Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea si extinderea capacitatilor de productie si tratare a apei in aglomerarile Giurgiu - Slobozia, Bolintin Vale si Mihailesti


Anunt de participare (utilitati) numarul 79407/06.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA SERVICE SA
Adresa postala: STR. UZINEI, NR.2, GIURGIU, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 08062, Romania, Punct(e) de contact: NEAGU LUCICA, Tel.0731551628, Email: [email protected], Fax: 0246215071
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitarea si extinderea capacitatilor de productie si tratare a apei in aglomerarile Giurgiu - Slobozia, Bolintin Vale si Mihailesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Giurgiu, comuna Slobozia, oras Bolintin Vale, oras Mihailesti din Jud. Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262220-9 - Forare de puturi de apa (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Sistem de productie, tratare apei potabile pentru aglomerarea Giurgiu-Slobozia, cu o capacitate de 20000 m3/zi incluzand: proiectare, obtinere avize, constructii, pregatire personalde exploatare, testare si punere in functiune, perioada de notificare a defectelor;
- sistem de productie pentru aglomerarea Bolintin Vale, cu o capacitate de 2500 m3/zi, incluzand: proiectare, obtinere avize, constructii, pregatire personalde exploatare, testare si punere in functiune, perioada de notificare a defectelor;
- sistem de productiepentru aglomerarea Mihailesti, cu o capacitate de 1500 m3/zi incluzand proiectare, obtinere avize, constructii, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune, perioada de notificare a defectelor;
Valoarea estimata fara TVA: 20, 705, 368RON
II.2.2) Optiuni
Da
dupa semnarea contractului se va aplica art. 252, lit K din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 400000 lei, scrisoare de garantie bancara de buna executie-10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de Coeziune aproximativ 85% si Co-finantare nationala 15%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind calitatea de participant la procedura
- informatii generale despre ofertant
- date despre societatea mixta/consortiu
- imputernicirea notariala privind autorizarea semnaturii ofertei si a contractului
- trecutul litigios(cazierul judiciar) se solicita prezentarea cazierului judiciar in original pentru statele unde este aplicabil
- declaratie privind eligibilitatea
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006
- certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei-Oficiul National al Reg. Comertului sau echivalentdin care sa rezulte nume complet, sediul, pers. autorizate/administratori
- certificat de atestare fiscala
- certificat pentru plata CAS
-certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
a) Persoane juridice romane:
- certificat constator emis de Oficiul national al registrului Comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente valabile la data deschiderii ofertelor.
- certificat de inregistrare
b)persoane juridice straine:
- se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- scrisoare de bonitate bancara
- acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare, de peste 5000000 lei, pentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte;
- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 12000000 lei
- rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008-bilanturile contabile, contul de profit si pierdere, toate anexele la data de 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, vizate spre inregistrate la Directia de Finante Publice
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- experienta similara in executie de minimum 5 ani dovedita prin realizarea a cel putin unui contract care sa fi implicat construirea unei statii de tratare a apei potabile cu o capacitate de minimum de 20000 m3/zi atestate prin copie dupa certificatul de receptie finala semnat de Beneficiar, Inginer si Antreprenor.
- experienta similara in proiectare de minimum 5 ani dovedita prein realizarea a cel putin unui contract care sa fi implicat proiectarea unei statii de tratare a apei potabile cu o capacitate de minimum 20000 m3/zi, atestate prin copie dupa certificatul de receptie finala semnat de beneficiar, Inginer si Antreprenor.
- experienta ca antreprenor
- experienta in contracte similare
- certificatul ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18000, sau standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului la data deschiderii ofertei
- lista componentelor majore ale echipamentului de constructii propus pentru executarea contractului
- informatii privind subcontractantii
- personalul cheie angajat in contract
- experienta profesionala a personalului cheie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CL1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2009 11:00
Locul: SC APA SERVICE SA Giurgiu, str Uzinei nr 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu- Axa 1: " Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata" proiectul se numeste " Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in Jud. Giurgiu"
VI.3) Alte informatii
Pretul nu include diverse si neprevazute.Intrucat din motive tehnice documentatia nu poate fi atasata, Autoritatea Contractanta va pune la dispozitia operatorilor economici documentatia de atribuire pe suport magnetic.Vizitarea santierului va avea loc in urmatoarele zile: 15 iunie, 29 iunie, 13 iulie ora 9 la sediul Autoritatii Contractante ( str Uzinei nr 2)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str. Independentei, nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213321240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA SERVICE SA
Adresa postala: Str. Uzinei, nr.2, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 08062, Romania, Tel.0246/212227, Email: [email protected], Fax: 0246215071
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.06.2009 14:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer