Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, min. 14.300.000 euro; Media profitului operational pe 2005, 2006, 2007 pozitiva, Scrisoare bancara privind informatii despre accesul la lichiditati, credite/alte mijloace financiare, peste 800.000 euro, pentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus, independent de angajamentele pentru alte contracte;Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007, Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007, vizate spre inregistrare la autoritatile competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta din ultimii 5 ani care sa demonstreze ca operatorul are experienta in lucrari de constructii, conditie obligatorie: cel putin 1 contract de lucrari cu o valoare minima de 2.000.000 Euro de o natura similara (CPV Revizuit 2) si complexitate cu cerintele Documentatiei de atribuire, Detalierea experientei similare si documente suport: Contracte, extrase relevante, Procese verbale de receptie la terminare, recomandari, ISO 9001 sau similar, ISO 14001sau similar, ISO 18001sau similar, valabile la data depunerii ofertei, Acordul preliminar de asociere ( dupa caz), Declaratia privind personalul angajat, de conducere si personalul responsabil cu executia lucrarilor conform Legii 10/1995, CV pentru personalul de executie, atestate, autorizatii/legitimatii, lista personaluluimuncitor calificat ( sudori, electricieni, etc), autorizatii/legitimatii, delaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele pentru indeplinirea contractului, sistemul de asigurare al calitatii, sistemul de control al calitatii, planul de mamagement al mediului, acordurile de subcontractare ( dupa caz), dovezi ale capacitatii tehnice ale subcontractorilor, lista principalilor furnizori de materiale si echipamente, procesul verbal de vizitare a santierului, clarificarile ( dupa caz), declaratia de respectare a codului muncii si altele, Contractul, Conditiile contractului, Anexa la oferta insusite.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
INV-178-2008-IP
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S221-2669712 din 16.11.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.02.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: La Casieria Companiei de Apa SOMES sau OP vizat de banca in contul RO28RNCB0106000767440001 BCR Cluj;
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.03.2009 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
165zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.03.2009 12:00
Locul: Sala de consiliu, sediul administrativ central, etajul 1, Compania de Apa SOMES
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau delegatii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta;ReprezentantiiMMDD - Organismul Intermediar POS Mediu.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial pentru infrastructura de mediu ( POS Mediu) cu finantare preponderenta din Fonduri de Coeziune Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata din judetele Cluj/Salaj - imbunatatirea sistemelor de alimentare cu apa, canalizare si epurare in zona Cluj-Salaj
VI.3) Alte informatii
Sume retinute 10% din fiecare factura, Garantia de buna executie a lucrarilor 12 luni.Plati de regula lunare, dar nu mai putin de 265.000 Euro.Programul Companiei : Luni - Joi: orele 8, 00 la 15, 00, Vineri: orele 8, 00 la 12, 00 -Data vizitarii amplasamentului: 20.01.2009, ora: 11, 00, intalnirea la SediulCompaniei de Apa SOMES, Cluj-Napoca , Data limita de primire a solicitarilor de clarificari :9 zile inainte de data limita de depunere a ofertei, Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari :6 zile inainte de data limita de depunere a ofertei. Fisa de date a achizitiei este publicata in Anexa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-431057, Fax: 0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Compania de Apa Somes SA - Oficiul Juridic
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel.0264-591444, Fax: 0264-592619
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.12.2008 07:58