Licitatie Publica - Reabilitarea SEAU Moinesti Nord, constructie SEAU Moinesti Sud si constructie SEAU Buhusi
Anunt de participare (utilitati) numarul 138451/29.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU SA
Adresa postala: Narciselor, nr. 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600310, Romania, Punct(e) de contact: CRAIOVAN ANCA MARIA, Tel. +40 234550023, Email: [email protected], Fax: +40 234550023, Adresa internet (URL): www.apabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitarea SEAU Moinesti Nord, constructie SEAU Moinesti Sud si constructie SEAU Buhusi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Orasele Moinesti si Buhusi ? Judetul Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie:
- lucrari de reabilitare si extinderela Statia de Epurare Moinesti Nord
- Statie de Epurare noua Moinesti Sud- Statie de Epurare noua Buhusi.
O descriere amanuntita a lucrarilor, precum si specificatiile tehnice aferente acestora, sunt disponibile in Caietul de sarcini ? Volumul 3 al documentatiei de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71319000-7-Servicii de expertiza (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie reabilitare si extindere Statie de Epurare Moinesti Nord, constructie statie de epurare Moinesti Sud si constructie statie de epurare Buhusi.
Valoarea estimata fara TVA: 75, 787, 040RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect/program finantat din fonduri comunitare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.
Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate mai sus.
Nota: Persoanele care detin functii de decizie in cadrul SC COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU SA, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General Ing.Razvan Grigore Gaina, Consilier Juridic-Nacu Sorin, Sef Sectie Canal-Epurare Mun.Bacau-Luca Florin, Sef Sector Statie de Epurare Mun.Bacau-Gilca Florin, Ec.in cadrul Serv.UIP POS Mediu- Maties Carmen Mariana, Ec.in cadrul Serv.Achizitii Publice-Ichim Ioan, Ec.in cadrul Serv.Achizitii Publice-Chiribau Cristina Eleonora, Sef Sector Canal Municipiul Bacau-Patrascan Vitali Corneliu. Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania
Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent, pentru persoane juridice straine), din care sa rezulte: (i) denumirea completa a operatorului economic, (ii) sediul social, (iii) persoane imputernicite/administratori, (iv) sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, (v) domeniul principal de activitate, (vi) domenii de activitate secundare, (vii) obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii: COD CAEN 4221-Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide, COD CAEN 7112 ? Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea si (viii) faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.
Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care operatorul economic este stabilit
-Prezentarea unor Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.
-Prezentarea unor Documente emise in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte (i) denumirea completa a operatorului economic, (ii) sediul social, (iii) persoane imputernicite/administratori, (iv) sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, (v) domeniul principal de activitate, (vi) domenii de activitate secundare (vii) obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, - Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide, ? Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea si (viii) faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare.Codurile indicate mai sus, corespunzatoare procedurii, trebuie sa fie autorizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA 1: In cazul unei asocieri de operatori economici, capacitatea economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea situatiei economico-financiare nu vor fi luate in considerare resursele financiare ale subcontractantilor.
Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de ofertantul individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.
Orice document solicitat trebuie sa fie valabil in momentul depunerii ofertei si va fi prezentat in original sau copie conforma cu originalul.
Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege trebuie sa fi fost emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei.
(continuare CERINTA 1)Pentru documente care se elibereaza o data pe an in tara de origine a operatorului economic si depasesc perioada de valabilitate de 30 de zile solicitata, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea Ofertantului.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.
In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Nu se vor folosi prescurtari.
CERINTA 2: Cifra medie de afaceri a Ofertantului (individual sau asociere de operatori economici) pentru ultimii trei ani financiari (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie echivalentul a cel putin 100 milioane Lei.Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind cifra de afaceri Formularul 7.1; Fisei de informatii privind sit ec-fin Formularul 7.2; Prezentarea de documente justificative: copii certificate pt conf cu originalul, ale situatiilor fin ale companiei (bilantul contabil la data de 31.12, contul de profit si pierderi, situatia modificarilor capitalului propriu) pe ultimii 3 ani de activitate (2009, 2010, 2011). Documentele originale trebuie sa fie: -inregistrate la organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, sau -insotite de raportul de audit elaborat de o persoana fizica/juridica acreditata pentru efectuarea auditului fin-contabil.
(continuare CERINTA 2)Un operator ec poate, in scopul derularii contractului, sa recurga la capacitatile ec si fin ale altor entitati, indiferent de natura relatiilor dintre acestea, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 186. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006.In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza sit ec si fin invocand si sustinerea acordata, in conf cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta pers, atunci Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al pers respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele fin invocate. Pers care asigura sustinerea fin nu trebuie sa se afle in sit care det excluderea din procedura de atribuire, confor prevederilor art. 180 al OUG 34/2006 dovada facandu-se prin completarea si semnarea Formularului 6.3 - Decl privind eligibilitatea
CERINTA 3: Informatii privind accesul la facilitati de creditare.Dovada ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor pentru primele 6 luni de derulare a contractului, in valoare de minim 10.000.000 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare. In acest sens se va prezenta un document, in original sau copie ?conform cu originalul?, emis de o organizatie/institutie financiara pentru autoritatea contractanta, din care sa rezulte ca, pentru contractul care face obiectul prezenteiproceduri de atribuire, ofertantul dispune sau are acces la data prezentarii ofertei la linii de credit sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor, valabila pentru primele 6 luni de desfasurare a contractului de lucrari.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA 1: In cazul unei asocieri de operatori economici, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea capacitatii tehnice si/sau profesionale vor fi luate in considerare resursele materiale si umane ale subcontractantilor nominalizati in oferta, exclusiv pentru partea lor de implicare in executarea contractului.
Orice document solicitat trebuie sa fie valabil in momentul depunerii ofertei si va fi prezentat in original sau copie conforma cu originalul.
Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege trebuie sa fi fost emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei.
(continuare CERINTA 1)Pentru documente care se elibereaza o data pe an in tara de origine a operatorului economic si depasesc perioada de valabilitate de 30 de zile solicitata, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea Ofertantului.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.
In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Nu se vor folosi prescurtari.
CERINTA 2: Autoritatea contractanta impune ca cerinta minima indeplinirea de catre Ofertant (individual sau asociere de operatori economici) a criteriilor de mai jos. Contractele prezentate trebuie sa fi fost derulate in decursul ultimilor 5 ani;a)Experienta relevanta in cel putin un contract care a inclus executia unei Statii de Epurare a apelor uzate municipale pentru minim 20.000 PE.
b)Experienta relevanta in cel putin un contract care a inclus proiectarea unei Statii de Epurare a apelor uzate municipale pentru minim 20.000 PE.1. Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-Formular 7.3
(continuare CERINTA 2)2. Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind lista principalelor lucrari proiectate in ultimii 3 ani-Formular 7.3 (i) 3. Implicarea in executia si prestarea contractelor care demonstreaza experienta similara va fi dovedita prin prezentarea urmatoarelor documente: a) copii ale partilor relevante din Contracte b) (i) Recomandari din partea beneficiarilor (sau a Antreprenorului General, in cazul in care ofertantul a actionat ca subcontractant), care sa ateste derularea in bune conditii a contractelor respective, sau (ii) Procese Verbale de Receptie Partiala sau Receptie la terminarea Lucrarilor sau Receptie Finala.Documentele prezentate vor contine date referitoare la: -beneficiarul contractului (nume, adresa, telefon, fax);
-obiectul contractului-tipul de lucrari executate/servicii prestate;
-perioada in care s-a derulat contractul;
-valoarea contractului.
CERINTA 3: Resurse umane si structura organizatorica: Personalul cheie propus pentru executia contractului trebuie sa intruneasca cerintele minime privind experienta, conform cerintelor de mai jos
1. Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere - Formularul 6.7;2. Completarea, semnarea si prezentarea Listei personalului cheie care va fi implicat in executia contractului-Formularul 8.2i , insotita de:
- CV-urile personalului cheie-Formularul 8.2 ii - copii certificate pentru conformitate cu originalul ale diplomelor de studii, pentru personalul cheie propus;
- copii certificate pentru conformitate cu originalul ale autorizatiilor solicitate pentru personalul cheie propus;
- Declaratiede disponibilitate-Formularul 8.2 iii
(continuare CERINTA 3)1.Manager de Proiect / Reprezentantul Antreprenorului- Minim 5 ani de experienta profesionala generala;
- Experienta in calitate de Manager de Proiect/Coordonator de echipa/Sef de santier prin participarea in cel putin un contract similar.2.Coordonator echipa de proiectare
- Minim 5 ani de experienta profesionala generala;
- Experienta in calitate de Coordonator echipa de proiectare /Inginer Proiectant in cel putin un contract similar.3.Sef de santier ? amplasament Moinesti Nord - Minim 5 ani de experienta profesionala generala;
- Experienta dovedita prin participarea, ca Sef de santier, in cel putin un contract similar.4.Sef de santier ? amplasament Moinesti Sud- Minim 5 ani de experienta profesionala generala;
- Experienta dovedita prin participarea, ca Sef de santier, in cel putin un contract similar.
(continuare CERINTA 3) 5.Sef de santier ? amplasament Buhusi- Minim 5 ani de experienta profesionala generala;
- Experienta dovedita prin participarea, ca Sef de santier, in cel putin un contract similar.6.Responsabil tehnic cu executia (R.T.E) pentru Moinesti Nord si Moinesti Sud- Detinerea autorizatiei de ?Responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii (pentru domeniul IX - Constructii edilitare si de gospodarire comunala? (vizata la zi), emisa de institutia abilitata (MLPTL / MTCT / MDLPL / MDRL) conform prevederilor Legii 10/1995 privind calitatea in constructii.7.Inginer de proces
- Minim 5 ani de experienta profesionala generala;
- Experienta in proiectarea si executia de Statii de Epurare ca inginer de proces in cel putin un contract similar;
(continuare CERINTA 3)8.Inginer constructor lucrari civile- Minim 5 ani de experienta profesionala generala;
- Experienta in proiectarea si executia de statii de epurare, dovedita prin participarea in cel putin un contract similar.9.Inginer instalatiielectrice- Minim 5 ani de experienta profesionala generala;
- Experienta in proiectarea si executia de statii de epurare, dovedita prin participarea in cel putin un contract similar.10.Inginer mecanic
- Minim 5 ani de experienta profesionala generala;
- Experienta in proiectarea si executia de statii de epurare, dovedita prin participarea in cel putin un contract similar.
11.Inginer automatizare SCADA
- Minim 5 ani de experienta profesionala generala;
- Experienta in proiectarea si executia de statii de epurare, dovedita prin participarea in cel putin un contract similar.
CERINTA 4: Informatii privind utilajele si echipamentele necesare pentru executia contractului:
Ofertantul este obligat sa demonstreze in special ca detine sau ca are acces nelimitat la echipamentele si utilajele de mai jos: Excavatoare, Excavator pentru spatii inguste, Ciocan hidraulic, Echipament de pozare a conductelor, Automacarale, Camioane, Incarcatoare frontale, Autobetoniera, Pompe de turnare beton montate pe sasiu, Finisor de beton, Echipament sudura conducte, Generatoare de curent.
CERINTA 5: Informatii privind asociatii / subcontractantii.Asocierile de operatori economici trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
a)Toti membrii asocierii trebuie sa fie persoane fizice sau juridice inregistrate, capabile sa execute lucrarile sau acele parti din lucrari care le revin, conform prevederilor OUG nr. 34/2006, articolul 183.
b)Asocierea trebuie sa indeplineasca in mod cumulativ cerintele privind experienta generala si resursele financiare, prevazute in sectiunile III.2.2 si III.2.3 de mai sus.
Ofertele depuse de asocieri de operatori economici vor indeplini si cerintele suplimentare enumerate in continuare:
(continuare CERINTA 5)Oferta trebuie sa includa un Acord preliminar de asociere, urmand ca asocierea sa fie definitivata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Acordul va specifica urmatoarele: toti membrii asocierii declara ca isi asuma raspunderea solidara si indivizibila pentru executarea contractului si ca, in eventualitatea in care unul din membrii asocierii inceteaza sa mai fie membru al asocierii sau intra in lichidare, membrii ramasi vor executa si finaliza Lucrarile;liderul asocierii este autorizat sa angajeze raspunderea si sa primeasca instructiuni pentru si in numele oricaruia si a tuturor membrilor asocierii, angajand astfel raspunderea individuala si solidara a acestora;
(continuare CERINTA 5)liderul asocierii este raspunzator pentru executia contractului, inclusiv pentru efectuarea platilor pe care le va primi integral si le va redistribui membrilor asocierii conform acordului dintre acestia, astfel incat Autoritatea Contractanta va fi eliberata de orice obligatii de plata ce pot rezulta din Contract si/sau prestarea serviciilor prin efectuarea platii numai catre asociatul principal;liderul asocierii se obliga ca, in cazul atribuirii contractului, sa legalizeze asocierea, pana la data incheierii contractului de achizitie publica;toti membrii asocierii se obliga sa ramana in asociere pe toata durata de executie a contractului.
Certificarea conform standardului ISO 9001 sau echivalent, a sistemului de management al calitatii atat pentru executie cat si pentru proiectare implementat la nivelul organizatiei Ofertantului
Certificarea conform standardului ISO 14001 sau echivalent, a sistemului de management de mediu atat pentru executie cat si pentru proiectare implementat la nivelul organizatiei Ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: pretul cel mai scazut-maximul de puncte, ) pentru alt pret-Punctaj financiar = (pret minim/pret ofertat ) x 30
2.
Costul operational maxim garantat
70%
Descriere: cea mai scazuta valoare-punctajul maxim, pentru alta valoare-(Costul operational anual maxim garantat)minim / (Costul operational anual maxim garantat)ofertatX70
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.10.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.10.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reprezentanti ai ofertantilor avand imputernicire in original si document de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret. Daca si preturile sunt egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C.COMPANIA REGIONAALA DE APA BACAU S.A.-Serviciul Juridic
Adresa postala: Narciselor, nr.14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600310, Romania, Tel. +40 234550023, Email: [email protected], Fax: +40 234550023, Adresa internet (URL): www.apabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2012 14:19