Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITAREA SI DOTAREA CAMINELOR A3 SI A8 DIN INCINTA MARASTI, NR. 59 A USAMV-BUCURESTI


Anunt de participare numarul 54423/03.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti
Adresa postala: Bd. Marasti, nr. 59, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011464, Romania, Punct(e) de contact: ing. Oana Mateescu, Tel.3184716, In atentia: ing. Oana Mateescu, Email: [email protected], Fax: 3180296
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITAREA SI DOTAREA CAMINELOR A3 SI A8 DIN INCINTA MARASTI, NR. 59 A USAMV-BUCURESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: USAMV-BUCURESTI, B-DUL MARASTI, NR. 59, SECTOR 1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITAREA SI DOTAREA CAMINELOR A3 SI A8 DIN INCINTA MARASTI NR. 59 A USAMV-BUCURESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REABILITAREA SI DOTAREA CAMINELOR A3 SI A8 DIN INCINTA MARASTI NR. 59 A USAMV-BUCURESTI
Valoarea estimata fara TVA: 3, 450, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE: 50000 LEI, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE: 5% DIN VALOAREA VIITORULUI CONTRACT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT SI SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE ELIGIBILITATE, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN ART. 181, CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVINDOBLIGATIILE EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE STAT, CERTIFICAT CONSTATATOR ELIBERAT DE ORC, CERTIFICAT INREGISTRARE FISCALA LA ORC, INFORMATII GENERALE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANT CONTABIL PE 2007, CIFRA MEDIE ANUALA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI: MIN. 1500000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND DOTAREA CU ECHIPAMENTE, UTILAJE, INST., DECLARATIE PRIVIND PERSONALUL, EXPERIENTA SIMILARA-MIN. UN CTR. DE 3000000 LEI, RECOMANDARI, LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI IN ULTIMII 5 ANI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRET OFERTA
70%
Descriere:
2.
PERIOADA DE GARANTIE
10%
Descriere:
3.
DURATA EXECUTIE
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.06.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: PRIN SOLICITARE FERMA DIN PARTEA FIRMEI SI DEPUNERE LA CASIERIA UNIVERSITATII IN NUMERAR
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2008 11:00
Locul: USAMV-BUCURESTI, CORP A RECTORAT, SALA A I 57
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII FIRMELOR PARTICIPANTE PE BAZA DE IMPUTERNICIRE SAU DELEGATIE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR DE PE LINGA ANRMAP
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnse.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 5, SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 040095, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213191688, Adresa internet (URL): www.adresejuridice.com/adresa/curtea-de-apel-bucuresti
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN TERMEN DE CEL MULT 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE ACESTA IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC AL USAMV-BUCURESTI, CORP A RECTORAT, PARTER
Adresa postala: USAMV-BUCURESTI, B-DUL MARASTI NR. 59, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 011464, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213180296, Adresa internet (URL): www.usab.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2008 17:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer