Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea retelelor de canalizare menajera si a Statiei de epurare, orasul Geoagiu, judetul Hunedoara


Anunt de participare numarul 36557/18.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Geoagiu (Primaria)
Adresa postala: Str. Calea Romanilor, nr. 141. Geoagiu, Hunedoara, Localitatea: Geoagiu, Cod postal: 335400, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Vartolomei, Tel.0254/248880, Email: [email protected], Fax: 0254/248881
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea retelelor de canalizare menajera sia Statiei de epurare, orasul Geoagiu, judetul Hunedoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: oras Geoagiu, jud. Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
constructia uneiStatii de epurare, colector evacuare in emisar, 2 Statii de pompare apa uzata si 2 supratraversari cu masive de ancoraj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
STATIE POMPARE APE UZATE
STATIE EPURARE
COLECTOR EVACUARE IN EMISAR
SUPRATRAVERSARE CU MASIVE DE ANCORAJ
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 15.000 leiGarantia de buna executie: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
85% din bugetul MMDD15% din bugetul local, conform HGR nr. 904/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Certificatul constatator eliberat deOficiul Registrului Comertului- Certificatul de inregistrareeliberat de Oficiul Registrului Comertului
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleBilantul contabil la data de 31.12.2006, vizat si inregistrat de organele competente
- documente din care sa reiese solvabilitatea patrimoniala si lichiditatea generala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani : minim 12.000.000 leisolvabilitate minim 30%, lichiditate generala minim 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similaradotarea tehnicadotarea cu personal formular anexat
- Certificat ISO 9001:2000 sau orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dotari specifice, echipament tehnic: o Statie de preparare a mixturilor asfaltice, cu vechimea de maxim 5 ani Utilaje: o Dipozitive de ridicat de mare capacitate conform necesitatilor proiectului;o Automacarele de minim 12 tone;o Dispozitive de manipulare elemente prefabricate conform necesitatilor proiectului;o Utilaje de constructii conform necesitatilor proiectului;o Echipamente pentru prepararea si punerea in opera a betoanelor conform necesitatilor proiectului;o Instalatii de foraj conform necesitatilor proiectului; Mijloace de transport: o Autocamioane conform necesitatilor proiectului;o Autobasculante minim 16 tone conform necesitatilor proiectului;Nr. Tipul Echipamentelor si Caracteristicile Numarul MinimSolicitat1 Statie de preparare a mixturilor asfaltice, cu vechime de maxim 5 ani 12 Finisor pentru asternerea mixturilor asfaltice, cu vechimea de maxim 5 ani 113 Dispozitiv de taiat conducte diametre mici 14 Dispozitiv de taiat conducte diametre mari 15 Excavator pentru spatii inguste 36 Buldozer37 Excavator38 Compactor mecanic cu roti de cauciuc39 Compactor cu rola210 Incarcatoare frontale 311 Compactor teren212 Cilindru compresor tandem313 Unitati cu lame pentru vibro - compactare 314 Clasor 215 Echipament pentru taiere asfalt 116 Macara mobila 117 Generatoare 218 Pompe submersibile pentru epuismente cu capacitate medie si mare 419 Camioane de 28 t 620 Cisterna de apa 1Ofertantul va face dovada ca: Echipamente pentru semnalizarea lucrarilor ;Executantul va prezenta o declaratie privind dotarea cu autovehiculele conform cerintelor proiectului, precizand: Marca si tipul fiecarui utilaj sau masina; Numar de inmatriculare sau indicativ; Anul fabricatiei; Valoare de inventar; Titlu de detinere;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2007 14:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretar oras Geoagiu
Adresa postala: Geoagiu, str. Calea Romanilor, nr. 141, jud. Hunedoara, Localitatea: Geoagiu, Cod postal: 335400, Romania, Tel.0254 /248.880, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2007 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer