Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITAREA SI AMENAJAREA CASEI DE CULTURA CA SI COMPLEX BALNEAR ETAPA II ?PROIECTARE RACORDURI ALIMENTARE CU APA POTABILA SI APA GEOTERMALA, CANALIZARE MENAJERA-PLUVIALA SI STATIE DE EPURARE


Anunt de participare numarul 106335/18.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS BAILE-TUSNAD
Adresa postala:  Oltului, nr.63, Localitatea:  Baile Tusnad, Cod postal:  535100, Romania, Punct(e) de contact:  Szafta Andras, Tel. 0266/335006, In atentia:  Viceprimar, Email:  [email protected], Fax:  0266/335006, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITAREA SI AMENAJAREA CASEI DE CULTURA CA SI COMPLEX BALNEAR ETAPA II?PROIECTARERACORDURI ALIMENTARE CU APA POTABILA SI APA GEOTERMALA, CANALIZARE MENAJERA-PLUVIALA SI STATIE DE EPURARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Orasul Baile Tusnad, Str. Ciucas, Nr.9, Jud. Harghita
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborareproiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, antemasuratori documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitii si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada implementarii proiectului si executia proiectului (proiectare si executie)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45212172-2-Lucrari de constructii de centre de recreere (Rev.2)
71223000-7-Servicii de arhitectura pentru lucrari de extindere a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REABILITAREA SI AMENAJAREA CASEI DE CULTURA CA SI COMPLEX BALNEAR ETAPA II?PROIECTARERACORDURI ALIMENTARE CU APA POTABILA SI APA GEOTERMALA, CANALIZARE MENAJERA-PLUVIALA SI STATIE DE EPURARE Elaborareproiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, antemasuratori documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitii si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada implementarii proiectului si executia proiectului (proiectare si executie),
Orasul Baile Tusnad
Valoarea estimata fara TVA: 14, 543, 240RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare - 150000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, HG nr 120 din 17.02.2010 poz. 41 si HG nr 189 din 09.03.2010 poz. 41
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in original sau copie legalizata , emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, continand in mod obligatoriu domeniul de activitate care este obiectul procedurii de executie siproiectare.
Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor fata de: - Bugetul de stat (bugetul consolidat)- Bugetul local- Pentru persoanele straine : document similar emis de organele fiscale abilitate din tarile respective (in copie legalizata si in traducere legalizata)Cazierul fiscal pentru firma.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare asociat in parte
Cazierul judiciar pentruminim o persoana din conducerea firmei.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare asociat in parte
Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Valoarea minima impusa in lei /si euro, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
2.Declaratie bancara corespunzatoare, scrisoare de bonitate bancara, care sa ateste ca candidatul are acces la linii de credit confirmate de banca, sau are resurse negrevate de datorii
3.Bilant contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cifra de afceri: minim 28900000 RON pentru constructor, minim 179000 RON pentru proiectant2.Declaratie bancara , scrisoare de bonitate bancara, in suma de cel putin3000000 RON.3.Prezentarea in copie legalizata a bilanturilor contabile 2007, 2008, 2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale /prestatii/lucrari in ultimii 5 aniLista de experienta similaraDeclaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiInformatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitativiStandarde de asigurare a calitatiCertificate de atestare
Conformitatea cu cerintele Documentatiei de atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Realizarea in ultimii 5 ani, a cel putin un contractsimilar ca natura si complexitate in valoareminima de 80000 RON+TVA pentru proiectant, respectiv suma cumulata a contractelor similarein valoare minima de 14420000 RON +TVA pentru constructor, din care trebuie sa fie: amenajaricomplex termal, piscine de agrement, centre de receree cu piscine pentru care se va prezenta copie contract, proces verbal la terminarea lucrariiDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariPentru proiectant - Cerinta minima de calificare: In lista personalului responsabil ?cheie? trebuie sa se regaseasca cel putin un architect cu drept de semnatura valabil, un proiectant de drumuri, un proiectant instalator edilitare, si unproiectant instalatorelectrice.Pentru executant: Se solicita formularul nr. 19 ? Conducerea ofertantului si personalul muncitor de specialitateCerinta minima de calificare: In lista personalului de conducere tehnica de specialitate pentru executie trebuie sa se regaseasca cele specificate in documentatia de atribuire.Numarul de personalul muncitor ce vor fi folositi la executia lucrarilor, trebuie sa fie de cel putin 65 de persoane (in cazul asocierii se va considera indeplinita in mod cumulativ).Certificat de calitate ISO-9001, ISO-14001, OHSAS-18001, SA-8000Certificat de atestare in baza Ordinului ANRM in conformitate cu cerintele Documentatiei de atribuire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2010 13:00
Locul: Primaria Oras Baile Tusnad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei, reprezentantii ofertantilor care au depus oferta - calitatea de delegat se atesta prin prezentarea unei imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Vizitarea amplasamentului : se va organiza de catre autoritatea contractanta in ziua de 24.08.2010orele 12, 00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Targu Mures (pentru contestatia impotriva deciziei CNSC)
Adresa postala:  Str. Justitiei, nr. 1, ,Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540069, Romania, Tel. 0265-263694; 265908; 269363;, Email:  [email protected], Fax:  0265-269199, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspx?idInstitutie=43
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Orasul Baile Tusnad
Adresa postala:  Str. Oltului, Nr. 63, Jud. Harghita, Localitatea:  Baile Tusnad, Cod postal:  535100, Romania, Tel. 0266/335006, Email:  [email protected], Fax:  0266/335006, Adresa internet (URL):  -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2010 17:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer