Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITAREA RETELELOR DE APA RECE SI CANALIZARE IN ZONA PERIURBANA, STRADA FLORILOR, ORASUL BALAN.


Anunt de participare numarul 32597/17.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Balan (Primaria Balan)
Adresa postala: str. 1 Decembrie 25, Localitatea: Balan, Cod postal: 535200, Romania, Punct(e) de contact: Claudia Frunza, Tel.0266330335, Email: [email protected], Fax: 0266330335, Adresa internet (URL): www.orasulbalan.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITAREA RETELELOR DE APA RECE SI CANALIZARE IN ZONA PERIURBANA, STRADA FLORILOR, ORASUL BALAN.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ORASUL BALAN, STRADA FLORILOR PE O LUNGIME DE CCA 710 M.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Inlocuirea in totalitate a conductelor metalice.
2. Extinderea retelei de distributie pentru zonele care nu dispun de retea de distributie a apei potabile.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total lucrari conform listelor de cantitati din proiectul tehnic.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 636, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: prin scrisoare de garantia bancara, lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante - 30000 lei; garantia de buna executie: 5 % din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din fonduri finantate prin programul de dezvoltare a infrastructurii in spatiul rural conform OG nr.7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea,
- declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006,
- dovada indeplinirii obligatiilor fiscale catre bugetul local si bugetul de stat,
- cazierul fiscal
- capacitate de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil pe anii 2004, 2005, 2006, avizat de autoritatile competente,
- informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (minim 5.000.000 lei pefiecare an)- lichiditati (resurse financiare disponibile minim 800.000 lei)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani- experienta similara: realizarea in ultimii 5 ani a cel putin 3 lucrari similare, din care minim o lucrare de canalizare menajera sau de alimentare cu apa de minim 1.600.000 lei.
- declaratie privind echipamentele tehnice, dotarile specifice, utilajele, mijloacele de transport, labolatoare si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului,
- informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii(executantul trebuie sa dispuna de cel putin un responsabil tehniccare sa prezinte CV, autorizatia si contractul in cazul in care persoana nu este angajatul firmei)
- certificate ISO 9001, 14001, OHSAS 18001 sau echivalent daca exista.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: La sediul Primariei orasului Balan - casierie
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2007 10:30
Locul: Sediul Primariei orasului Balan - Sala de Sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatii imputerniciti ai ofertantilor, comisia de evaluare, expertii cooptati.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala: Str.Gheorghe Doja, nr. 6, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530132, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la comunicarea rezultatului licitatiei.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Balan
Adresa postala: str. 1 Decembrie, nr. 25, Localitatea: Balan, Cod postal: 535200, Romania, Tel.0266-330335, Email: [email protected], Fax: 0266-330325, Adresa internet (URL): www.orasulbalan.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2007 22:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer