Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea si extinderea capacitatilor de productie si tratare a apei in aglomerarile Giurgiu-Slobozia, Bolintin Vale si Mihailesti


Anunt de participare (utilitati) numarul 89998/04.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA SERVICE SA
Adresa postala: STR. UZINEI, NR.2, GIURGIU, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 08062, Romania, Punct(e) de contact: NEAGU LUCICA, Tel.0731551628, Email: [email protected], Fax: 0246215071, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitarea si extinderea capacitatilor de productie si tratare a apei in aglomerarile Giurgiu-Slobozia, Bolintin Vale si Mihailesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Giurgiu, comuna Slobozia, oras Bolintin Vale, oras Mihailesti din jud. Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262220-9 - Forare de puturi de apa (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- sistem de productie, tratare a apei potabile pentru aglomerarea Giurgiu-Slobozia, cu o capacitate de 20000 m3/zi incluzand: proiectare, obtinere avize, constructii, pregatire personal de exploatare, testaresi punere in functiune, perioada de notificare a defectelor;
- sistem de productie, tratare a apei potabile pentru aglomerarea Bolintin Vale, cu o capacitate de 2500 m3/zi incluzand: proiectare, obtinere avize, constructii, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune, perioada de notificare a defectelor;
- sistem de productie, tratare a apei potabile pentru aglomerarea Mihailesti, cu o capacitate de 1500 m3/zi incluzand: proiectare, obtinere avize, constructii, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune, perioada de notificare a defectelor.
Valoarea estimata fara TVA: 21, 121, 546RON
II.2.2) Optiuni
Da
dupa semnarea contractului se va aplica art. 252, lit K din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este de 422430 lei, garantiede buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de Coeziune aproximativ 85% si Co-finantare nationala 15%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere autentificat la notar
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind calitatea de participant la procedura
- informatii generale despre ofertant
- date despre societatea mixta/consortiu
- imputernicirea notariala privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului
- trecutul litigios(cazierul judiciar). Pentru statele in care nu se elibereaza un asfel de document (de ex. Romania)ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspunderesemnata de catre persoanele autorizate. Operatorii economici din statele in care se emite un astfel de document vor prezenta certificatul in original.
- declaratie privind eligibilitatea
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
- certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/ administratori
- certificat de atestare fiscala
- certificat pentru plata CAS
-certificat pentru plata impozitelor si taxelor locale
Persoane juridice romane:
- certificat constatator emis de Oficiul national al registrului Comertului/ autorizatie de functionare/altele echivalente, valabile la data deschiderii ofertelor.
Persoane juridice straine:
- se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevedrile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- scrisoare de bonitate bancara
- declaratie privind cifra de afaceri si profitul
- raportele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008;
- acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare, de peste 2500000 lei, pentru o perioada de 3 luni pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte;
- cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 8000000 Euro.
- bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere , toate anexele, la data de 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- experienta similara in executie de minim 5 ani dovedita prin realizarea a cel putin un contract care sa fi implicat construirea unei statii de gospodarire a apei cu o capacitate de min. 20000 m3/zi(foraje la minim 100 m, bazine de stocare a apei cu capacitate de 1000- 5000 mc, statii pompare a apei, sistem SCADA) atestate prin copie dupa certificatul de receptie finala semnat de Beneficiar, Inginer, Antreprenor.
- experienta similara in proiectare de minim 5 ani dovedita prin realizarea a cel putin un contract care sa fi implicat proiectarea unei statii de gospodarire a apei cu o capacitate de min. 20000 m3/zi (foraje la minim 100 m, bazine de stocare a apei cu capacitate de 1000- 5000 mc, statii pompare a apei, sistem SCADA) atestate prin copie dupa certificatul de receptie finala semnat de Beneficiar, Inginer, Antreprenor.
- experienta ca antreprenor/proiectant
- experienta in contracte similare
- certificatul ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18000, sau stanardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului la data deschiderii ofertei
- personalul cheie angajat in contract
- experienta profesionala a personalului cheie
- lista componentelor majore ale echipamentului de constructii propus pentru executarea Contractului
- informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CL1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.01.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.01.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.01.2010 11:00
Locul: SC APA SERVICE SA Giurgiu, Str. Uzinei, nr.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu - Axa 1: " Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata" proiectul se numeste " Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in Jud. Giurgiu".
VI.3) Alte informatii
Pretul nu include diverse si neprevazute. Vizitarea santierului va avea loc in una din urmatoarele zile: 10.11.2009, 24.11.2009, 8.12.2009. Locul de intalnire este sediul SC APA SERVICE SA din str Uzinei nr 2 Giurgiu
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionale a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravropoleus, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str. Independentei, nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 021/3321240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA SERVICE SA
Adresa postala: Str. uzinei, nr.2, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 08062, Romania, Tel.0246/212227, Email: [email protected], Fax: 0246215071
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.10.2009 15:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer