Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea retelelor de alimentare cu apa pe strazile Basarabiei , Crisana, Prahova si Nicopole- in municipiul Brasov


Anunt de participare (utilitati) numarul 119753/19.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania APA Brasov
Adresa postala:  Str. Vlad Tepes 13, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500092, Romania, Punct(e) de contact:  Dorin Hurghis, Tel. 0268.407.723, Email:  [email protected], Fax:  0268.407.723, Adresa internet (URL):  http: //www.apabrasov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societ.comerciala pe actiuni, cu capital privat al unit.adm.-terit., care desfasoara activitati relevante in baza unui drept excl.acordat de comunit.locale
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitarea retelelor de alimentare cu apa pe strazile Basarabiei , Crisana, Prahova si Nicopole- in municipiul Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Brasov, str.Basarabia, Crisana, Prahova si Nicopole
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuiri de retele de alimentare cu apa pe strazile Basarabiei , Crisana, Prahova si Nicopole- in municipiul Brasov, aprox.1, 4 Km
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform proiectului atasat
Valoarea estimata fara TVA: 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 10.000 lei;garantie de buna executie 10% din valoarea fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta: - Formular 6: Informatii generale despre ofertant
- Formular 7: Date despre societatea mixta/consortiu
- Formular 4: Imputernicirea notariala privind autorizarea semnarii ofertei si contr.
- Formular 8: Declaratie privind eligibilitatea
- Formular 9: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006.
- Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori.
- Certificatul de atestare fiscala ? eliberat de organul fiscal competent.
- Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat.
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local.-Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12 octombrie 2010, Formular 23
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 din OUG nr. 34/2006, actualizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta:
- Formular 20: Declaratie privind cifra de afaceri si profitul
Nivel specific minim necessar:
- Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim egala cu echivalentul in lei a1.400.000 lei
- Formular 11 - Declaratie financiara recapitulativa (bilant)
Ofertantii vor depune Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2008, 31.12.2009, 30.06.2010, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (autoritati competente)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor completa:
- Formular 12 - Sistemul de Asigurare a Calitatii
Nivel specific minim necessar: Certificatul ISO 9001:2008sau echivalent;Certificatul ISO 14001:2005 sau echivalent , valabile la data depunerii ofertei.- Formular 13 Experienta ca antreprenor
- Formular 14 Experienta in contracte similare
- Formular 15 Decl.privind lista princ.lucr.exec.in ultimii 5 ani
Nivel specific minim necessar:
1. Exp.sim.ca antr.dovedita prin:
Realiz.a cel putin unui contr.de lucrari de ret.de alim.cu apacu o valoare de 700.000 lei, lucr.atest.prin copii dupa cert.de rec.semnate de Benef.si Antr.- Formular 18 Personalul cheie angajat in contr.Nivel specific minim necesar: 1 ? Sef santier :
-inginer/tehnician/maistru
Experienta:
- Cond.unui sant.de lucr.de reab.sau ext.de ret.tehn.-ed.(apa / canalizare / gaz / telefonie / electrice), dovedita prin documente
5 ? RTE atestat pentru lucrari din domeniul contractuluiExperienta:
-RTE in cadr.unui contr.finaliz.de lucr.de reab.sau ext.ret.tehn.-ed.(apa / canalizare / gaz / tel./ el.
2- sudor aut.pt. polietilena- act autorizare
3- 2 sudori aut.pt.otel ? act autorizare
4- sudor aut.pt autogen ? act autorizare
- Formular 17 Experienta profesionala a personalului cheie
Of.este oblig. sa dem.ca detine sau ca are acces nelimitat la echip.si util.de mai jos: Nivel specific minim necesar:
- Grup sudura electrica-2 buc- Excavatoare pe pneuri ? 2buc
- Buldoexcavator ? 1 buc
- Miniexcavator ? 1 buc
- Ap.de foraj oriz. DN 50 (sau similar) ? 1 buc
- Ap.de sudura cap la cap HDPEDN pana la 250mm-1 buc
- Aparate de electrofuzuine ? 1 buc
- Basculante ? 1 buc- Mai compactor ? 2 buc
- Masina de taiat rosturi- 1 buc
- Motocompresor -2 bucFormular 19 - Decl.privind util., inst., echip.tehn.de care disp.op.ec.pt.indepl.contr.
Se va completa:
- Formular 18: Decl.priv.partea/partile din contr.care sunt indepl.de subc.si specializ.ac.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2011 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 09.08.2011
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.05.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  B-dul. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40)21.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+40)21.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania APA Brasov SA Serviciul Juridic, Patrimoniu, Actionariat
Adresa postala:  str. Vlad Tepes nr.13, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500092, Romania, Tel. (+40)268.408.632, Email:  [email protected], Fax:  (+40)268.408.632
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2011 09:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer