Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea si extinderea retelei de alimentare cu apa si canalizare in aglomerarea Adjud, judetul Vrancea


Anunt de participare (utilitati) numarul 112346/03.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Utilitati Publice R.A. Focsani
Adresa postala:  Str.N.Titulescu nr.9, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620018, Romania, Punct(e) de contact:  Gheorghe Vasilescu, Tel. 0237226406, Email:  [email protected], Fax:  0237226402
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator Regional Apa- Canal
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitarea si extinderea reteleide alimentare cu apa si canalizare in aglomerarea Adjud, judetul Vrancea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea-Adjud, jud. Vrancea
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea si extinderea retelei de alimentare cu apa si canalizare in aglomerarea Adjud, conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232431-2-Statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: lucrari de reabilitare retele de alimentare cu apa cca. 17, 3 km, lucrari de extindere retele de apa cca 4, 6 km inclusiv bransamente cu apometre, lucrari de extindere retele de canalizare cca. 7, 2 km, lucrari de reabilitare retele de canalizare cca. 8, 0 km, construirea unei statii de pompare ape uzate siconducte de refulare de cca. 0, 34 km.
Lot 2: lucrari de extindere retele de apa cca 7, 0 km inclusiv bransamente cu apometre, , lucrari de extindere retele de canalizare cca. 9, 2 km, construirea a patru statii de pompare ape uzate siconducta de refulare de cca. 5, 9 km.
Valoarea estimata fara TVA: 36, 319, 528RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea isi rezerva dreptul de a aplica prevederile art.252, lit.k si j din OUG34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 465.380 lei pentru Lot 1;261.000 lei pentru Lot 2;Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene si cofinantare nationala, plata facandu-se in LEI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Orice operator are dreptul de a participa la procedura de atribuire individual sau intr-un grup de operatori(asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Informatii generale despre ofertant-Date despre societatea mixta/consortiu-Imputernicirea privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului-Trecutul litigios
-Cazier judiciar-Formular de atestare a personalitatii juridice-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006-Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalentul-Certificatul de atestare fiscala-Certificat pentru plata CAS valabil la data deschiderii ofertelor-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local-Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente
-Certificat de inregistrare-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere professional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Scrisoare de bonitate bancara2.Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati/cenzori, dupa caz, 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.20093.Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare pentru o perioada de 3 luni pentru contractul licitat, independent de angajamentele pentru alte contracte, de minim 15% din valoarea estimata a lotului/loturilor pentru care se liciteaza.
4.Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009), trebuie sa fie mai mare sau egala cu: 46.530.000 lei-Lot 1;26.100.000 lei-Lot 2;
5. Copie bilanturi contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, vizate si inregistrate de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.CertificatISO9001/echiv, Cert.ISO14001/echiv;Atestat ANRE proiectare si executie lucrari medie si joasa tensiune
2.Experienta in executia si finalizarea in ultimii 5 ani(01.01.2006-data limita depunere oferta) a cel putin unui contract lucrari retele alimentare apa si canalizare cu complexitate si amploare similare cu prezentul contract, copie certificat receptie la terminare lucrari semnat de Beneficiar(Inginer);3. Contractul prezentat a constat in executia a cel putin: Pentru Lot 1:21.900 m.l. conducta reteaapa (inclusiv bransamente apa), 15.600m.l.conducta reteacanalizare (inclusiv racorduri de canalizare);executia unei statii de pompare apa uzata.Pentru Lot 2:7.050 m.l. conducta retea apa (inclusiv bransamente apa) ;15.100m.l.conducta retea de canalizare (inclusiv racorduri de canalizare);executia a doua statii de pompare apa uzata.4.Personalul Contractorului implicat in proiect: Manager Proiect(Exp.generala si specifica cf fisa date);Manager santier inginer constructii hidrotehnice/civile(Exp generala si specifica cf fisa date);Inginer mecanic/electric(Exp. specifica in lucrari alimentare apa si canalizare);Responsabil tehnic cu executia in domeniul lucrari edilitare/constructii civile;Responsabil atestat manager al sistemului privind managementul securitatii si sanatatii muncii si evaluare a riscurilor de imbolnavire profesionala;Topometrist;5.Ofertantul sa demonstreze ca detine/are acces nelimitat la echipamentele si utilajele: Automacara?3buc, Excavator?6buc, Sapatoare(mini excavatoare)?3buc, Incarcator frontal?6buc, Basculante transport -10buc, Camioane transport -4buc, Pompe epuisment-3buc, Sisteme sprijiniri santuri?3seturi, Echipament pozare conducte-2seturi, Echipament taiere asfalt?1buc, Echipament Georadar de identificare geofizica retele utilitati subterane?1buc, Instalatie foraj orizontal dirijat (forta de tractiune 11-24 tf)?1buc, Statie de mixturi, autorizata cf. legislatiei in vigoare/contract inchiriere/furnizare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.01.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.01.2011 08:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
150zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.01.2011 09:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante, Focsani, str.N.Titulescu, nr.9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorialde Mediu, Axa prioritara 1-Extindere si modernizare sisteme de apa si apa uzata in judetul Vrancea
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire nu se poate atasa in SEAP din motive tehnice .Documentatia de atribuire se poate obtine de la sediulAutoritatii Contractante - str.N.Titulescu, nr.9, in format electronic (DVD), incepand cu data publicarii in SEAP a anuntului sau prin posta, la solicitarea operatorilor economici, caz in care acestia vor mentiona adresa si modalitatea de transmitere.Taxele de transport vor fi suportate de catre operatorul economic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatilor-CNSC
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40) 21.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Vrancea - Sectia de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  Strada Independentei nr. 19-21, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620128, Romania, Tel. (+40) 237 / 23 20 92, Email:  [email protected], Fax:  (+40) 237 / 23 20 92
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art.256(2) din OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SC CUP SA
Adresa postala:  Str. Nicolae Titulescu, Nr. 9, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620018, Romania, Tel. .(+40) 237 / 226400, Email:  [email protected], Fax:  .(+40) 237 / 226402
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.11.2010 12:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer